The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="noniin";30474586]mut oon mäkin juonnu kiljua vaik en mausta diggaa :D[/QUOTE]

No sen nyt vielä ymmärtää jos on vaikka köyhä opiskelija, kun kiljua voi valmistaa itse halvalla :D. Mutta miksi turhaan ostaa viskiä ja juoda sitä väkisin, kun paremmaltakin maistuvia vaihtoehtoja on, jotka on yleensä halvempiakin.

"niin"
No sen nyt vielä ymmärtää jos on vaikka köyhä opiskelija, kun kiljua voi valmistaa itse halvalla :D. Mutta miksi turhaan ostaa viskiä ja juoda sitä väkisin, kun paremmaltakin maistuvia vaihtoehtoja on, jotka on yleensä halvempiakin.
mutta mielestäni nyt pureudut faktaaliseen falseuteen tässä asiassa jossa primäärisen tarkoituksena oli saada leftisen puole aivo mekanismi toimimaan. vetäydyn nyt luolaani tadaa :)

[QUOTE="niin";30474599]mutta mielestäni nyt pureudut faktaaliseen falseuteen tässä asiassa jossa primäärisen tarkoituksena oli saada leftisen puole aivo mekanismi toimimaan. vetäydyn nyt luolaani tadaa :)[/QUOTE]

jep jep :D... harkitse sitä foliota

Mikä tähän aikaan yöstä mietityttää?
Lapsen kasvattaminen aikuiseksi, ja miten vanhempien kasvatusmallit mahtaa erota toisistaan ajan kuluessa. Miten kestän äitinä teinin alkoholikokeilut, saati jos isänsä jatkaa sukunsa jalanjäljissä, jossa on ihan ok ostaa teineille kaljaa "että tietää mitä ne juo" yms. Ja koko alkoholiajatus ahdistaa mua just nyt niin paljon että tekis mieli ajaa kieltolakia.

Ja välissä pohdin sitä äijääki, ko se voi huoletta olla monta päivää (ooämgee joo :D ) ottamati yhteyttä, mutta sitteko kuuluu, niin se on ihan oma ittensä ja jatkaa niin luontevasti jotain höpönassujuttujaan. Mitä siitäki sitten ajattelis.

Mä oon kieltänyt itteeni ajattelemasta noin pitkälle, tulisin hulluksi..
Oon huomannut jo tän kolmen vuoden aikana, että tähän vanhemmuuteen kasvaa ja eteen tulevat ongelmat käsittelee sitä tahtia kun niitä tulee.

Mä toivon että saisin jotenkin tuon lapsen ymmärtämään ettei eläis nuoruuttaan niinkun minä elin. Sitä oon miettinyt miten mun vanhemmat mua kasvatti ja miten reagoin teininä tiettyihin juttuihin. Samoja "virheitä" en haluis toistaa.

Mä seukkasin hetken semmosen äijän kanssa joka saatto olla viikon niin ettei siitä kuulunut mitään, ja yhtäkkiä se seisokin taas oven takana kahville tulossa.
Meni aikaa että siihen tottu, se vaan oli sellanen. J
Jotkut vaan on semmosia :D

Mä oon ehkä vähän ittekki semmonen.

Totta, tässäkin vaiheessa on jo omat haasteensa. Mutta pelottaa kuitenkin millasen mallin se isältään saa, ko se on vähän erikoinen tapaus.

Mutta nyt käyn nukkumaan ja toivon kivoja unia kaikille, myös itselleni. Kiittelen sit aamulla miten hyvä idea oli valvoa :D öötä!

Huomenta kullanmurut!

Kahvia täälläkin

Giraffi, tommosia ei kannata murehtia tai miettiä. Lasten kanssa eletään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä elämä eteen heittää ja hoidetaan sitten kun tilanne on päällä. Jos nyt teet jonkun suunnitelman niin persiilleen se menee kumminkin. Minen ymmärrä miten tällä kasvatuksella tai kasvattamatta jättämisellä meidän muksuista tuli noinkin fiksuja aikuisia.

Se, mihin voit lastasi kasvattaa, on se että oppii elämään sun arvojesi mukaisesti eikä innostu ämpärin touhuista.

Se, mihin voit lastasi kasvattaa, on se että oppii elämään sun arvojesi mukaisesti eikä innostu ämpärin touhuista.
Pidetään tälle peukkuja. Kunhan edes rahankäyttötaidon oppii multa, huokaisen helpotuksesta.

Nimim. jos olisin antanut ämpärille bensarahaa niin en olis saanut siirtää sitä tilille, koska herran lainanlyhennys oli erääntynyt jo pari viikkoa sitten.

Ja aamua, hitto miten pirtee meininkk täällä.

Pidetään tälle peukkuja. Kunhan edes rahankäyttötaidon oppii multa, huokaisen helpotuksesta.

Nimim. jos olisin antanut ämpärille bensarahaa niin en olis saanut siirtää sitä tilille, koska herran lainanlyhennys oli erääntynyt jo pari viikkoa sitten.

Ja aamua, hitto miten pirtee meininkk täällä.
Hieno mies. Kertakaikkiaan. Toivottavasti ehtii saattaa itsensä kunnolla taloudelliseen kuseen ennenkuin poika on siinä iässä että alkaa kiinnittää huomiota tuollaiseen (äiti sanoo ettei ole varaa, isi ostaa -> isi on hyvä jätkä)

Hieno mies. Kertakaikkiaan. Toivottavasti ehtii saattaa itsensä kunnolla taloudelliseen kuseen ennenkuin poika on siinä iässä että alkaa kiinnittää huomiota tuollaiseen (äiti sanoo ettei ole varaa, isi ostaa -> isi on hyvä jätkä)
Jep... no, täytyy vaan toivoa parasta. Ja voihan mailmassa ihne tapahtua, jos se jätkä joskus vaikka ryhdiatäytyis ja kasvais aikuiseks (oon odottanu vasta viis vuotta, eihän se oo kauan).

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä