Mun tarttis iskälle ja isovanhemmille ostaa vielä lahjat. Ja ehkä tsadilaishemmolle, en oo vielä päättänyt ollaanko me niin pitkällä
Mun tarttis iskälle ja isovanhemmille ostaa vielä lahjat. Ja ehkä tsadilaishemmolle, en oo vielä päättänyt ollaanko me niin pitkällä
oon samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30457924:Joulu joutais lakkauttaa
kuka mitä häh?!Kuka täällä taas irstailee???
|O
Nokun niin säädytöntä että joku onneton nous taas barrikadeille yleisellä puolen vaatimaan ketjun poistoakuka mitä häh?!
Vaikka sinäKuka täällä taas irstailee???
|O
Mitäs ukko räkätät :stick:
Aaa...täytyy käydä katsomassa hetiNokun niin säädytöntä että joku onneton nous taas barrikadeille yleisellä puolen vaatimaan ketjun poistoa
tuota kirahvia, se kun näyttää jättäneen aika ohuelti päätäntävaltaa tsadilaiselleMitäs ukko räkätät :stick:
En mä kyl tänään jaksa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30458046:Vaikka sinä
Niimpä, tekis vaan jtn tyhmiä päätöksiä kuitenki.tuota kirahvia, se kun näyttää jättäneen aika ohuelti päätäntävaltaa tsadilaiselle
vaikka mitäpä se sillä
Hyvä kysymys :xmas:Mitäs irstailua täällä on viikonloppuna ollu, kun mä en oo huomannu
Siinä ei kuule kauaa nokka tohise ku tämä porukka nakkaa irstailut. Valppaana pitää olla.Mitäs irstailua täällä on viikonloppuna ollu, kun mä en oo huomannu