The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja voi sitä riemua kun on saatu säkit tyhjennettyä.
Sitä usein jää katselemaan pukkia hyvin kiitollisena.
Pukkikin näyttää aina niin tyytyväiseltä.:heart:

• Tykkää
Reactions: Inanna
IhQ
Huomenta!

Tän aamun eka herätys olikin jo siinä neljän maissa..esikoinen hääri pitkin olkkaria, sanoin sille että painuis takas nukkumaan ku on vielä yö. No, se kävi varmaan muutaman Aku Ankan lukemassa huoneessaan ja tuli takaisin. Sanoin et tuu sit viereen (sängyssä jo valmiiks mie, kuopus ja mies nukkumas) mut ei tässä nukkumaan mahdu. Ainakaan mie, kuopus ja mies tuhis ihan tyytyväisinä..
Esikko makas siinä sit, räpelsi samalla miun kännyä ja tablettia ku ne oli siinä sängyn vieressä lattialla..lopulta sanoin että ota se tabu ja mene omaan huoneesees kattomaan vaikka sitä jos et meinaa enää nukkua.

No, ite vissiinkin nukahdin hetkeks ja näin taas ihan outoa unta. Olin kuopuksen entisellä päiväkodilla, kuopus oli vielä siel hoidossa ja siltä oli unohtunu ulkohousut kotiin. Läksin niitä hakemaan mutten muistanu minne olin jättäny autoni!
Se piha olikin yllättäen ihan hirmu iso, oli melko hämärää ja kaikki autot oli semmosii samantummia ku miun auto.|O:headwall:
Ärsytti ihan sikana, olin myöhässä jo töistä, kuopus tarttis ne housut ja ei löydy autoa millään.

Huomenta.

Näin unta ihan normaali elosta tässä nykyisessä kämpässä.
Meille oli tulossa äiti ja sisko käymään.
Huomasin että keittiössä leijaili pikkukärpäsiä ja aloin tutkimaan mistä ne tulee.
Käsipyyhe oli jostain syystä homeessa, samoten jalkalistat ja keittiön matto.
Seinälle oli ilmestynyt kumma läntti, koitin pyyhkäistä sitä pois ja koko seinä alkoi murenemaan. Tökin lisää ja koko seinä oli aivan pehmeä kauttaaltaan ja päällikerroksen alla kasvoi sinertävää ja mustaa hometta paksuina ryppäinä.
Olin et ei vittu, ei taas.

Sain niin hirveet raivarit et hakkasin nyrkillä kunnon reiän seinään.
Likka tuli kysymään että mitä nyt, käskin hakea muumilelunsa, me muutetaan mummolaan.
Pihalla vastaan tuli äiti ja systeri, kerroin niille tilanteen mutta molemmat vaan naureskeli, höpö höpö.

Vein äitin sisälle katsoin seinää ja homeista käsipyyhettä.
"joku rakennevirhe, kyllä vuokranantaja sen korjaa. Ja hyi hitto pese toi käsipyyhe!"
Mun teki mieli lyödä mutsia jollain. Sanoin likalle ette muutetakaan mummolaan. Se rupes itkemään.

Mies tuli kotiin, näki keittiön ja suuttu et mitä oon mennyt tekemään,
seinä on pilalla ja kauhee lasku tulee perässä.
Survoin sen homeisen käsipyyhkeen ukolle suuhun ja menin vessaan itkemään.
Sit heräsin.

Hitto mitä unia,
Meniskö takas nukkuun..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä