:stick:touche
no äläpä mittään, yinksu on helekatin hyvärunkonen sinkku
totta vitussa sillä on panoja joka oksalla
Ota toi Ruutis mukaan, siltä tuntuu satuilu onnaavan tosi hyvin.Iltasatuilemaan...
oonki just soppelisti satuilutuulellaOta toi Ruutis mukaan, siltä tuntuu satuilu onnaavan tosi hyvin.
Ei huono idea ollenkaan.Otettiin vähän varaslähtöä joulutunnelmiin, Joulupukki ja noitarumpu taas lukuun
https://www.youtube.com/watch?v=i9aFgW_tRVEOtettiin vähän varaslähtöä joulutunnelmiin, Joulupukki ja noitarumpu taas lukuun
Toi on hyvä elokuva toi joulukki ja noitarumpu.
viimene lause..taas :headwall::stick:touche
no äläpä mittään, yinksu on helekatin hyvärunkonen sinkku
totta vitussa sillä on panoja joka oksalla
Laita simmut kiini jännimpien kohtien kohdallahyvä mutta aika jännä
okei, korjaan muotoon "olis niin paljo ku haluis"viimene lause..taas :headwall::stick:
ohan seRykimäsukka Onks se siis kortsu?
ai eikö lapin miehet sellasii käytä? sua nyt ei mukaan lasketa kun tiedetään yleisesti ettet käytä.ohan se
etelän varekset laittaa semmosen jalkaan sillon kun ne käy Lapissa irstailemassa
rykimäaikahan tarkottaa hirvien/porojen kiima-aikaa
Nälkä, syönyt tänään munakkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30441584:Iltapalana mulla tänään: paistinperunoita, sipulirenkaita, iso kasa olympia sulatejuustoa ja muutama tomaatti siivu.
Oli sitten vika kerta, kun lainaat?Taustatietoja; mun auto on ämpärillä käytössä koska sen oma meni mäsäksi.
Soitin ämpärille eilen kysyäkseni haluaisko se ottaa lapsen yökylään perjantaina. Sovittiin sitten että se hakee pojan töiden jälkeen, ja maksaa samalla velkansa.
Tänään soitin kysyäkseni saanko lainata autoa la-su ajaksi että päästäis tampereelta helpoiten mun vanhempien luokse eikä niiden tarttis hakea meitä. Mutta kas, ei kuulemma sovi koska hänellä menis auton takaisin vaihdon vuoksi sunnuntaina nukkumaanmeno niin myöhäiseksi, ja maanantainahan on aikainen herätys töihin.
Ei sovi että lainaisin omaa autoani sillä aikaa kun hän on laivalla, ja sitten hän veti santaa vakoseen koska hän eli siinä käsityksessä että minä vien lapsen hänelle. Niin olin kuulemma luvannut.
Eka olin että ei vittu, sit olin että ei saatana.