Mites ois moottorisaha lahjaks?Te ootte surkeita lahjaneuvonantajia!!! |O
Semmonen south park-tyylinen Stupid spoiled whore-pakkaus joka sisältää meikkejä, stringejä,herutusvaatteita ja kiroiluoppaan, sekä opettaa kielareita yms.Te ootte surkeita lahjaneuvonantajia!!! |O
Meillä on jo kaksi ja ei kait yhteen huusholliin jokainen tarvitse omaa??Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30473772:Mites ois moottorisaha lahjaks?
Me ei asuta vuokralla.Semmonen south park-tyylinen Stupid spoiled whore-pakkaus joka sisältää meikkejä, stringejä,herutusvaatteita ja kiroiluoppaan, sekä opettaa kielareita yms.
Kyllä tarviiMeillä on jo kaksi ja ei kait yhteen huusholliin jokainen tarvitse omaa??
But why???Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30473787:Kyllä tarvii
Sä oot mun virallinen neuvonantaja. Keksit nyt sen lahjan...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30473796:Iltakahvien aika .
Osta iPod tai muu vastaava.Te ootte surkeita lahjaneuvonantajia!!! |O
Vinkki annettu .Sä oot mun virallinen neuvonantaja. Keksit nyt sen lahjan...
Tuota.. Mä en ite tiiä mikä se on.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30473799:Osta iPod tai muu vastaava.
Pidä tunkkis sittennjos ei ehdotukset kelpaa, vaikka ite pyysit.Me ei asuta vuokralla.
opcorn:
Just tommosta ihme riehumista siellä vuokrapuolella.....Pidä tunkkis sittennjos ei ehdotukset kelpaa, vaikka ite pyysit.
Mp3-soitin .Tuota.. Mä en ite tiiä mikä se on.. :ashamed:
Hiihhihih hii.
*tsih*
Öh..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30473810:Mp3-soitin .
Eli ei sitten tämä. Joko teidän tyttöä kiinnostaa vaatteet, korut jne?Öh..
Meillä on kolme semmosta pikkulaatikkoa jonne ladataan netistä musiikkia.
Ooppahan snobi hiljaa siellä :stick:Just tommosta ihme riehumista siellä vuokrapuolella.....
Ei oikein. Sen omin sanoin se haluaa avata paketin, mutta ei toivo mitään kuin että ois perhe yhdessä ja äitillä ei ois iltavuoro.. Että ihan sama vaikka sais vanhoja sukkia..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30473822:Eli ei sitten tämä. Joko teidän tyttöä kiinnostaa vaatteet, korut jne?
Rekkalesbon alle??Ooppahan snobi hiljaa siellä :stick:
Mun hermot levähtää kohta tohon jälkeläiseeni, joka on korvaton ja tottelematon ämpärinpenikka. Är. Jos se ei nyt nukahda niin... sit ärsyttää.
Tsadilaiahemmoki on mut unohtanut :'( Kauheeta tää elämä, rekan alleko?
Käyttääkö rannekelloa?Ei oikein. Sen omin sanoin se haluaa avata paketin, mutta ei toivo mitään kuin että ois perhe yhdessä ja äitillä ei ois iltavuoro.. Että ihan sama vaikka sais vanhoja sukkia..
Vois byääääääääh, taas tulee itku,,
Kiitos kyllä.Rekkalesbon alle??