The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on ne ruotsalaiset leffahyllyssä, mutta jenkkipätkä ei kolahtanut edes huonosti.

Ärsyttää ko löysin kirjakaupan alelaarista koko sarjan, ja yksi osa oli kansikuvitettu jenkkileffan henkilöillä. Ei sovi joukkoon :kieh: Mutta ostin silti ko kolo sarja alle 15,-.
Mulla on kirjasarja pokkarina, mulla kun on tapana raahata aina jotain kirjaa käsilaukussa. Lueskelen sitten bussissa tai jos muuten joudun odottelemaan jossain jotain

Tättärää...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Heräsin :mad:

Ostin toissapäivänä uutta shamppoota ja hoitoainetta, nyt on hiukset niin kiiltävät ja siloset ettei ne pysy ees korvan takana. Naamalle valuu jatkuvasti, tulee melkein ikävä pörröä.

Ei oo helppoo olla nainen, ko mikään ole hyvä :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Nyt mä tiedän miten mut hurmataan. Ton täytyy olla totta, koska se lukee netissä:

Rapumerkkiset miehet ovat helliä ja huolehtivaisia, mutta myös hyvin intohimoisia. Rapumiehiä pidetään usein täydellisinä rakastajina, ja sitä he ovatkin, jos luonteenne sopivat yhteen.

Ravut voivat olla taipuvaisia mielialojen vaihteluille. Pahimmillaan he vajoavat synkkyyteen, josta heitä on vaikeaa kiskoa ylös. Tunteet ohjaavat kaikkea mitä he tekevät, joten myös sinun tulee olla voimakastunteinen ja intohimoinen, vaikka kyse olisi vain yhdestä yöstä. Tunnekylmyys ajaa ravun pois salamannopeasti.

Jos tavoitteenasi on vain kevyt suhde, tämä merkki ei ole todellakaan helpoin kohde sitä varten. Ravut lähtevät hyvin harvoin uuden naisen matkaan yökyläilylle.

Toisaalta syvällinen rapukin on välillä hummailutuulella. Jos osaat arvioida rapuystäväsi mielialoja oikein, voit hyvinkin onnistua houkuttelemaan hänet kahdenkeskiseen ilonpitoon. Drinkit, tanssiminen ja ystävien seura saavat ravun juhlatuulelle!

Tehokas niksi rapumiehen viettelyyn on leikkiä hieman avutonta. Valittele jostain käytännön ongelmasta, ja rapumiehesi syöksyy saman tien asunnollesi auttamaan sinua työkalupakki mukanaan.

Rapumies pitää feminiinisistä, kurvikkaista naisista. Pukeudu kurvejasi imartelevaan asuun ja suihkauta kaulallesi jotain tyttömäistä hajuvettä. Rapumies ei pidä naisista, jotka yrittävät olla mukana miesten jutuissa. Unohda raisut vitsit ja poikamainen käytös tämän miehen kanssa kokonaan, jos haluat todella hurmata hänet.

Tosin toi viimeinen kappale on ihan höpölöpöä. Netti ei mulle ala kertomaan mimmoisiin naisiin mä saan tykästyä. Mut nytpäs tiedän, että milloin joku seuraavan kerran pyytää mua nikkaroitsemaan jotain, niin hän varmasti koittaa hurmata minut. Osaanpahan vältellä ansoja.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Inanna
...Tosin toi viimeinen kappale on ihan höpölöpöä. Netti ei mulle ala kertomaan mimmoisiin naisiin mä saan tykästyä. Mut nytpäs tiedän, että milloin joku seuraavan kerran pyytää mua nikkaroitsemaan jotain, niin hän varmasti koittaa hurmata minut. Osaanpahan vältellä ansoja.
etkös sää viimeks eilen langennut loveen ja kasannu diakonissalle joulukuusen

alkaa epäilyttämään että saatoit saaja palkaksi muutaki ku voikkareita...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30486343:
No voi hitto.:D
Miks sammakko?
Sulle sopis joku sellanen tiettävästi kärttynen ukko niinku klintti, mut klintti on jo varattu peikolle.:|

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä