The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa! Mies vaihteeksi kotona ja muksu purkaa ikäväänsä kiukuttelemalla niin maan per...sti. Laitoin miehen nukkumaan, jotta tilanne rauhottuisi. Pienempi pukari jäähdyttelee omassa huoneessa ja toivottavasti virta loppuu kohta.
 
Ompa muuten tylsää tuolla isolla puolella.:O
Pitäisköhän väsätä joku hauska ketju?

Ehotuksia?

Ruutiskaa oo tehny alotusta vissiin aikoihin, siehän voisit päkertää jos kekkaillaan joku kiva.=)

Mitenniii oon kuumehöyryissä ja läpeensä tylsistyny!!!11

Käyn lukemassa iltasadun, palaan pian.
 
Taustatietoja; mun auto on ämpärillä käytössä koska sen oma meni mäsäksi.

Soitin ämpärille eilen kysyäkseni haluaisko se ottaa lapsen yökylään perjantaina. Sovittiin sitten että se hakee pojan töiden jälkeen, ja maksaa samalla velkansa.
Tänään soitin kysyäkseni saanko lainata autoa la-su ajaksi että päästäis tampereelta helpoiten mun vanhempien luokse eikä niiden tarttis hakea meitä. Mutta kas, ei kuulemma sovi koska hänellä menis auton takaisin vaihdon vuoksi sunnuntaina nukkumaanmeno niin myöhäiseksi, ja maanantainahan on aikainen herätys töihin.
Ei sovi että lainaisin omaa autoani sillä aikaa kun hän on laivalla, ja sitten hän veti santaa vakoseen koska hän eli siinä käsityksessä että minä vien lapsen hänelle. Niin olin kuulemma luvannut.


Eka olin että ei vittu, sit olin että ei saatana.
 
Taustatietoja; mun auto on ämpärillä käytössä koska sen oma meni mäsäksi.

Soitin ämpärille eilen kysyäkseni haluaisko se ottaa lapsen yökylään perjantaina. Sovittiin sitten että se hakee pojan töiden jälkeen, ja maksaa samalla velkansa.
Tänään soitin kysyäkseni saanko lainata autoa la-su ajaksi että päästäis tampereelta helpoiten mun vanhempien luokse eikä niiden tarttis hakea meitä. Mutta kas, ei kuulemma sovi koska hänellä menis auton takaisin vaihdon vuoksi sunnuntaina nukkumaanmeno niin myöhäiseksi, ja maanantainahan on aikainen herätys töihin.
Ei sovi että lainaisin omaa autoani sillä aikaa kun hän on laivalla, ja sitten hän veti santaa vakoseen koska hän eli siinä käsityksessä että minä vien lapsen hänelle. Niin olin kuulemma luvannut.


Eka olin että ei vittu, sit olin että ei saatana.
Oli sitten vika kerta, kun lainaat?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä