Tulee sitä ikää sullekin. Nyt kannattaa jo opetella pissalihasjumppa, niin ei sitten lirahtele housuun.Mä ainakin meen päikkäreille . Tuun takas sit kun on jumpat ohi.
Tulee sitä ikää sullekin. Nyt kannattaa jo opetella pissalihasjumppa, niin ei sitten lirahtele housuun.Mä ainakin meen päikkäreille . Tuun takas sit kun on jumpat ohi.
Pistäs näytille niin kauhistellaan porukallaVoi järkytys noita kuvia..tuoltako mie oikeesti näytän?! :O
Se onkin vaikeata, mutta ahkera harjoittelu tuottaa tulosta. Pyydän ketjulta anteeksi karkeata kielenkäyttöäni :ashamed:Mä vielä harjottelen tota perssilmän sisäänvetoa
Muutama kerta vuoteen livenä miitin merkeissä on suotavaamitä ihmettä sää nyt höriset, että muka jotain muutako palsta
Jumppavideoita ja -kuvia sit vaan ketjuun.No niin, teille on jumppaohjeet annettu. Ylös sieltä sohvilta ja liikkeelle. Mitä te vielä siellä odotatte? Hop hop, koko ketju jumppaa.
Mie ehdin jo jumpata. Nyt ei enää pysty :snotty:.Jumppavideoita ja -kuvia sit vaan ketjuun.
Mä en jumppaa, mut voin katsoa kun toiset rehkii.
Sä voit lyödä sillä tamburiinilla tahtiaJumppavideoita ja -kuvia sit vaan ketjuun.
Mä en jumppaa, mut voin katsoa kun toiset rehkii.
Millä se sitä lyö :xmas:Sä voit lyödä sillä tamburiinilla tahtia
Nii-in hyvä kysymys. Jään odottamaan juutuupi-videota.Millä se sitä lyö :xmas:
En kerro.Millä se sitä lyö :xmas:
Miksi tuosta tarttis järkyttyä?
Huomennahan on itsenäisyyspäivän aatto. Pyhäpäivä tulossa! Kaupat menossa kiinni! Ruoka loppuu maailmastaaaaahpaniikkiakauhua!!! |OIltaa!
Onko huomenna perjantai
Tinkulaan ei ihmeitä,ratsasin vielä jääkaappin ja löysin hajuhaitan.Samalla kuitenkin otin kaikki pois ja pesin kaapin ja järjestin tavarat nätisti.Hassua miten jääkaaapissa on nyt tilaa vaikka samat tavarat siellä edelleen on.
Kävin myös kysymässä tätstä koneesta ja mokkulasta,vika voi olla kummassa vain kun kumpikin on jo vanhoja(yhtä vanhoja). Pitää viedä mokkula testiin ja jos vika ei siinä niin sitten se on koneessa.Ja se tietää sitten uuden ostoa.
Ihan sopivan rakeinen..osansa kuvaan toi myös peilin p*skaisuus.:ashamed:Miksi tuosta tarttis järkyttyä?
Paitti että foto oli turhan rakeinen ja hassusti rajattu.
Voi sua raukkaa, käy vähän pötköttään jos se vaikka menis ohi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30487683:Mie haluaisin hiihtämään : /
Voi sua raukkaa, käy vähän pötköttään jos se vaikka menis ohi :hug:
Mää oon niin hellä&embaattinen :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30487725:
Kiitti myötätunnosta :kieh: :kiss:
Voi sua raukkaa, käy vähän pötköttään jos se vaikka menis ohi :hug:
Emmääkää : / Paitti jos se on semmonen mustavalkonen kissa tietokoneella.Minen näkeny ihkua :'(