Seksin "vastustelu" ;) Neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Kun panoni kanssa sovitaan yleensä etukäteen mihin mennään panemaan kun vaihtoehtoja ei oikein ole... Niin miten saisin toteutettua sellaista että vastustelisin seksiä ja hän joutuisi ottamaan väkisin. Eihän sen tarvitse vaikuttaa aidolta vastustamiselta mutta pitäis olla sen verran uskottavaa että se toimis ;P Ja pano varmasti ymmärtää heti mistä vastustelussa on kyse... ;)

"a p"
Mutta miten voi pihdata jos on sovittu että mennään paikkaan X panemaan? Meillä ei ole mitään esim. asuntoa jossa panna ja kyseessä on pelkkä seksisuhde, eli vietämme muuten aika vähän aikaa yhdessä. Ja aikakin on aika rajallista, joten esileikin pitkittäminen ei oikein toimi, eikä se nyt muutenkaan mielestäni sovi tähän?

"a p"
Itselläni tulee mieleen esimerkkinä että ehdottaisin että tänään vain pussaillaan mutta vielä tehokkaampaa olisi jos voisi esittää kokonaan kieltäytyvänsä seksistä. Mutta kuinka?? ;)

"vvvv"
Anna tilanteen viedä.. Eikai sitä tarvii niin eriksee suunnitella. Jos mies tykkää kys. touhusta nii ymmärtää kyllä jutun jujun jos annat ymmärtää.

Mut onks varma että mies tykkää...?
Voin sanoo ett jos ei tykkää, nii mies ei ymmärrä yhtää mitä pelleilet

"a p"
Tiedän että mies tykkää jos vastustan koska ennen suhteemme alkua olen tosielämässä vastustanut häntä useamman kerran eikä hän lopettanut kopelointia heti siihen vaan sain laittaa kunnolla vastaan ennen kuin lopetti.

Ja en halua liian paljon laittaa nyt vastaan ettei luule että olen tosissani. Yksi tuli vielä mieleeni: kun mennään "panopaikalle" ja hän alkaa kopeloida niin jos en annakaan tehdä niin: työnnän kädet pois ja sanon että pussaillaan vaan. Eikö se olisi aika hyvä?

vierass
[QUOTE="a p";30477967]
Ja en halua liian paljon laittaa nyt vastaan ettei luule että olen tosissani. Yksi tuli vielä mieleeni: kun mennään "panopaikalle" ja hän alkaa kopeloida niin jos en annakaan tehdä niin: työnnän kädet pois ja sanon että pussaillaan vaan. Eikö se olisi aika hyvä?[/QUOTE]

Ei minusta ainakaan kuulosta hyvältä, paremminkin oudolta.

[QUOTE="a p";30477967]Tiedän että mies tykkää jos vastustan koska ennen suhteemme alkua olen tosielämässä vastustanut häntä useamman kerran eikä hän lopettanut kopelointia heti siihen vaan sain laittaa kunnolla vastaan ennen kuin lopetti.

Ja en halua liian paljon laittaa nyt vastaan ettei luule että olen tosissani. Yksi tuli vielä mieleeni: kun mennään "panopaikalle" ja hän alkaa kopeloida niin jos en annakaan tehdä niin: työnnän kädet pois ja sanon että pussaillaan vaan. Eikö se olisi aika hyvä?[/QUOTE]

Toi on ihan hyvä ja kuitenkin härnäät katseilla, eleillä, kosketuksilla.=)
Kyllä hän varmaan turhautuu ja on vähän rajummat otteet.:D

En oo koskaan tota muniulle potkimista hiffannu.:D
Potkitaanko siinä ihan kunnolla vai tä?:O

"jeps"
Suosittelen lämpimästi tutustumaan BDSM aiheisiin, joista osa sivuaa tätä paljonkin. Ja esmeks primal play jne. Ihan perus raiskausroolileikkiähän tuo on, meilläkin harrastetaan aika useinkin jopa. Ollaan sovittu tietyt rajat ja niissä pysytään, muuten mitä vaan voi tapahtua.

"a p"
[QUOTE="jeps";30478409]Suosittelen lämpimästi tutustumaan BDSM aiheisiin, joista osa sivuaa tätä paljonkin. Ja esmeks primal play jne. Ihan perus raiskausroolileikkiähän tuo on, meilläkin harrastetaan aika useinkin jopa. Ollaan sovittu tietyt rajat ja niissä pysytään, muuten mitä vaan voi tapahtua.[/QUOTE]

Katselin yhtä sivustoa ko aiheesta ja se menee kyllä yli... Onko sulla vinkata jotain sivustoa jossa ois vähän laimeempaa materiaalia? :)

Yhteistyössä