no niimpäseNo eihän se oo joulu eikä mitään jos ei saa istua pukin polvella ja kuiskia toiveita pukin korvaan, sitten sen jälkeen pukki saa hyppyyttää.=)
no niimpäseNo eihän se oo joulu eikä mitään jos ei saa istua pukin polvella ja kuiskia toiveita pukin korvaan, sitten sen jälkeen pukki saa hyppyyttää.=)
Onks siel väkee tällee su-iltasin?lonksu nenän eessä..
Mää voin olla himmeli :wave:Sit äänestykset pystyyn kuka on vuoden virallinen tonttu, Ketjun kinkku, paras paketti jne...
Sitten pääsee ropeltamaan pukin pakettia :xmas:no niimpäse
Meilläpäin se myös mittailee kepillään :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30477220:Sitten pääsee ropeltamaan pukin pakettia :xmas:
Ootkos ollut kiltti tyttö :xmas:[HR][/HR]
Meilläpäin se myös mittailee kepillään :xmas:
Mulla on tapana repiä se rajusti auki.|)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30477220:Sitten pääsee ropeltamaan pukin pakettia :xmas:
mutta pukilla on outo keppi, sillä pitää mitata sen seitsemättä kertaa ennen kuin tulos on selvillä[HR][/HR]
Meilläpäin se myös mittailee kepillään :xmas:
:OTeeks mä jotain väärin kun käytän aina saksia pukin pakettiin??? : /
EhdottomastiVoisko paketin avata hellästi hampailla?
JOO :heart:Voisko paketin avata hellästi huulilla?
tuommonen varovainen lähestyminen se on pukillekkin mieleenJa musta on muutenkin aina kivempi koittaa ensin mitä ne lahjapussukat pitää sisällään, ja vasta sitten käydä isomman paketin kimppuun .
Ainahan minä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30477225:Ootkos ollut kiltti tyttö :xmas:
No mä meinasin et jos sen käärön avais hampailla ja sit sisältöä vois testailla huulillaJOO :heart:
En kestä. Tui.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30477244:tuitui
aina vaan paraneeNo mä meinasin et jos sen käärön avais hampailla ja sit sisältöä vois testailla huulilla
Kyllä pukki silti joutuu kepin kanssa vähän asiaa tutkailemaan.Ainahan minä :saint: