:örp: Käykää pöytään. Mä otin vähän evästä samalla ko katoin. Jos jotain puuttuu niin rohkeesti vaan jääkaapille. Kaikkea saa ottaa, paitsi mun kylmäsavulohta.
Olet väärässä.Kananmunan oikea keittoaika on neljä minuuttia. Keltuaisen tulee jäädä hieman löysäksi.
Paistetteaessa paistetaan vain toiselta puolelta ja sama juttu.
Ugh. Olen puhunut.
Noin käy kun syö liian löysää kananmunaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30459459:
Huoooh. Silmät painu kiinni nautinnosta.:heart:Avataan asiankannattajan yöradio.
Toi ääni ja toi taito, miten voi olla mahdollista?
[video=youtube;gbO2_077ixs]http://www.youtube.com/watch?v=gbO2_077ixs[/video]
Tässä olis hyvä aloitus isolle puolelle.=)Oonko mä historian eka palstamamma jonka tilillä on vielä sopiva summa rahaa, vaikka lapsilisäpäivä on ihan kohta?
Hattaran kuvia pupu.:kiss:Unille ois mentävä, öitä pallerot!
Kattoo jaksaisko sitä huomenna käydä härkkimässäTässä olis hyvä aloitus isolle puolelle.=)
No, meillä lapsettomilla palstailijoillahan on aina niiiiiin paljon rahaa. :saint:Oonko mä historian eka palstamamma jonka tilillä on vielä sopiva summa rahaa, vaikka lapsilisäpäivä on ihan kohta?
Sori puppe, et oo. Mullaki on rahaa, vaikka kuinka yritin sitä viikonloppuna tuhlata täyttämällä toisten ruokakaappejaOonko mä historian eka palstamamma jonka tilillä on vielä sopiva summa rahaa, vaikka lapsilisäpäivä on ihan kohta?
Kroisos hiljaa. Tsadissa asuu ja ulkomailla reissaa jotain äijää kattomassa harva se päivä, sit vielä väittää ettei oo rahaa :stick:No, meillä lapsettomilla palstailijoillahan on aina niiiiiin paljon rahaa. :saint:
Joo, mun ja pankin lemmenpesässä. Eihän täs mee enää kahtakaankymmentä vuotta ku tää on omaKroisos hiljaa. Tsadissa asuu ja ulkomailla reissaa jotain äijää kattomassa harva se päivä, sit vielä väittää ettei oo rahaa :stick:
Palsta, tuo työ-öiden lohduttajaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30459538:Mä oon täälä. Toki koitan noita töitä hoitaa vähä samalla
Jep. Meil on taas niin puuduttava ajo ettei toista. Pikkupätkiä kymmenittäin. Tän työn huono puoli.Palsta, tuo työ-öiden lohduttaja