"yllätys"
Palstalla sen huomaa kun marraskuu tulee aletaan kyselemään mistä saisi avustuksia yms. Miten se on joka vuosi niin vaikeaa alkaa säästämään jo tammikuusta alkaen jouluun?
Niin että yh-äiti jättäisi lapsensa kotiin siksi aikaa kun lähtee pukiksi aattoiltana?Miten köyhä voi olla noin tyhmä? Jos vuoden tai yli kestänyt tilanne niin miten olisi joku kurssi? Miksi ettei voi hankkia joulupukin pukua ja tehdä aattona muutaman keikan, täälläpäin nuo pukit ottaa 50-75 joten jos 2-4 keikkaa heittää on varmaan pukinvaate investointi ja vähän palkkaa tullut
Luuletko että kaikki on köyhiä omasta halustaan? pönttö. Ihminen voi olla esim.pitkään sairas, kelan tuet ei silloin paljon naurata. Lähe itse jollain skolioosiselällä pukkeilemaan jouluaattona, voi jeesus. Onko se oikeasti sulta pois jos joku sellaiselle ihmiselle haluaa jotain jouluna lahjoittaa, ettei sen tarvi tuolla sairaana esittää pukkia jouluaattona ja maksaa siitä lystistä vielä verot. Köyhät kyykkyyn niin, maksimoidaan kurjuus.Miten köyhä voi olla noin tyhmä? Jos vuoden tai yli kestänyt tilanne niin miten olisi joku kurssi? Miksi ettei voi hankkia joulupukin pukua ja tehdä aattona muutaman keikan, täälläpäin nuo pukit ottaa 50-75 joten jos 2-4 keikkaa heittää on varmaan pukinvaate investointi ja vähän palkkaa tullut
Sulla on elämässä menny aina kaikki hyvin, ole onnellinen siitä. Mutta älä väheksy ihmisiä joilla elämä ei ole mennyt suunnitelmien mukaan.juu juu suurin osahan näistä onkin kunnollisia perheellisiä joilla on aina joku oikea syy juu juu uskotaan
Hmm.. miksi ei voisi olla? kaikki köyhät ei myöskään ole sossunelättejä, vaan työssäkäyviä. kuinka leveästi itse eläisit, jos sun palkkas olisi 1100/kk handuun?juu juu suurin osahan näistä onkin kunnollisia perheellisiä joilla on aina joku oikea syy juu juu uskotaan
Ei ole mennyt ja olen tehnyt sen eteen töitä että olen saavuttanut sen mitä olen.Sulla on elämässä menny aina kaikki hyvin, ole onnellinen siitä. Mutta älä väheksy ihmisiä joilla elämä ei ole mennyt suunnitelmien mukaan.
Ei sekoomuslaiset tajua, että joku saa vähemmän palkkaa kuin 2600 ekee kuukaudessa.Hmm.. miksi ei voisi olla? kaikki köyhät ei myöskään ole sossunelättejä, vaan työssäkäyviä. kuinka leveästi itse eläisit, jos sun palkkas olisi 1100/kk handuun?
Katso ympärillesi jos olet kotonasi. Millä sä surffailet tällä palstalla?Älä puhu paskaa. Asunto mulla on pään päällä ja nälkää en usein näe. Mutta mun ruoka on erittäin ravinneköyhää. Ja aivan varmasti olen köyhä.
Miksi ja missäpäin Suomea he ovat asunnottomia? Minäkin voin toki muuttaa kalliiden asuntohintojen kasvukeskukseen, ryypätä niin paljon että työpaikka, terveys ja mielenterveys menevät ja sitä myötä asunto lähte alta ja tulla sitten rääkymään että olen asunnoton. No fucking wonder.Suomessa on noin 10000 asunnotonta eli herää todellisuuteen!
Sä et ole köyhä. Ja vaikka menisi persiilleen niin veikkaan ettet ole koskaan elämässäsi oikeasti köyhää ihmistä nähnytkään.Tota...? Siis jos mulla on 5 vuotta sitten ollut varaa ostaa tämä laite millä nyt surffailen netissä, en missään nimessä voi olla köyhä nyt? Toki voin myös sen nettiyhteyden katkaista, mutta mun taloudellinen tilanne ei hirveesti alle 10/kk nettimaksun karsinnalla parane ja se hankaloittaisi aika helvetisti mun elämää kun muutenkin netin kautta yritän niitä lisätuloja saada. Ja en ole syyllistänyt päättäjiä enkä ole syyllistämässäkään, että veikkauksesi meni vähän persiilleen, sorry.