The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onneks ei tarvii lahjoa muitaku noita tädin kultamussukoita tosin päänvaivaa ja ressiä siitäkin jo on kun en tiedä mitä tollanen 12vee poika haluu/tarvitsee?
muita en silleen lahjo,kavereille jotain pientä tuhottavaa,ei sekään pakollista olis mutta jäänyt tapa sekin.
 
Hernekeittoa :heart:
Olin kokonaan unohtanut kuin hyvää se on varsinkin näin talvella!
Sekaan nakkelen eilisen possupaistin, njam.
Isikin teki vikkonloppuna herneasoppaa. Raukka vaan unohti että mä en syö lihaa. Vielä kahdeksan vuoden jälkeenkään, niin jäin sitten ilman.
Iskä yritti lohduttaa että se ei olis edes kattanut mulle lautasta ellei äiti olis hoitanuy pöydän laittamista :D
 
Mie en oikeesti kestä enää. Tuo lastenhuone. Ei jeesus mikä sotku. Aina. Ja iänkaikkisesti. Miksimiksimiksimiksi??? Keltä hemmetiltä ne on perineet tommosen epäsiisteyden :kieh:

Viimesen kerran siivoan niiden huonetta :headwall:|O
Ei kannata :hug: Äiti myttynen yritti vuosikaudet ruoskia mua ruotuun ja oon yhä kauhea sottapytty. Verenpaine siinä vaan nousee turhaan :D
 
Eijjaksa ees huutaa enää.
Enkä mie tietenkään huuda ees..pikkuisen saatan korottaa ääntä, mut ihan pikkuisen vaan.
Siel on varmaan pari kiloa vaatetta kerättynä lattioilta ja pöydiltä. Arvatkaas kuka ne saa järjestellä takas kaappeihin..? Plus ne lelut...
Viimeksi ko puolikas levitti kaikki palapelit ja muistipelit sekasin lattialle eikä siivonnu, mä keräsin kaikki muovikassiin ja nostin jemmaan yläkaappiin. Samaa teen muillekin leluille jos ne jää levälleen tai niitä esmes heitellään. Natsimutsius kunniaan.
 
Voisikohan sitä muuttaa niin et sais tän kämpän mukaansa...taas kauhee jumputus tuolta nuoriso-osastolta kuuluu ja missään ei tunnu olevan yhtä siistiä kämppää kun tää(ja mä olen niitä käynyt useamman katsomassa).tosin asuntopulaa täällä on muutenkin että ei kovin herkästi toista saa saatikka parempaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä