eihän se ota jos ei annakkaanSaiskohan tuon tukoksen imemällä aukeemaan...
eihän se ota jos ei annakkaanSaiskohan tuon tukoksen imemällä aukeemaan...
eihän se ota jos ei annakkaan
:hug: Tsemppiä!: /Viimesen kolmen päivän saldo: ystävä kuoli. Toisen ystävän siippa lähti lätkimään. Ihan puskista ja ilman ennakkovaroitusta. Ukkokulta saattaa joutua käsileikkaukseen, ainakaan ei pysty x-aikaan soittamaan. Tytär sai lähetteen magneettikuviin kun loukkasi selkänsä treeneissä.
En vielä kysymisestä...Muutatko sit tänne jos kysyn?
miten sillä on varaa ajaa sinne mut ei sit takas puolikkaan kanssaÄmpäri kysy viikonloppuna saako hän viikolla tulla meille yöksi ko on yks arkivapaa, ja haluais olla pojan kansa. En millään haluais sitä tänne, mutta koska oon äiti joka ajattelee lapsensa parasta, niin suostuin. Kun kuulin että hää pääseekin jo aikaisin töistä, ehdotin että se ottais pojan mielummin luoksensa yökylään. Mutta ei oo kuulemma varaa bensaan. Saanko repiä perseeni jos se ei suostu hakemaan poikaa luokseen, vaikka tarjouduin vippaamaan bensatankkiin täytettä?
Ei ainakaan noin löysää munaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30458978:Mitähän sitä söis iltapalaks?
Noko se lapsi pitäis palauttaa huomenna, ja siihen reissuun ei oo rahaa. Kumma juttu.. Siihenhän se sitoutu lainatessaan mun autoa, mutta olispa tänkin tajunnut ennakoida.miten sillä on varaa ajaa sinne mut ei sit takas puolikkaan kanssa
Aina jaksan ihmetellä tätä, kun puhutaan minkälaisesta paistetusta/keitetystä kananmunasta pidät niin 99,999999999% naisista vastaa että "tykkään vain KOVASTA MUNASTA." Yleensä tämmönen hymiö vielä peräsä: tai :xmas:Ei ainakaan noin löysää munaa
Mun äiti syö puoliksi keitettyjä kanamunia. Onkohan se sitten se 0,0000000,1%? :xmas:Aina jaksan ihmetellä tätä, kun puhutaan minkälaisesta paistetusta/keitetystä kananmunasta pidät niin 99,999999999% naisista vastaa että "tykkään vain KOVASTA MUNASTA." Yleensä tämmönen hymiö vielä peräsä: tai :xmas:
Ei oikeasti voi maapallon koko naispopulaatio tykätä OIKEASTI vain kovaksi keitetystä/paistetusta kananmunasta
Luulen että taustalla on jotain muuta, esim mielleyhtymiä kenties??
No ihan näin kun vaan kiltisti ja puhtaasti ruoasta puhutaan niin: mä en vain yksinkertaisesti voi sietää löysää kananmunaa, tulee yökköreaktio . Kun en muutenkaan kananmunasta niin välitä, mutta jos on pakko syödä niin sitten kovaksi kypsytettyä. Eikä siihen liity mitenkään mikään mielleyhtymäAina jaksan ihmetellä tätä, kun puhutaan minkälaisesta paistetusta/keitetystä kananmunasta pidät niin 99,999999999% naisista vastaa että "tykkään vain KOVASTA MUNASTA." Yleensä tämmönen hymiö vielä peräsä: tai :xmas:
Ei oikeasti voi maapallon koko naispopulaatio tykätä OIKEASTI vain kovaksi keitetystä/paistetusta kananmunasta
Luulen että taustalla on jotain muuta, esim mielleyhtymiä kenties??
Whoaa, meillähän on paljon yhteistä Vois nähdä joskus irl!Zombihetki.
Ennen sitä kaffekupin täydennys.
Btw, mie ainakin oikeesti tykkään vaan kovasta munasta.
Just nuudeleissa menee löysäkin mut ei muuten:x
Sulle tuli pilkkuvirhe |OMun äiti syö puoliksi keitettyjä kanamunia. Onkohan se sitten se 0,0000000,1%? :xmas:
Mun mielestä puoliraaka kananmuna on sopinut ainoastaan nuudeleiden ja wokkivihannesten sekaan. Keitin vahingossa liian löysäks enkä saanu sitä siivutettua, niin kippasin sen nuudeleitten sekaan. Sen jälkeen oon kellottanu munani