The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tuolla kuvia
[QUOTE="siis";30463744]sellanen saman näkönen kun esim saunassa käytettävä selkä sieni? tai siis sen näkönen? joka kaupassa niitä on? pakko myöntää muuten et siitä on 100 vuootta kun oon ite ostanu luutu aineen puhdistan kyllä ja luutuilen mut sitä tököttiä en oo ite ostanukkaan :)[/QUOTE]

https://www.google.fi/search?q=ihmesieni&client=firefox-a&hs=Bru&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=kJR1VI69KMXRywPOxoDwDw&ved=0CDgQsAQ&biw=1198&bih=610

ja tää uutinen
sai taaas naurun remakan katainen aikoo tehä 20 miljardista 300 miljardia vain kolmessa vuodessa :D

http://www.iltalehti.fi/talous/2014112518867544_ta.shtml

tuolla komentoineissa olikin hauska vertaus paroni von munchausseniin :)

ainiin mythagoha olit paronitar von mun siinä kuva arvotuksissa sillon aikoinaan :)

Kävin nyt kuitenkin työterveydessä paikanpäältä niin on kunnon todistus. Inuiitilla viskasi taas.. Minä ja mun ahtaat kolot.. :p aina tulehtumassa kun vähän on räkää..

Sitten soittelin milloin kaupat tapahtuu ja mikä päivä pääsee muuttamaan, niin sieltäkin tuli nurinaa että on liian aikaista muuttaa vuoden loppuun mennessä... On niin hankalaa etsiä äkkiä uusi koti. En tiiä, mut jotenkin luulis et jos laittaa talon myyntiin niin on varautunut edes henkisesti ajatukseen että siitä voi tulla muutto pois...

Saan tietty sairastaa ja muuttokin onnistuu viimeistään 31.12 (mikä mainio päivä roudata tavaroita..), mutta lukeeko mun otsassa "valitukset tänne" vai mikä juttu tää nyt on..

Kävin nyt kuitenkin työterveydessä paikanpäältä niin on kunnon todistus. Inuiitilla viskasi taas.. Minä ja mun ahtaat kolot.. :p aina tulehtumassa kun vähän on räkää..

Sitten soittelin milloin kaupat tapahtuu ja mikä päivä pääsee muuttamaan, niin sieltäkin tuli nurinaa että on liian aikaista muuttaa vuoden loppuun mennessä... On niin hankalaa etsiä äkkiä uusi koti. En tiiä, mut jotenkin luulis et jos laittaa talon myyntiin niin on varautunut edes henkisesti ajatukseen että siitä voi tulla muutto pois...

Saan tietty sairastaa ja muuttokin onnistuu viimeistään 31.12 (mikä mainio päivä roudata tavaroita..), mutta lukeeko mun otsassa "valitukset tänne" vai mikä juttu tää nyt on..
mulla on semmonen käsitys että joitakin sun ahtaita koloja on hiljattain rassailtu...

9MM
[video=youtube;5NV6Rdv1a3I]https://www.youtube.com/watch?v=5NV6Rdv1a3I[/video]

tää biisi tytön musa kärryyn ja sitten ollaankin valmiit kadonneen sienen metsätykseen. hemetti siellä kaupoissa pitäis lla liianei mitä kiivetä ja keräillä tavaroita sit niissä kärryissä moottorit ja kurvailla ympäri hyllyi ja nappailla tavaroita lennosta se vasta olisi mielekästä kaupan tekoa .

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja IhQ
Mulla on outoja lapsia. Annoin vanhan patjan niille et olkaa hyvä, piirrelkää, sotkekaa ja leikataan silpuksi ne. Sitten jätesäkkiin ja roskiin.

Nää laittaa patjan kauniisti lattialle. Piirtää siihen tussilla ihmisen sisäelimet (välillä tarkastellaan anatomian kirjasta tuliko munuaiset oikealle kohti). Sitten va-ro-vas-ti leikkaavat elin kerrallaan palat irti, mutta vasta lopuksi koko ruumis pannaan ruumispussiin. Hyö teki ruumiinavauksen.... Toinen oli kuolinsyytutkija..

Missä meni vikaan miettii äiti sohvalla.. :snotty:

"HEi"
tattis bb se wörkkäs eikä tarvinu painaa ees pohjaan asti sitä sientä tai siis sillain voimakkasti ees ku yleensä o nsaannu hinkkaa raivolla niin nyt se meni sulavasti perhana käteviä noi sieenet vaik jsut tota kuvan mallista sai metästää hemmetti sadan metrin matkalla oli jos jonkin moista siivous purnukkaa ja litkua oli muuten monia ei sieni rättejäkin . Mutta tahrat lähti

mut
ah tahra kriisi selvitetty pastaa jauhelihakastikkeella mun ja tybyn lemppari ruoka huh välillä unohdan et opetan tapoi tytölle kun imailen nen spagetit pitkinä suuhun ni tyttö tekee samaa tähän se nolotus :) ja nyt suklaa kermavaahto jälkkäri siis vanukas nam .

• Tykkää
Reactions: IhQ
Mulla on outoja lapsia. Annoin vanhan patjan niille et olkaa hyvä, piirrelkää, sotkekaa ja leikataan silpuksi ne. Sitten jätesäkkiin ja roskiin.

Nää laittaa patjan kauniisti lattialle. Piirtää siihen tussilla ihmisen sisäelimet (välillä tarkastellaan anatomian kirjasta tuliko munuaiset oikealle kohti). Sitten va-ro-vas-ti leikkaavat elin kerrallaan palat irti, mutta vasta lopuksi koko ruumis pannaan ruumispussiin. Hyö teki ruumiinavauksen.... Toinen oli kuolinsyytutkija..

Missä meni vikaan miettii äiti sohvalla.. :snotty:
Eiks ois vielä huolestuttavampaa, jos ne ois alkanu leikkiin mustan pörssin elinkauppaa? :xmas:

• Tykkää
Reactions: Harmony
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä