The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kirhavi miten sä jaksat mennä baariin selvinpäin? mä oo joskus aikoinaan kahesti kokeillu juonnu limskaa ja ne jutut kierti 30 minuutin viivellä ja sama alusta ei jaksa kyllä ite känniläistä 10 minuuttia kauempaa :) noh oon ollu varmasti itekkin rasittava känniläinen *:)
Mä pitäydyn kaverin/kaverien seurassa, pidättäydyn parhaani mukaan kommunikoimasta känniläisten kanssa. Toisaaltahan se on rasittavaa, mutta tuleepa hyvä fiilis ko ite ei oo samanlainen rasittava nolo kauhistus, eikä oo aamulla paha olo :)

• Tykkää
Reactions: Inanna
IhQ
Muuten en oo kyl tainnu oikeestaan ihan täysin selvinpäin olla noissa tommosissa iltamissa tai baareilemassa. Enempi vähempi aina tullu juotua jotain..

Mut en tiä, ottaisko tonnekin pari lonkkua vai pelkkää limppaa..
Se siel vaan on että kun oon aika ujo noin niinku yleensä niin se alko saa ees vähän irroteltua rautakankea ja kieltä etten vaan tuppisuuna möllötä.:ashamed:

9MM
hei muuten tää taitaa olal sääntö naisten keskuudessa mutta jos mies on ollut viettämässä iltaa niin aamulla pitää vähän pommittaa miestä kun sillä on koiranpentu olo?
pikkasen iskeä sanansäilällä?

Pitäis :)
Mummolta tuli ennen 3-5 paria villasukkia vuodessa.
Mut eipä oo mummo ollut kutomis kunnossa muutamaan vuoteen .
Ei ole mullakaan enää villasukkia siihen malliin tullut viimeseen 20 vuoteen kun mummu kuoli. Exän mummolta niitä sitten sai joka joulu mut nyt ei enää sieltäkään.Niitä on kyllä vielä kaapissa jäljellä kun ole raaskinut ottaa käytöön vielä,ne on niin hyvin tehty että yritän säästää niitä niin että otan yhden parin aina joskus ja käytän ne puhki ja sitten vasta uudet.kaveri on tehnyt parit sukat mulle.Porukoilta löyty kun siivosivat niin puoli muovikassilta mummun tekemii sukkia(käyttämättömiä) niin sain sieltä muutaman parin.

9MM
Muuten en oo kyl tainnu oikeestaan ihan täysin selvinpäin olla noissa tommosissa iltamissa tai baareilemassa. Enempi vähempi aina tullu juotua jotain..

Mut en tiä, ottaisko tonnekin pari lonkkua vai pelkkää limppaa..
Se siel vaan on että kun oon aika ujo noin niinku yleensä niin se alko saa ees vähän irroteltua rautakankea ja kieltä etten vaan tuppisuuna möllötä.:ashamed:
hmm yleensä känniläiset ei keskity muuta kun siihen omaan itteensä enempi elikkäs känniläisestä tlee sillä hetkellä narsisiti :) eli voi höpöttää ihan mitä vaan niin veikkaan et hyvä jos kuulee. toki alku illat ja nää on eri juttu. mut koita olla ilman lonkeroo ja sanot muutaman sanan sit seuravalla kerralla sanot vähän lisää tulee varmuutta sillain :) sit kun jos kaveris kunnolla kännissä ne kysyy sulta aamulla oli kyllä kivaa joskus uudestaan veikkaan mä :)

IhQ
hmm yleensä känniläiset ei keskity muuta kun siihen omaan itteensä enempi elikkäs känniläisestä tlee sillä hetkellä narsisiti :) eli voi höpöttää ihan mitä vaan niin veikkaan et hyvä jos kuulee. toki alku illat ja nää on eri juttu. mut koita olla ilman lonkeroo ja sanot muutaman sanan sit seuravalla kerralla sanot vähän lisää tulee varmuutta sillain :) sit kun jos kaveris kunnolla kännissä ne kysyy sulta aamulla oli kyllä kivaa joskus uudestaan veikkaan mä :)
Niin no sekin olis hauskaa sit kun muu porukka örveltää ja vain ite muistaa ne "parhaat palat"...yleensä se on ollu yks kaveri joka ei paljoakaan oo ottanu ja sitten muistutellu jälkeenpäin..

IhQ
Miulle mummo on neulonu monet tosi nätit kirjoneulelapaset, ne on ihan aarteita. Nykysin ei enää neulo.
Teki niitä aiemmin joulumyyjäisiinkin mut ei enää vuosiin ja antoi sillon miulle ne loput muutamat parit mitä oli.

• Tykkää
Reactions: Inanna
9MM
Niin no sekin olis hauskaa sit kun muu porukka örveltää ja vain ite muistaa ne "parhaat palat"...yleensä se on ollu yks kaveri joka ei paljoakaan oo ottanu ja sitten muistutellu jälkeenpäin..
ite asiassa mä muistan puheet kyllä känissäkin en tiiä miks näin en nyt jokasta sanaa mut oomphan monasti voinu kuittailla amigolle :) sillä oli akoinaa repertuaarina repiä paitansa jossain vaiheessa niinku hulkilla ei hemmetti :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä