En tunnusta miekään mittään |OEi olla!
En tunnusta miekään mittään |OEi olla!
män ohiGeir rönningit tähän.
albiino munaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30479419:Mie haluun tuon valkosen
Vaikka ihan leivontasuklaata sulattaa, ja pursottaa siihen päälle.no olkoon se plan b Miten suklaata sitten voi kuorruttaa ja millä? pitäshän niille nassut ja vaatteet tehdä myös.
mä niin haluisin niitä valmiita ukkoja,tiedän et sellasia on mut en tiedä et mistä niitä saa.
Aika homoo. Mut pitäshän noita kaikkia vähän imasta.tarkoittanet tämmösiä
Mun mieskin panee savoksi. Se menee paskalle ja huikkaa et räplee ihtes märäks sillä aekoo, tuun ihan just perässä..män ohi
panin savoksi että kaikki ymmärtää
Mä kyllä purisin. Suklaa maistuu oudolta jos sitä nuolee..Aika homoo. Mut pitäshän noita kaikkia vähän imasta.
Ja mie tahon.Mää tahon tollasen
aitokin käy
Imee ystäväiseni, imee. Kunnes suupielistä valuu suklaatahnaa.Mä kyllä purisin. Suklaa maistuu oudolta jos sitä nuolee..
mun eksä sano kans noin...eikä se oo savosta päinkään.Mun mieskin panee savoksi. Se menee paskalle ja huikkaa et räplee ihtes märäks sillä aekoo, tuun ihan just perässä..
Mun ukko on ihanan kiihkee, se sanoo "kiänny"Mun mieskin panee savoksi. Se menee paskalle ja huikkaa et räplee ihtes märäks sillä aekoo, tuun ihan just perässä..
No nyt! Mä lähen pois täältä ennenkun te turmelette minun lähetyssaarnaaja mieleni kokonaan!Imee ystäväiseni, imee. Kunnes suupielistä valuu suklaatahnaa.
Se on vaan esileikkiä.jotku miehet puhuu ihmeen paljo sängyssä
Ei kannata puhua nukkuessaan, silloin voi paljastaa jotain arkaluontoistajotku miehet puhuu ihmeen paljo sängyssä
Kandee valita naisystävät nimen perusteella siis siten, että se säilyy aina samana.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30479480:Ei kannata puhua nukkuessaan, silloin voi paljastaa jotain arkaluontoista
Laihialla kuulemma eukko sanoo, että runkkaa tohon kuppiin niin mää juon sen sitten aamulla.Mun mieskin panee savoksi. Se menee paskalle ja huikkaa et räplee ihtes märäks sillä aekoo, tuun ihan just perässä..
Laihialla kuulemma eukko sanoo, että runkkaa tohon kuppiin niin mää juon sen sitten aamulla.
alamma vaatimaan että villasukat saa mennä avikseen kattien kaaTuo identiteetistään epävarma ikäneito raiskaa mun villasukkia. Vaikka ne on mun jaloissa.
Teemmä kansalaisalotteen. Hyvin kasvatettu tyttäreni kyllä ehotti että katti hieroo omia hajujaan sukkiin koska mä en pese niitä. Just otin kaapista puhtaat. Nyt on siis sekä katti että sukat tulleet kaapista.alamma vaatimaan että villasukat saa mennä avikseen kattien kaa