The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Musta on tullu laiska. Koska en jaksa pitää iltaisin kirjaa kädessä, ni olen alkanu kuunnella äänikirjoja.

Muuten ihan ok, mutta aina alussa siihen ääneen kiinnittää erityisen paljon huomiota.
Joko se on todella häiritsevän kuuloinen ja kummittelee tekstin edetessä vähän väliä, tai sitten jos kirja on tosi hyvä, se ääni häiritsee vain alussa.

Nyt on menossa Fifty shades of grey, joten mua ei alkuunkaan haittaa että tarinaa kertoo äänestä päätelleen keski-ikäinen, erittäinkin honottavaääninen ameriikkalainen nainen, joka yrittää matkia miesääntä huonolla menestyksellä.:D

Voi hitsinpimpulat kun en malta oottaa että tulee lehvana ulos!!!!!!!!!!!
mää ruukaan kuunnella äänikirjoja ajaessani auttoa

nyt on loppumaisillaan

Äänikirja: Kerran kesällä: Osa 22 | Radio | Areena | yle.fi

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mut aattele sitä karvalähtöaikaa...

Täällä on kolme vee suhteellisen seesteinen ollut viikon verran.
Nukkumaanmeno on alkanut olemaan yhtä pelleilyä,
mut pientä uhmaraivareiden ja korvattomuuden rinnalla.

*koputtaa äkkiä puuta*
No täällä karvaa kissa jo siihen malliin, ettei yden apunan karvanlähtö paljoa hetkauttais. Ja sittenhän saisin siivousneuroosillenikin käyttöä :D

Täällä ei suju oikein mikään muu ko telkkarin kattelu ilman tappelua, ja hänen kommunikointikykynsä on rajoittunut karjumiseen. Ja korvat on koristeena, enkä ymmärrä miten se jaksaa vielä yli vuodenkin jälkeen kiusata kissaa useamman kerran päivässä.

Ei hitto miten laiska paska musta on tullu työttömänä. Makaan päivät pitkät yövaatteissa, kello on nytkin jo yks, enkä oo vielä saanut edes päivähousuja jalkaan. Piti lähteä kaupoille heti aamupuuron jälkeen, siitä on jo tovi.. ressaa miten selviän huomenna yhdeksäksi tarhalle, ko yleensä nousen siihen aikaan vasta sängystä. Ja edellisen kerran ko piti herätä aikaisin, sammutin kolme(!!!!) herätystä puhelimesta ja nukuin pommiin.
Jos huomennakin käy noin, niin vituttaa.

Vittuko pitää olla tyhmä ämmä.

Usko pois kiraffi kuomasein, kyllä se laantuu!
Jossei niin käyt vaihtaan päitteen johkin mölyapinaan.
Aina on takaportti :D

Meijän likkakaan ei oo purrut\nipistänyt\tökkässyt miniä hetkeen!
Käy kiusallaan välillä herättämässä unilta, mutta siinä se.
Ei oo myöskään potkinut sitteriä, eikä repinyt korvista pitkiin aikoihin! Jee!

Ehkä tää on vaan tyyntä myrskyn edellä, mutta mie nautin niin kauan ku kestää...

Hienoa, ei tuu joulustressiä rahasta :)

Mää yritän täällä jtn opiskella mut tää on vähän surkeeta menoa :snotty:
Juuh, onneksi kävin eilen kelalla juttelemassa, kun sain tietää,että te-toimisto on laittanut uuden korjaavan lausunnon. Onneksi kelalla ymmärtivät tilanteen. :heart:
Meinas vähän ressata jo.

tsemppiä opiskeluun, auttaisko musiikki ? Mulla ainakin musiikki antaa lisä energiaa,kun pitäis tehä jotain.

Ekat joulusuklaat ostettu, ihania suomi konvehtia :p

Viimeksi muokattu:
Löydettiin tarha, ja iloitsen kun se on koulun kadun kanssa risteytyvällä kadulla, lyhyt matka :)

Sit ipana nukahti rattaisiin ja mulla oli ihanan rauhallinen ostosreissu ruokakaupassa. Törmäsin kaveriinkin siinä reissulla, ja se käveli mun seurana melkein kotia asti vaikka asuu ihan toisessa suunnassa :D

Usko pois kiraffi kuomasein, kyllä se laantuu!
Jossei niin käyt vaihtaan päitteen johkin mölyapinaan.
Aina on takaportti :D

Meijän likkakaan ei oo purrut\nipistänyt\tökkässyt miniä hetkeen!
Käy kiusallaan välillä herättämässä unilta, mutta siinä se.
Ei oo myöskään potkinut sitteriä, eikä repinyt korvista pitkiin aikoihin! Jee!

Ehkä tää on vaan tyyntä myrskyn edellä, mutta mie nautin niin kauan ku kestää...
Juu juu, lehmätkin lentää :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä