The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voisikohan sitä muuttaa niin et sais tän kämpän mukaansa...taas kauhee jumputus tuolta nuoriso-osastolta kuuluu ja missään ei tunnu olevan yhtä siistiä kämppää kun tää(ja mä olen niitä käynyt useamman katsomassa).tosin asuntopulaa täällä on muutenkin että ei kovin herkästi toista saa saatikka parempaa.
Hommaa asuntoauto kämpäksesi niin voit ajella kämppäs sinne minne haluat vaikka joka päivä :)

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Must on tullu siivousfriikki. Mua vituttaa jos joku kahvikuppi jää pöydälle, tai jollei tiskikoneeseen mahdu kaikki astiat ja joudun jättää ne pöydälle odottaan vuoroaan.

Niimpä, vaikka mä kuinka olin vannonut, että mä en enää ikinä, koskaan milloinkaan tiskaa tuolla metsikössä ollessani, ku kerran tiskasin koko kämpän kaikki astiat, niin jotenkin kummasti lauantaina ruokaa laittaessani tartuin tiskiharjaan ja tiskasin osan tiskeistä, en sentään kaikkea, siitä ku me sitte pikkuneidin kanssa lähettii käymään naapurissa ja tultii takasi, nii siellähän oli tiskattu loput tiskit ja siivottukin. Kyllä se vaan tarttuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30458368:
Mulle tulee sit, kun joskus kuntoudun ja rupeen rakentelee bussista asuntoautoo niin vesikiertoisesta pellettitakasta päälämmitin talvikäytölle. Takalla varaisin 1500L varaajan kuumaksi, josta glygoliseos johdettaisiin patterikiertoon lämmittämään
Siistii!

IhQ
Viimeksi ko puolikas levitti kaikki palapelit ja muistipelit sekasin lattialle eikä siivonnu, mä keräsin kaikki muovikassiin ja nostin jemmaan yläkaappiin. Samaa teen muillekin leluille jos ne jää levälleen tai niitä esmes heitellään. Natsimutsius kunniaan.
Meil on vissiin jossain kaapissa jo säkillinen poiskerättyjä leluja..että sitäkin on tullu harrastettua. Pitäis vissiin alottaa uudelleen-

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä