Entä jos ei vaan oo? Enkö oo nainen?no höh, lapshan kehu sua
naisellahan pitääki olla iso pylly
sää oot hurmaava toisella laillaEntä jos ei vaan oo? Enkö oo nainen?
Mulla on kans läskit tissit ja mun kainalossa kasvaa joskus parta!Ihana lapsi mulla...
-Äiti et mene vessaan! Et mene et mene!
- Selvä, meen sitte sinun potalle
-'Eeei, eijei et mene!
- No menen jos en saa vessaan mennä.
- Et mene minun potalle et mene!!! Äiti et saa, et voi mennä!
- No miksen?
- Äiti EI, sinulla on ihan hirmusesti liian iso pylly!
Joo, kiitti.
|Osää oot hurmaava toisella lailla
eihän kukaan oo täydellinen
Risuinen ruususää oot hurmaava toisella lailla
eihän kukaan oo täydellinen
nojoo, myönnetään
Aawwwww, tui tui tui :heart:Mää kysyin eilen tsadilaiselta, että joko tää on niin vakavaa, et vois harkita joululahjan antamista. Se koitti vaan väittää ettei se tartte mitään. Mut mä tulkitsin sen myöntävänä vastauksena ja hankin kuitenni jotain mut kelpais kuulemma jos käärisin itteni punaseen lahjanaruun
Onneksi täällä ei koskaan käy kukaan. Saan höperehtiä rauhassa.Jee!
Ihmisiä! Meille tulee kylään aikuisia ihmisiä!
En ehkä mökkihöperöidykkään vielä tänään
Höperihtiminen on mukavaa,Onneksi täällä ei koskaan käy kukaan. Saan höperehtiä rauhassa.
mitä ihmettä sää nyt höriset, että muka jotain muutako palsta...tarttisko välillä muutakin seuraa kun tuon 3v. tyttelin ja palstan
Ei poikkea juurikaan akkavaltaisen toimiston kahvihuoneesta.Höperihtiminen on mukavaa,
mutta kun päivän kohokohta usein on Pokemonin uusinnat tai palstan homoaiheinen keskustelu ja siivotessa laulelee Bibin ja Tiinan tunnaria tai Nalle Puhin sadelaulua, sekä huomaa hihittelevänsä typerästi "pimppiaiheisille" jutuille palstalla, sitä alkaa miettimään jotta tarttisko välillä muutakin seuraa kun tuon 3v. tyttelin ja palstan
No...mitä ihmettä sää nyt höriset, että muka jotain muutako palsta
Kyyllä se positiivinenki ajatus siellä oli kokoajan, mut mä en sitä tähän kirjottanu. Kaikki kunnossa, se oli hävinnyNo. Missä se posiitiven ajatus on?
Minun mies on yliherkkä joillekkin viljoille, joskus ne sopii ja joskus ei. Isot määrät ei ikinä. Thats it, ei sen kummempaa tautia. Oireilee just kipuna ja huonona olona jopa tunteja syönnin jälkeen.
Multa on leikattu Kysta ja se oli ihan onneton toimenpide. Nukuin koko ajan ja herätessä ei edes koskenut. Lääkäri pelotteli vielä syövällä kun kysta oli kohdussa, mutta ei patologi löytänyt mitään.
Voihan se olla että nyt se on kuolemaksi, mutta eihän nyt sentään etukäteen surra! Voi mennä hyvä stressi hukkaan jos ei ookkaan kummempaa..
Tämmöisiä kypsiä, tasapainoisia ja vakavia kuten mä.Aikuiset ihmiset? Mitä ne semmoset on?
Tämmöisiä kypsiä, tasapainoisia ja vakavia kuten mä.