The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko sinulla tosiaan normaalikiiman lisäksi kausivaihtelukiimojakin? Miehelläs on kivaa, mut ei tuo taida helpolla päästä.:p
On. Keväisin ja syksyisin.

Tänään alko kiima-aika, sen huomaa.
Ei pysty olee paikoillaan, tekee mieli tehdä
monta asiaa yhdellä kertaa että ajattelis
kaikenlaista muutakin, kuin sitä.

Kaikki asiat kiihottaa ihan hitosti.

Joskus tää on ihan kivaakin, mutta välillä ahistaa.

Mitähän mää sille tsadilaishemmolle hankkisin joululahjaksi? Mää pohdin vähän semmosta mukana kuskattavaa kalenteria, mihkä se vois kirjata ylös duunijuttujansa. Nykysellään se ruukaa kirjotella kaiken ylös post it-lapuille, jotka se kyllä yleensä hukkaa jonnekin. Mää kysyin sen joululahjatoivomuksia, mutta en mä varmaan osta sille tehdasta Helsingistä.

Mitähän mää sille tsadilaishemmolle hankkisin joululahjaksi? Mää pohdin vähän semmosta mukana kuskattavaa kalenteria, mihkä se vois kirjata ylös duunijuttujansa. Nykysellään se ruukaa kirjotella kaiken ylös post it-lapuille, jotka se kyllä yleensä hukkaa jonnekin. Mää kysyin sen joululahjatoivomuksia, mutta en mä varmaan osta sille tehdasta Helsingistä.
Toivohan se jotain muutakin :whistle:
Tui tuib:D

jos jollaki lajitoverilla on niin hyvät tuurit ja viuhkat että se saa himassa pesää päältä kylykiin niin empä oo pahoillani että se on juur mr lips
Aaaw, olipas kauniisti sanottu.:heart:
Mutta koska mr lips ei ole paikalla
niin saan tyytyä pelkkään mielikuvaan ja..noniin.

Hyvää päivän jatkoa kaikille.:)

:wave:

Vaikee ehdotella kun ei tiedä miehestä mitään.
Tommoinen päivyri vois olla hyväkin, mut jos ei o tottunu semmoista mukanaan kantamaan, niin saattaapi jäädä pöytälaatikkoon vaik olis kuinka tarpeen.

Jotenkin veikkaan, et parhaaseen lahjaan sun ei tartte ostaa mitään.

Ittellä yks joululahja ratkes tänään ihan itsestään, semmoinen jota en ollu ajatellu edes hankkia. Kävin kirjastossa... :ashamed: ja poistokorista mukaan läks isoisää ettimässä, Huovisen Matikanopettaja, Potterin puoliveriprinssi, Asimovin robotit ja imperiumi lontoonkielisenä... ja sit siinä korissa oli toi "Bunkkeri", joka mulla jo on, mut toi huusi, et "anna mut joululahjaksi naapurin kitarasankarille, kun se tykkää meikäläisestä" Sit sekin lähti mukaan ja odottaa käärimistä pakettiin.

Mua ei saa reissuillani päästää kirjastoon.:ashamed:

• Tykkää
Reactions: Inanna
hahahhahahahaaaaaaaa!!!! :LOL: Taidan perustaa kirahvin kanssa surkeiden exien kerhon. Typyn isä soittaa hädissään että voiko typy tulla kotiin yöksi kun mummo ei ota ja ei saa ketään muuta.. Ois firman pikkujoulut.. Tyyppi näkee 2 yötä kuussa ja haki vasta tunti sitten, nyt pitää jo tuoda takaisin. Tämä on joku uusi ennätys, täytyy olla! :D

• Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä