En huomannu mistään että kauanko noi on voimissaan...missä se lukee?nyt kun mulla loppu se edellinen niin latasin muistitikulle tän
Äänikirja: Veneh'ojalaiset: Osa 28 | Radio | Areena | yle.fi
En huomannu mistään että kauanko noi on voimissaan...missä se lukee?nyt kun mulla loppu se edellinen niin latasin muistitikulle tän
Äänikirja: Veneh'ojalaiset: Osa 28 | Radio | Areena | yle.fi
en ole tullut ajatelleeksi että onko niillä joku parastaennen päiväEn huomannu mistään että kauanko noi on voimissaan...missä se lukee?
sää vissiin äänestit että ei haetaTällä välin ehdin sylittää pientä, laittaa iltakahvit, soittaa isälle ja käydä miehen kanssa pientä suukopua joulusta, haetaanko isäni tänne jouluksi vai ei.
Vasta keskustelemme. Hallitus ilmoittaa mielipiteensä kunhan mies saa ensin kakistettua ulos oman mielipiteensä.sää vissiin äänestit että ei haeta
No tässä just räknäilen että jos en ihan heti noita kuuntele, ettei vaan ennätä hävitä.en ole tullut ajatelleeksi että onko niillä joku parastaennen päivä
siks juur mää lataanki aina koko kirjan yheltä istumalta muistitikulleNo tässä just räknäilen että jos en ihan heti noita kuuntele, ettei vaan ennätä hävitä.
Yleensä se kato käyp sieltä alkupäästä.
Jos menee samalla tavalla kuin tv-ohjelmien kanssa.
Kiitti vinkistä.
isoja kaloja kannattaa pyytää vaikkei aina saiskaanAhhahahaa
Mulle laitto muutama päivä sitten netissä joku jätkä viestin, että moi. Vastasin että moi, ja se kysyi voidaanko puhua puhelimessa. Sanoin, että ei, koska menen nukkumaan enkä todellakaan anna numeroani tuntemattomille. Se laitto että "pyydä faces kaveriks". En vastannut, ja tunnin päästä se oli laittanut että "no soita tuntemattomalla." En vastannut. Nyt pari päivää myöhemmin tulee viesti "jooko". Jestas Mistä näitä sikiää.
tuituiJoko saa alkaa jännäämään tuleeko se äijä tänään käymään? :xmas:
laita aifoun viitonen niin ei tartte temppuillaTää mokkula on hankittu reilu 4v sitten enkä oo sitten saanut vaihettua mihinkään muuhun.alkuun oli kätevä kun sai koneen aina mukaan mut en mä enää oo raahannut tätä mukana. Ei siitä puhelimen ostostakaan nyt mitään sitten tullu,kun niitä on niin paljon entiedä mikä olis hyvä ja kun ärsyttää jo valmiiks kun porukka kiroo niitäkin niin ei paljon houkuta sit ostella kun ei oikeen positiivista oo kuullut.
laita aifoun viitonen niin ei tartte temppuilla
ja tiiän jo ettei tääkään sulle kelpaa
Eikös tuo ole rasittavaa, että vielä tuossa vaiheessa joutuu arpomaan sitä, onko toinen samana iltana tulossa vai ei. Kyllähän nyt muissakin ihmisten välisissä suhteissa osataan sama päivä ennakolta, jotkut hurjat viikonkin.Joko saan vaipua epätoivoon.