sääli
Joka ikinen viikko joutuvat vaihtamaan kotia. Miksi lapsien pitää joutua kärsimään vanhempien erosta?
Niin, vanhemman etu ja halu se onkin tärkein asia. Kunhan vanhemmalla on hyvä olla ja saa mitä haluaa, niin paskat lapsesta ja sen tunteista.Niin että parempi olis sitten että näkee toista vanhempaa vain esim. joka toinen vkloppu? Minun ja lasten isän välillä välimatkaa 150km joten viikko-viikko on ainut järkevä systeemi kun isä haluaa nähdä lapsiaan useammin kuin 4vrk kuukaudesta, mieti omalle kohdallesi jos näkisit omaa lastasi joka toinen vkloppu. Alkaisi varmasti vuoroviikot kuulostamaan hyvältä vaihtoehdolta.
Ja sulla aivan väärä lukutyyli - tai oikeastaan epäilen koko lukutaitoa... :headwall: Ne lapset varmaan tehdäänkin vasta eron jälkeen? Äly hoi! Vastaa kysymykseen, äläkä snobbaile omiasi.Tässähän on täysin väärä kysymyksenasettelu. Miksi on tehty lapsia tällaiseen tilanteeseen, kuuluu oikea kysymys.
Näkemyksensä kullakin, minä ( lähes) kadehdin niin onnekkaita lapsia joita molemmat vanhemmat haluavat pitää luonaan.Alkuperäinen kirjoittaja sääli;30440909:Joka ikinen viikko joutuvat vaihtamaan kotia. Miksi lapsien pitää joutua kärsimään vanhempien erosta?
Voi olla kova kolaus sittenkun huomaat ettei elämässä kaikki mene niinkuin olet suunnitellut,etkä voi kontrolloida muita ihmisiä.Snobbaile mitä snobbailet, mutta asioita pitää miettiä etukäteen. Pitää miettiä ennen kuin tekee lapset, että minkäköhänlainen puoliso olisi paras. Pitää miettiä, jaksanko tuon kanssa varmasti, onko hyvä puoliso, isä. Pitää miettiä , jos erota kuitenkin päätetään, että minkälainen asumisjärjestely, mitkä paikkakunnat, ovat hyvät ja lasten edun mukaiset.
Joillain on sana hallussa, toisilla ei ei sille voi mitään, jollei itse keksi omaperäisiä sanontoja kuten "penaalin terävin kynä". Mut, onneks sentään löytyy ymmärrystä lasten hyvinvointia kohtaan, onneks siitä olen voinut huolehtia. Ehkä mä joskus vielä voin oppia myös kirjoittamaan.Voi olla kova kolaus sittenkun huomaat ettei elämässä kaikki mene niinkuin olet suunnitellut,etkä voi kontrolloida muita ihmisiä.
Kirjoitustyylistäsi tosin huomaa, ettet ole penaalin terävin kynä joten ymmärrän jos erilaisten elämäntilanteiden ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia.
Tämä on väärä kysymyksenasettelu. Tässä esitetään vain huonoja vaihtoehtoja. Parasta olisi, että aikuiset etukäteen miettisivät, kenen kanssa lisääntyäOikeesti joku ajattelee että lapselle on parempi vain yhden vanhemman kanssa ettei tarvii "rasittaa" lasta sillä että on kaksi kotia? Mun mielestä on itsekästä erottaa lapsi toisesta vanhemmasta sillä perusteella että ITSE ajattelee lapselle olevan parempi asua vain yhdessä paikassa. Aika mielivaltasta touhua sanon minä. Jos lapsella on kaksi huolehtivaa, rakastavaa ja turvallista vanhempaa/ kotia niin enemmän mua säälittää lapsi jolta äiti tämän evää mielivaltasesti ja vielä väittää toimivansa lapsen parasta ajatellen.
Olet tyhmyytesi jo osoittanut, joten voit lopettaa. Jos ei kysymysten asettelu miellytä, voit varmaan poistua keskustelusta? Ketjussa ei keskustella siitä, mitä pitää ottaa huomioon ENNEN lasten hankintaa, vaan siitä, kun "vahinko" on jo tapahtunut, eli erottu ollaan syystä tai toisesta. Get the point?Tämä on väärä kysymyksenasettelu. Tässä esitetään vain huonoja vaihtoehtoja. Parasta olisi, että aikuiset etukäteen miettisivät, kenen kanssa lisääntyä