"noniin"
mut oon mäkin juonnu kiljua vaik en mausta diggaaEn juonut siltikään . Pelkkää kaljaa vain mulle kiitos. Menis viskit vaan hukkaan jos niitä mulle juotettais, kun en niistä nauti.
mut oon mäkin juonnu kiljua vaik en mausta diggaaEn juonut siltikään . Pelkkää kaljaa vain mulle kiitos. Menis viskit vaan hukkaan jos niitä mulle juotettais, kun en niistä nauti.
öitä tinku, nuku hyvinMutta nyt,varovasti hipsin nukkumaan. Öitä :kiss:
se oli sama ku toi viskiEi kai KUKAAN tykkää kiljun mausta
mutta mielestäni nyt pureudut faktaaliseen falseuteen tässä asiassa jossa primäärisen tarkoituksena oli saada leftisen puole aivo mekanismi toimimaan. vetäydyn nyt luolaani tadaaNo sen nyt vielä ymmärtää jos on vaikka köyhä opiskelija, kun kiljua voi valmistaa itse halvalla . Mutta miksi turhaan ostaa viskiä ja juoda sitä väkisin, kun paremmaltakin maistuvia vaihtoehtoja on, jotka on yleensä halvempiakin.
Oijoijoi :heart:
mielikuvitusta katotaan mihin se stoori menee ilman sen kummepaa .jep jep ... harkitse sitä foliota
Mikä tähän aikaan yöstä mietityttää?Mä oon jo sängyssä, mutta ei nukuta. Mietityttää.
Lapsen kasvattaminen aikuiseksi, ja miten vanhempien kasvatusmallit mahtaa erota toisistaan ajan kuluessa. Miten kestän äitinä teinin alkoholikokeilut, saati jos isänsä jatkaa sukunsa jalanjäljissä, jossa on ihan ok ostaa teineille kaljaa "että tietää mitä ne juo" yms. Ja koko alkoholiajatus ahdistaa mua just nyt niin paljon että tekis mieli ajaa kieltolakia.Mikä tähän aikaan yöstä mietityttää?
Pidetään tälle peukkuja. Kunhan edes rahankäyttötaidon oppii multa, huokaisen helpotuksesta.Se, mihin voit lastasi kasvattaa, on se että oppii elämään sun arvojesi mukaisesti eikä innostu ämpärin touhuista.
Hieno mies. Kertakaikkiaan. Toivottavasti ehtii saattaa itsensä kunnolla taloudelliseen kuseen ennenkuin poika on siinä iässä että alkaa kiinnittää huomiota tuollaiseen (äiti sanoo ettei ole varaa, isi ostaa -> isi on hyvä jätkä)Pidetään tälle peukkuja. Kunhan edes rahankäyttötaidon oppii multa, huokaisen helpotuksesta.
Nimim. jos olisin antanut ämpärille bensarahaa niin en olis saanut siirtää sitä tilille, koska herran lainanlyhennys oli erääntynyt jo pari viikkoa sitten.
Ja aamua, hitto miten pirtee meininkk täällä.
Jep... no, täytyy vaan toivoa parasta. Ja voihan mailmassa ihne tapahtua, jos se jätkä joskus vaikka ryhdiatäytyis ja kasvais aikuiseks (oon odottanu vasta viis vuotta, eihän se oo kauan).Hieno mies. Kertakaikkiaan. Toivottavasti ehtii saattaa itsensä kunnolla taloudelliseen kuseen ennenkuin poika on siinä iässä että alkaa kiinnittää huomiota tuollaiseen (äiti sanoo ettei ole varaa, isi ostaa -> isi on hyvä jätkä)