The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihana lapsi mulla...

-Äiti et mene vessaan! Et mene et mene!
- Selvä, meen sitte sinun potalle
-'Eeei, eijei et mene!
- No menen jos en saa vessaan mennä.
- Et mene minun potalle et mene!!! Äiti et saa, et voi mennä!
- No miksen?
- Äiti EI, sinulla on ihan hirmusesti liian iso pylly!

Joo, kiitti. :rolleyes:
Mulla on kans läskit tissit ja mun kainalossa kasvaa joskus parta!

• Tykkää
Reactions: Inanna
Mut on se kiva olla "ihana keijurinsessa äiti" hirmusen ison pyllyn ja poisotettavien tissienki kanssa :heart:

Yhtenä iltana pyyhin kasvonaamion pois, likka tuli kylppärin ovelle kurkkimaan ja totes että "Ihanaa äiti, sinä olet taas nätti etkä yhtään enää mutainen" :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mää kysyin eilen tsadilaiselta, että joko tää on niin vakavaa, et vois harkita joululahjan antamista. Se koitti vaan väittää ettei se tartte mitään. Mut mä tulkitsin sen myöntävänä vastauksena ja hankin kuitenni jotain :D mut kelpais kuulemma jos käärisin itteni punaseen lahjanaruun

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kerroin lapselle, et mennään ulos. Se halus mielummin katsoa Late Lammasta. Praise the lord, mä saan vielä maata. Ja tänään tuleva kauppareissu korvatkoon ulkoilun kun jätetään rattaat kotia. Juokseehan se siellä kaupassa kuitenkin karkuun :D
Vois käydä samalla reissulla käydä keskustan puistossa laskemassa jättiläisliukumäkeä.

Onneksi täällä ei koskaan käy kukaan. Saan höperehtiä rauhassa.
Höperihtiminen on mukavaa,
mutta kun päivän kohokohta usein on Pokemonin uusinnat tai palstan homoaiheinen keskustelu ja siivotessa laulelee Bibin ja Tiinan tunnaria tai Nalle Puhin sadelaulua, sekä huomaa hihittelevänsä typerästi "pimppiaiheisille" jutuille palstalla, sitä alkaa miettimään jotta tarttisko välillä muutakin seuraa kun tuon 3v. tyttelin ja palstan :D

Höperihtiminen on mukavaa,
mutta kun päivän kohokohta usein on Pokemonin uusinnat tai palstan homoaiheinen keskustelu ja siivotessa laulelee Bibin ja Tiinan tunnaria tai Nalle Puhin sadelaulua, sekä huomaa hihittelevänsä typerästi "pimppiaiheisille" jutuille palstalla, sitä alkaa miettimään jotta tarttisko välillä muutakin seuraa kun tuon 3v. tyttelin ja palstan :D
Ei poikkea juurikaan akkavaltaisen toimiston kahvihuoneesta.

No. Missä se posiitiven ajatus on?

Minun mies on yliherkkä joillekkin viljoille, joskus ne sopii ja joskus ei. Isot määrät ei ikinä. Thats it, ei sen kummempaa tautia. Oireilee just kipuna ja huonona olona jopa tunteja syönnin jälkeen.

Multa on leikattu Kysta ja se oli ihan onneton toimenpide. Nukuin koko ajan ja herätessä ei edes koskenut. Lääkäri pelotteli vielä syövällä kun kysta oli kohdussa, mutta ei patologi löytänyt mitään.
Voihan se olla että nyt se on kuolemaksi, mutta eihän nyt sentään etukäteen surra! Voi mennä hyvä stressi hukkaan jos ei ookkaan kummempaa..
Kyyllä se positiivinenki ajatus siellä oli kokoajan, mut mä en sitä tähän kirjottanu. Kaikki kunnossa, se oli hävinny :)

Treffasin siskoa ja termiittejä (kaksoset), käytiin meikkiostoksilla, se pyys mua hakeen irtopuuteria, kysyin siltä, että mitä se on, niin totes hakevansa itse :LOL: :ashamed: Tunsin itseni hyvinkin naisellisesksi jälleen. :D

Nyt lähen töihin ja sit alkaa viikonloppu :)

Nii juu, enkä kyllä usko, että mulla on mitään sen suurempaa keliakiaa tai vilja-allergiaa, vaan se ei näytä kauheen hyvin sopivan noin suuremmissa määrin mulle toi ruis, onneks ilman sitäki voi elää, enkä mä muutenkaa kauheesti syö leipää ku turvottaa :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä