Tarkoituksella ravaan niitä monta kertaa päivässä enkä käytä hissiä.Lähtee aikaisemmin, niin ei tarvitse juosta?
Tarkoituksella ravaan niitä monta kertaa päivässä enkä käytä hissiä.Lähtee aikaisemmin, niin ei tarvitse juosta?
Ihme lapsi kyllä, ei mulla ois tullu pienenä pieneen mieleenkään käydä arvostelemaan kavereitten koteja... O tempora, o mores!Olis se ehkä ollu vähän liikaa, sanoa yheksänvuotiaalle noin. Mut savu varmaan nous korvista kun yks pyöri ympäri kämppää ja valitti. Eikä ollu eka kerta.
No mut, kahvit juotu, lopulta. Jospa tässä vähäsen siivoilis..tekis mieli laittaa toi lastenhuone pakettiin, kerätä kaikki rojut jonnekin varaston perälle..sieltä sit sais jos osais kiltisti olla.
On se Mää en keksinyt mitään kivaa ja fiksua nimeä, niin päätin valkata ihan suosiolla jonkun pöljän nimen. Ko nimi on valmiiks pöljä, niin ei tartte jälkeenpäin ihmetellä miten se tyhmä nimi tuntu alussa niin hienolta.onko teijän kissan nimi nyyrikki mistä tuli toi nimi mieleen?.
Niin no, tuo lapsi on muutenkin vähän semmoinen ettei tunnu ajattelevan ennen ku avaa suunsa ja varmaan jotain kulttuurierojakin..Ihme lapsi kyllä, ei mulla ois tullu pienenä pieneen mieleenkään käydä arvostelemaan kavereitten koteja... O tempora, o mores!
Mää treenaan joskus lantionpohjalihaksia samalla ku oon tietokoneella :xmas:Mä teen pieniä liikuntaspurtteja aina joutessani. Jouksen portaita, juoksen bussipysäkille, teen vatsalihaksia pysäkillä seistessäni... Hyödynnän arjen tarjoamat mahdollisuudet.
Mulle tuli mieleen et joku ois ansainnu lättyyn ja annoit siks nimen nyyrikki nyrkki .On se Mää en keksinyt mitään kivaa ja fiksua nimeä, niin päätin valkata ihan suosiolla jonkun pöljän nimen. Ko nimi on valmiiks pöljä, niin ei tartte jälkeenpäin ihmetellä miten se tyhmä nimi tuntu alussa niin hienolta.
siis sillä voimapuristimellako jumppaat?Mää treenaan joskus lantionpohjalihaksia samalla ku oon tietokoneella :xmas:
Bussiin/ratikkaan/metroon juoksen vaan jos meinaan myöhästyä :snotty:
Que? Eikäkö ihan tyhjiltään vaansiis sillä voimapuristimellako jumppaat?
Jos se olis tyttö, niin siitä olis tullu sit Nyrkki-Kyllikki.Mulle tuli mieleen et joku ois ansainnu lättyyn ja annoit siks nimen nyyrikki nyrkki .
hablas espanyol? Miten sitten?.Que? Eikäkö ihan muuten vaan
nääh nyyrikki on paljon parempi hassu nimi ennen kuullukkaan. Nyrkki juttui onkin kuullut jo liikaa .Jos se olis tyttö, niin siitä olis tullu sit Nyrkki-Kyllikki.
No hablo.hablas espanyol? Miten sitten?.
No hablo.
Sillai miten niitä nyt, emmää oo mistään puristimista kuullukkaan, miten tää meni ihan ufoksi
porque Myth? Ah siis kuvittelin että kun esim sulla on se käsi puristin jota puristelet.No hablo.
Sillai miten niitä nyt, emmää oo mistään puristimista kuullukkaan, miten tää meni ihan ufoksi
No hablo.
Ei se taida olla lantionpohjalihaksia varten kuitenkaan, jos siis siitä kuntosalilaitteesta puhutporque Myth? Ah siis kuvittelin että kun esim sulla on se käsi puristin jota puristelet.
Sitten on sellainen isompi laite jonka laita haarojen väliin ja puristelet jalkoja yhteen.
Joo menikin toiseen laitteseen juttu. Noh sellasta se on vidi vitaEi se taida olla lantionpohjalihaksia varten kuitenkaan, jos siis siitä kuntosalilaitteesta puhut
Tässä istuessani jumppaan koko ajanNo niin, teille on jumppaohjeet annettu. Ylös sieltä sohvilta ja liikkeelle. Mitä te vielä siellä odotatte? Hop hop, koko ketju jumppaa.
Mä ainakin meen päikkäreille . Tuun takas sit kun on jumpat ohi.No niin, teille on jumppaohjeet annettu. Ylös sieltä sohvilta ja liikkeelle. Mitä te vielä siellä odotatte? Hop hop, koko ketju jumppaa.
Lyön tamburiinilla tahtia.Tässä istuessani jumppaan koko ajan