En minäkä oikeesti. Passin mukaan 44v, peilin mukaan hippasen yli 60minen oo
En minäkä oikeesti. Passin mukaan 44v, peilin mukaan hippasen yli 60minen oo
enkä määminen oo
pahoittelen syvästi ja lupaan huonontaa käytöstäni entisestäänMaailmankirjat on nimittäin nyt sekaisin, koska olen ruutiksen kanssa kahdessa ketjussa (kalenterikasvatus ja koulukuvat) samaa mieltä!
Se kusettaa sua kuitenkin, älä uako sitä.Maailmankirjat on nimittäin nyt sekaisin, koska olen ruutiksen kanssa kahdessa ketjussa (kalenterikasvatus ja koulukuvat) samaa mieltä!
mutruhuulijenni on kieltämättä kiero ku savolainen korkkiruuviSe kusettaa sua kuitenkin, älä uako sitä.
Ei savolaiset oo kieroja. Ite olet ymmärtänyt koko jutun ihan väärin!mutruhuulijenni on kieltämättä kiero ku savolainen korkkiruuvi
se kusee tämmästä maalaistolloa mykiöön alta aikayksikön
eläpä kuule yritä yhtään, me kyllä tiietään että te ootteEi savolaiset oo kieroja. Ite olet ymmärtänyt koko jutun ihan väärin!
Ei olla!eläpä kuule yritä yhtään, me kyllä tiietään että te ootte
Ei aina voi mennä niinkuin Strömssöössä.Maailmankirjat on nimittäin nyt sekaisin, koska olen ruutiksen kanssa kahdessa ketjussa (kalenterikasvatus ja koulukuvat) samaa mieltä!
niimpä, vaan 99%Ei aina voi mennä niinkuin Strömssöössä.
Meikäläinenkin monasti muodostaa polittisen mielipiteensä ihan vaan kattomalla mitä mieltä SatuHassi on ja sit vaan olen toista mieltä. Mut ei tohon metodiin ihan sataprosenttisesti voi luottaa.
Tätä se on kun vastuu siirtyy kuulijalle.. Aina keksitään ihan omiaan..Ei olla!
Teet sillain että sulatat suklaata, levität sen pellille ja teet piparimuoteilla ukkoja siitä just ennenko suklaa on jähmettyny.Mistä mää saan pipariukkojen näkösiä suklaita sellasia oisko ne belgialaisia?
Ollakseni kymppivanha pojankoltiainen on mystistä, että multa ei koskaan kysytä papereita.En minäkä oikeesti. Passin mukaan 44v, peilin mukaan hippasen yli 60
Yhtään ei voi luottaa siihen miten kuulijat vastuunsa kantaaTätä se on kun vastuu siirtyy kuulijalle.. Aina keksitään ihan omiaan..
Mää oon kai ikäisekseni hyvin rupsahtanu, koOllakseni kymppivanha pojankoltiainen on mystistä, että multa ei koskaan kysytä papereita.
tarkoittanet tämmösiäMistä mää saan pipariukkojen näkösiä suklaita sellasia oisko ne belgialaisia?
no olkoon se plan b Miten suklaata sitten voi kuorruttaa ja millä? pitäshän niille nassut ja vaatteet tehdä myös.Teet sillain että sulatat suklaata, levität sen pellille ja teet piparimuoteilla ukkoja siitä just ennenko suklaa on jähmettyny.
Ooooooh. Noissa vois olla supertummalla suklaalla vielä pallikarvat. Nuolisin!tarkoittanet tämmösiä
Mää tahon tollasentarkoittanet tämmösiä
Ollakseni kymppivanha pojankoltiainen on mystistä, että multa ei koskaan kysytä papereita.
Geir rönningit tähän.mutruhuulijenni on kieltämättä kiero ku savolainen korkkiruuvi
se kusee tämmästä maalaistolloa mykiöön alta aikayksikön
no mitäpä sää et nuolisOoooooh. Noissa vois olla supertummalla suklaalla vielä pallikarvat. Nuolisin!