The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Son kumma kun nuo ukkokullat ei mee leguriin ajoissa.:O

Muutama vuos sitten miehellä oli pahasti kurkku muurautunu umpeen, mikä lie mätäpaise tai muu, lentsun kaverina tullut. Illalla jo pihis siihen malliin että hirvitti, ja yöllä sitten kun meinas tulla hengelle loppu niin suostu lähteä päivystykseen.

Vaan en voi kehua että itekkää kovin helpolla lähtisin.:ashamed:

Ämpäri kysy viikonloppuna saako hän viikolla tulla meille yöksi ko on yks arkivapaa, ja haluais olla pojan kansa. En millään haluais sitä tänne, mutta koska oon äiti joka ajattelee lapsensa parasta, niin suostuin. Kun kuulin että hää pääseekin jo aikaisin töistä, ehdotin että se ottais pojan mielummin luoksensa yökylään. Mutta ei oo kuulemma varaa bensaan. Saanko repiä perseeni jos se ei suostu hakemaan poikaa luokseen, vaikka tarjouduin vippaamaan bensatankkiin täytettä?

Ämpäri kysy viikonloppuna saako hän viikolla tulla meille yöksi ko on yks arkivapaa, ja haluais olla pojan kansa. En millään haluais sitä tänne, mutta koska oon äiti joka ajattelee lapsensa parasta, niin suostuin. Kun kuulin että hää pääseekin jo aikaisin töistä, ehdotin että se ottais pojan mielummin luoksensa yökylään. Mutta ei oo kuulemma varaa bensaan. Saanko repiä perseeni jos se ei suostu hakemaan poikaa luokseen, vaikka tarjouduin vippaamaan bensatankkiin täytettä?
miten sillä on varaa ajaa sinne mut ei sit takas puolikkaan kanssa :confused:

Voih, narttulaa koetellaan nyt :hug:

Miehet ja lekuri *huokaus*

Isäukko aikanaan oli peuraa pilkkomassa, ja tuikkas itteään reiteen puukolla. Totes jotta verta tulee, muttei oo iso reikä niin ei hätää.
Päätti pilkkoa lihat loppuun ja lähtee sitten päivystykseen paikattavaks jos tarvii.

Siinä vaiheessa kun veri oli täyttänyt saappaan ja valu yli lattialle, alko muu peijaisporukka vähän hätääntyä.
Ambulanssiin ei suostunut joten velipoikansa raahaa puoli väkisin autoon ja vei sairaalaan.
Matkalla faijalta pätki jo taju mutta silti jakso nutista ettei tommosen pistohaavan takia sentäs sairaalaa tartte :D

Paareilla se EAn pihasta vietiin ja viiminen asia minkä muistaa ennen lopullista mustumista on kun lääkäri huutaa kurkku suorana että nyt on kiire.
,
Kolme päivää vietti teholla, se pieni tuikkasu sattu nirhaseen valtimoa mennessään :rolleyes:

Narttulaan kovasti halauksia.

Sananlasku sanoo, että mikä ei tapa se yleensä sattuu ihan perkeleesti.

Ja jos mies ei mene lekuriin, niin se on ihan tervettä ja normaalia. Lekuriin mennään kun ollaan liian heikkoja vastustamaan sinne kantamista.

Irstailua varten taas ehdotan perustettavaksi soittorinkiä, että ei vahingossa moista missais.

Ei ainakaan noin löysää munaa
Aina jaksan ihmetellä tätä, kun puhutaan minkälaisesta paistetusta/keitetystä kananmunasta pidät niin 99,999999999% naisista vastaa että "tykkään vain KOVASTA MUNASTA." Yleensä tämmönen hymiö vielä peräsä: :p tai :xmas:

Ei oikeasti voi maapallon koko naispopulaatio tykätä OIKEASTI vain kovaksi keitetystä/paistetusta kananmunasta :D

Luulen että taustalla on jotain muuta, esim mielleyhtymiä kenties??
;)

Aina jaksan ihmetellä tätä, kun puhutaan minkälaisesta paistetusta/keitetystä kananmunasta pidät niin 99,999999999% naisista vastaa että "tykkään vain KOVASTA MUNASTA." Yleensä tämmönen hymiö vielä peräsä: :p tai :xmas:

Ei oikeasti voi maapallon koko naispopulaatio tykätä OIKEASTI vain kovaksi keitetystä/paistetusta kananmunasta :D

;)
Mun äiti syö puoliksi keitettyjä kanamunia. Onkohan se sitten se 0,0000000,1%? :xmas:

Mun mielestä puoliraaka kananmuna on sopinut ainoastaan nuudeleiden ja wokkivihannesten sekaan. Keitin vahingossa liian löysäks enkä saanu sitä siivutettua, niin kippasin sen nuudeleitten sekaan. Sen jälkeen oon kellottanu munani :D

• Tykkää
Reactions: Tweet

;)
No ihan näin kun vaan kiltisti ja puhtaasti ruoasta puhutaan niin: mä en vain yksinkertaisesti voi sietää löysää kananmunaa, tulee yökköreaktio :D. Kun en muutenkaan kananmunasta niin välitä, mutta jos on pakko syödä niin sitten kovaksi kypsytettyä. Eikä siihen liity mitenkään mikään mielleyhtymä :D

• Tykkää
Reactions: Tweet
Mun äiti syö puoliksi keitettyjä kanamunia. Onkohan se sitten se 0,0000000,1%? :xmas:

Mun mielestä puoliraaka kananmuna on sopinut ainoastaan nuudeleiden ja wokkivihannesten sekaan. Keitin vahingossa liian löysäks enkä saanu sitä siivutettua, niin kippasin sen nuudeleitten sekaan. Sen jälkeen oon kellottanu munani :D
Sulle tuli pilkkuvirhe |O
Ois pitäny olla 0,000000001% :stick:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä