The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla ei oo kyllä aavistustakaan mistä kymmenen vuotiaat tytöt tykkää. Peli? Lahjakortti? Joko ne meikkaa?

Mä näin muuten tänään h&m lastenosastolla kauttaaltaan pakkeloidun tytön kisakireässö asustuksessa, ala-asteikänen se ainakin oli, arvioisin kymppiä iäksi. Katoin suu auki että ei herranjumala, ton ikäsinä mie mistään meikeistä tiennykään. Juostiin pieruverkkareissa pihalla eikä näytelty takapuolta housujen läpi. En antais lapseni pukeutua niin. Enkä meikata noin vahvaati.
Ei saa meikata eikä värjätä hiuksia. Puseron tulee peittää napa ja housujen pakarat.. On kyllä hurjan näköisiä pikkutyttöjä joskus notkumassa kauppojen edessä...

Sillä tytön pylleröllä on persuuksiin asti pitkä tukka. Onkohan semmosia enää olemassa semmosia tukkalaitteita joilla voi kihartaa, suoristaa, tehä kreppauksia ja korkkiruuveja... Tai joku letityskone tms,

IhQ
Jes, kello on 21 ja mie oon kotona synttäreiltä. Muut jäi sinne ottaa kuppia ja pelaa lautapelejä. Paitsi talon emäntä jolla oli hoidettavana puol vuotias laps. Omansa siis.
Mie vaan en osaa rentoutua juomaan mitään alkoa ku niin pieni lapsi on samassa asunnossa(ja tässä tapauksessa vielä samassa huoneessa) ja omat muksut kotona toki hoitajan kans mutta vähän vieraampi hoitaja vaikka siis ollaan tekemisissä suht usein.
Esikko kerkes soittamaan itku kurkussa (sekään ei asiaa auttanu) että on hirvee ikävä. Oltiin sentään nelisen tuntia poissa kotoa...

Nojoo, ehkä noita illanistujaisia tulee vielä..tai sit minuu ei niihin enää kutsuta mut ei voi mittään. Mies jäi sinne ryyppäilemään, tullee jossain vaiheessa sit kotiin.

Voisin ottaa tässä kotona ne muutamat breezerit mitä oli miulle varattuna ja syödä vaikka lihiksen. Vai meniskö vaan nukkumaan--?

Tätä se toivoi yhdeksän vuotta kunnes luovutti..

Koiranpentu ois superlahja numero uno, mutta voi olla että haudataan tuo entinen hauva ennen joulua, niin ei oikein henkisesti jaksa pentua.. :'(

Kihartimet on ehkä huono, mies nauroi et katellaan niitä kunhan se alkaa harjaamaan tukkansa viikottain,,,, se on vähän semmonen taiteilija peikko....

Ostan ainaki pari cd:tä ja jotain tyttöjen juttuja niinku kynsilakkaa yms.

Tää on aina murheen kryyni kun pojan kummit ostaa sille kaikkee siistii kuten robinin keikkaliput paitoineen ja lumilautaa laskettelulippuineen ja tytön isä ja mummo ostaa suklaata ja virkkaa itse töppöset...

Jes, kello on 21 ja mie oon kotona synttäreiltä. Muut jäi sinne ottaa kuppia ja pelaa lautapelejä. Paitsi talon emäntä jolla oli hoidettavana puol vuotias laps. Omansa siis.
Mie vaan en osaa rentoutua juomaan mitään alkoa ku niin pieni lapsi on samassa asunnossa(ja tässä tapauksessa vielä samassa huoneessa) ja omat muksut kotona toki hoitajan kans mutta vähän vieraampi hoitaja vaikka siis ollaan tekemisissä suht usein.
Esikko kerkes soittamaan itku kurkussa (sekään ei asiaa auttanu) että on hirvee ikävä. Oltiin sentään nelisen tuntia poissa kotoa...

Nojoo, ehkä noita illanistujaisia tulee vielä..tai sit minuu ei niihin enää kutsuta mut ei voi mittään. Mies jäi sinne ryyppäilemään, tullee jossain vaiheessa sit kotiin.

Voisin ottaa tässä kotona ne muutamat breezerit mitä oli miulle varattuna ja syödä vaikka lihiksen. Vai meniskö vaan nukkumaan--?
En tykkää yhtään tuommosista että ryyppypaikassa on lapsi. Aivan sama vaikka sillä ois lapsenvahti joka selvinpäin. Vie kyllä fiilikset täysin..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä