Homot joutuvat helvettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luterilainen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luterilainen mies

Vieras
Jumala voi parantaa homoudesta mutta monet homot eivät halua parantua. He valitsevat helvetin iankaikkisuuskohtalokseen ja haluavat tahallaan elää synnissä.

1Kor.6:9-11 "Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät. Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta."

Ilm.20:15 "Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen."

Ilm.14:11 "Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä"

Onpa sanasta Rakkaus nyt tullut suosittu :D Aijaijai. Nyt homot rakkaudellisesti marssimaan ja levittämään rakkaudellista ilmapiiriä kun se Teille on se tärkein elämässä. Miksi emme kaikki kääntyisi homoiksi kun se Rakkaus on niin ihanaa ja auvoista että muuta ei tarvitse ajatellakaan!

Toiset lukee kuin piru raamattua. Toiset lukee kuin homo raamattua ja poimii sieltä yhden sanan: Rakkaus.

Olen häkeltynyt.

Auts. Oivalsin jotain. Piru ja homo lukee Raamattua samalla tavalla ja poimii sieltä helmet ja kyseenalaistaa loput? Olisko pirulla ja homoudella jotain muutakin yhteistä... (visl)

Minkähän takia tästä palstasta on tullut niin tylsä? Kaikki hyvät keskustelijat ovat kaikonneet muualle? Varmaan sen takia, kun minä olen tällainen fanaattinen persefinni.

Onpa sanasta Rakkaus nyt tullut suosittu :D Aijaijai. Nyt homot rakkaudellisesti marssimaan ja levittämään rakkaudellista ilmapiiriä kun se Teille on se tärkein elämässä. Miksi emme kaikki kääntyisi homoiksi kun se Rakkaus on niin ihanaa ja auvoista että muuta ei tarvitse ajatellakaan!

Toiset lukee kuin piru raamattua. Toiset lukee kuin homo raamattua ja poimii sieltä yhden sanan: Rakkaus.

Olen häkeltynyt.
Kivempaahan se kaikille olisi, kun jokainen olisi tuomitseva ja vihaa ja pelkoa levittävä kiihkouskis. Mutta mennään nyt tällä rakkaudella kuitenkin.

Oletko unohtanut sen kohdan Raamatusta, jossa sanotaan, että ihminen ei saa tuomita? Eikä erotella ihmisiä, että kyllä Jumala sen tietää. T. ei-homo, ei-uskovainen mutta silti humaani ihminen

Sen päättää Herra ylhäällä, ei me tavalliset talliaiset. Ei ole meidän tehtävä tuomita.

Omista uskoista voi toki puhua, itse en usko että homot joutuvat helvettiin homouden vuoksi.

Minkähän takia tästä palstasta on tullut niin tylsä? Kaikki hyvät keskustelijat ovat kaikonneet muualle? Varmaan sen takia, kun minä olen tällainen fanaattinen persefinni.

Säälittävää kopioida samassa ketjussa toisen nikki. Et parempaan pystynyt mikäliepaiseoletitse? Taisi osua ja upota kun on niin huono itsetunto. Tunnetusti eräs vähemmistö on erittäin herkkähipiäistä vollottamaan, riehumaan ja esittämään draamaqueenia :D Herää kysymys että onkohan siellä pääkopassa muutakin vinksallaan kuin seksuaalinen suuntautuminen...

Enpä ihmettele, miksi uskiksista on muodostunut niin vastenmielinen kuva. Tällaiset avaukset suorastaan pakottavat luulemaan, porukassa on paljon tavalla tai toisella (tai molemmilla) vinksahtaneita tyyppejä. Menkääs kivittämään toisianne vaikka, jooko.

[QUOTE="xxxxx";30472407]tai jos eivät ole niin saavat maan päällä kokea palan taivasta kun saavat rakastaa sen mukaan miltä itsestä tuntuu...[/QUOTE]

Tahi helvettiä, sillä kirjoitettu on: "Helvetti on siellä, missä on uskovaisia." Aamen.

[QUOTE="hmm";30472436]eipä sinne tekstin perusteella pääse pilkkaajatkaan, joten ei hyvin mee ap:lllakaan =)[/QUOTE]

Mulle ihan sama mihin päädyn, mutta sit vituttais tosissaan jos päätyis aloittajan kanssa samaan paikkaan.

Yhteistyössä