The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toimii!:heart:
Ei huua enää.

Ei se mikään ihme ole että kerää pölyä sisäänsä
kun tässä on tuuletusaukot pohjassa ja tää läbi on usein
sängyssä mun kanssa.:D

Tarantula
hei kelatkaa muuten menikö kellään muulla ohi? Mutta samaan aikaan tasaarvoisen avioliittolain läpimenmisellä. Äänestettiin lapsilisien leikkauksesta joka meni läpi :( Kansan hurratessa ei hemmetti.

Vähän ärsyttävää. Huomasin facessa että meijän "kouluryhmälle" oli yks niistä tyypeistä tehny oman ryhmän..mut minuu ei oo kutsuttu :(
No johan nyt on markkinat.:O
Onko siinä ryhmässä sitten kaikki muut?
Onks mahdollista että on tullut joku sekaannus;
mä olen ainakin välillä niin kova säätää, että luulen
lähettäneeni jotakin ja sitten en olekaan.:ashamed:

tsuferaffi
Mää tiesin. Päätti ne kaikkea muutakin fiksua, muistaakseni siitä oli erillinen uutinen mitä kaikkea päätettiin sinä päivänä. Vois löytyä googlettamalla jtn että "nämä asiat päätettiin samana päivänä tasa-arvoisen avioliittolain kanssa."

Uus EU-direktiivi muuten kieltää jatkossa luistinratojen (vai mikä luistelukenttä se onkaan) jäädyttämisen ilman tietynlaista koulutusta. Eilen oli semmonen uutinen linkattu faceen, et jostaki kunnasta vissiin jää luistinradat tekemättä ko sitä ennen hoitanut VPK ei enää saa jäädyttää. Hyvä homma hermannit.

Tarantula
Mää tiesin. Päätti ne kaikkea muutakin fiksua, muistaakseni siitä oli erillinen uutinen mitä kaikkea päätettiin sinä päivänä. Vois löytyä googlettamalla jtn että "nämä asiat päätettiin samana päivänä tasa-arvoisen avioliittolain kanssa."

Uus EU-direktiivi muuten kieltää jatkossa luistinratojen (vai mikä luistelukenttä se onkaan) jäädyttämisen ilman tietynlaista koulutusta. Eilen oli semmonen uutinen linkattu faceen, et jostaki kunnasta vissiin jää luistinradat tekemättä ko sitä ennen hoitanut VPK ei enää saa jäädyttää. Hyvä homma hermannit.
Kyl mut aika hiljasuudessa tuli. Perhana kun yleensä luen paljon niin nyt oli missattu tollanen :( joo se euun säännös viidakko ei enään ees jaksa naurattaa kun sillä halutaan vaan fyrkkaa jonkun taskuun. Hmm taidankin miettiä venäjälle siirtymistä :).

tsuferaffi
Eikö vois jo erota EUsta, ei siitä vissiin paljoakaan hyötyä oo meille ollu. Tai sen verran mitä mää oon seurannu, niin en oo vielä positiivisuuksia hoksannut.

Jostain luin että saa jatkaa VPK kenttien jäädyttämistä. Ilmeisesti joku oli lukenut tyyliin vain kolme ekaa riviä ja heti tekemään raflaavalla otsikolla juttua jonka siis keksi päästänsä.
JOS jaksan niin voin kaivaa sen esiin.
edit. olipas vaivalloista, kesti noin 15 sekunttia. Eli tässä:
Luistinratoja saa jäädyttää — ANNEBLAND

siitä vielä Trafin lausunto:
Trafi.fi - Uutinen - Ammattipätevyyttä ei tarvita yksityishenkilönä tehtävissä vapaaehtoisajoissa

Viimeksi muokattu:
Tarantula
Eikö vois jo erota EUsta, ei siitä vissiin paljoakaan hyötyä oo meille ollu. Tai sen verran mitä mää oon seurannu, niin en oo vielä positiivisuuksia hoksannut.
aina oltu maksu puolella muut maat sentään osasi neuvotella maksu alennuksen mutta eeeeheei suooomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . Lisäksi kuunelkaas tää siis kun tiedän siis lammas tilallisen niin tää oli hemmetin oni mutkasta mutta tällänen ol itulossa että ei saa enään omaa siementä käyttää oliko ruohosta kyse nyt en tarkalleen muista mut se pitäisi hommata siis joltain firmalta. Kun nythän niitä vaihedellaan täytyypä kysästä miten se menikään kuullosti ihan vatun sekavalle.

IhQ
No johan nyt on markkinat.:O
Onko siinä ryhmässä sitten kaikki muut?
Onks mahdollista että on tullut joku sekaannus;
mä olen ainakin välillä niin kova säätää, että luulen
lähettäneeni jotakin ja sitten en olekaan.:ashamed:
Tänään just koululla yks puhui et miten kivasti ollaan ryhmäydytty vaikka niinkin harvoin on noita koulupäiviä, n.1/vko mut ei miusta oikeen siltä tunnu. En oo hyvä kaverustumaan, oon aika hiljanen, seurailen aika pitkälti sivusta juttuja ja ehkä siksi ne saattaa luulla ettei minua ees kiinnosta ne muut tyypit siel.
Tuo ryhmä oli vissiin aika äskettäin vasta perustettu, en sen tarkemmin tutkaillu. Kattoo nyt miten käy...on niillä kaikkien ryhmäläisten nimet ainakin tiedossa kun ne lukee koulun sivuilla.

Tarantula
tässähän tää

http://karirosenlof.puheenvuoro.uusisuomi.fi/179617-suomialaiset-maailaman-rikkain-kansakunta

ei liittynyt tohon ruoho geissiin mut aika pohjattomalta aukolta kuullostaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä