K
Kolmas mietinnässä
Vieras
Tilanne siis se, että olen aloittanut amk-opinnot syksyllä aikuispuolella. Meillä on ennestään kaksi lasta ja teen vuorotyötä. Kolmas lapsi on ollut haaveissa aina ja tämä kouluhomma alkoi vähän kuin puskista. Tätä tulevaa suuntautumisvaihtoehtoani ei järjestetä kuin joka toinen vuosi, eli jos jättäisin yhden vuoden väliin, olisi oma luokkani mennyt menojaan ja seuraava luokka olisi tekemässä vasta niitä kursseja mitä olen jo itse tehnyt.
Äitiyslomalla opiskelu ei kovin hyvin onnistuisi, koska on nuo kaksi muutakin lasta, enkä tietenkään voi heitä pitää päiväkodissa, jos olen itse kotona. Ja sitten olisi kuitenkin se vauva vielä, joka pitäisi saada pari kertaa kuussa johonkin hoitoon oppituntien ajaksi.
Ikää minulla on jo 33v, siksi tämä murehtiminen. Tahtoisin saada koulun hyvässä tahdissa valmiiksi, mutta en tiedä pystynkö hylkäämään haaveemme kolmannesta.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta ja miten opiskelut ovat järjestyneet?
Äitiyslomalla opiskelu ei kovin hyvin onnistuisi, koska on nuo kaksi muutakin lasta, enkä tietenkään voi heitä pitää päiväkodissa, jos olen itse kotona. Ja sitten olisi kuitenkin se vauva vielä, joka pitäisi saada pari kertaa kuussa johonkin hoitoon oppituntien ajaksi.
Ikää minulla on jo 33v, siksi tämä murehtiminen. Tahtoisin saada koulun hyvässä tahdissa valmiiksi, mutta en tiedä pystynkö hylkäämään haaveemme kolmannesta.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta ja miten opiskelut ovat järjestyneet?