Tietenkin kaapit on irroitettava kun taustalla olevaa seinää maalataan. Tollo.
Hyvin voi maalata keittiöstä vain ne näkyvät seinät. Ei siellä takana olevia seinänosia tarvitse maalata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietenkin kaapit on irroitettava kun taustalla olevaa seinää maalataan. Tollo.
Niin minunkin järjellä, mutta se ei ole tarpeeksi täydellinen. Ja talo on noin 10 vuotta vanha, joten alkaa olla jo uudistuksen tarpeessa. Joidenkin ihmisten mielestä. Täällä on pelkästään ruskean sävyjä, vaalean beigestä tumman ruskeaan. Todella ihanat sävyt joo. Seinäthän on niin kallisarvoiset, ettei niihin voi edes lyödä naulalla reikiä, joten eipä ole taulujakaan seinillä. Mutta onpa siistit ja reiättömät seinät.Hyvin voi maalata keittiöstä vain ne näkyvät seinät. Ei siellä takana olevia seinänosia tarvitse maalata.
Oliko sinulla siis oma asunto ennen kuin muutit miehesi luo? Myitkö? Missä rahat? Oletteko naimisissa?
Itse enu tuollaista katselisi, ei tuntuisi kyllä kodilta koko asunto.
Hyvin voi maalata keittiöstä vain ne näkyvät seinät. Ei siellä takana olevia seinänosia tarvitse maalata.
Jälki olisi järkyttävä jos ap yrittäisi suojata kaappeja jollain maalarinteipillä
Jälki olisi järkyttävä jos ap yrittäisi suojata kaappeja jollain maalarinteipillä
Miettikää omalle kohdalle jos teidän taloon muuttaa ukko joka alkaa muuttelemaan sisustusta, huonekaluja ym. Miksi niitä muutella, ei se ilmaista ole ja jos talo on muuten hieno niin miksi niitä muutella huvikseen?
En katselisi tuollaista hetkeäkään. Kyllä minullakin pitäisi olla arvoa ja mielipiteeni arvokkaita.
Kyllä, ja sama jos tapetteja rupee vaihtamaan, niin listat täytyy ottaa pois, ja sen voi tehdä vain ammattimies. Koska listoja ei saa ottaa itse pois, koska niitä ei saa samalla tavalla siististi takas ja pahimmassa tapauksessa pitää kattoakin ja lattiaa purkaa kun ne listat voi revetä, eikä tule sitten siistiä jälkeä. Monta tonnia maksaa sekin, eikä hän rupea hyviä ruskeankukertavia tapetteja noin vaan ottamaan seiniltä. Sekin on hirveä homma, eikä ne edes irtoa seinistä. (Kuin räjäyttämällä koko talon ilmeisesti.) Sanoin, että oho, olen itse kyllä tapettia laittanut ja onnistui ihan hyvin. Ja veljensäkin on tapetit itse laittanut. Vaan eipä tullut hyvää jälkeä, näkyi itse laitetulta. Okei, ei sitten tehdä sitäkään. Mutta hei, yhden maalaushomman olisin saanut, nimittäin ulkoverhoilun maalaus samalla värillä olisi kyllä hänelle kelvannut. Itse ei viitsi, mutta jos niin hinkuan maalaamaan niin hän ostaa maalit ja saan maalata sieluni kyllyydestä. Olin tosi onnellinen, että sentään sen saisin tehdä.Voi elämä . En ole kuullut koskaan että kiinteiden kaappien takaa täytyy maalata jos muutoin maalaa huoneen. Täytyykö kaappien taakse laittaa myös tapettia jos ne vaihtaa ?
Joo, toisin kuin sinulla, jolla tuo logiikka pelaa suorastaan loistavasti.![]()
(Huom! Katson tarpeelliseksi kertoa, että tämä on sarkasmia. Pelkään, ettet sitä tuolla "säkenöivällä älylläsi" välttämättä itse huomaa.)
Ohhoh. Onko ihan kaikki muukin miehelle yhtä vaikeaa? Vai kulminoituvatko nämä ylitsepääsemättömät ongelmat vain niihin asioihin, joita SINÄ haluaisit?