:hug:Kuvitelkaa sanan "ämpäri", jälkeen kaikkein kamalimmat sanat, teot, kiroukset ja manaukset mitä keksitte, ja liittäkää ne yhteen.
En oikeasti enää tiedä itkeäkö vai nauraa kun kuuppa on hajoamassa niin totaalisesti.
:hug:Kuvitelkaa sanan "ämpäri", jälkeen kaikkein kamalimmat sanat, teot, kiroukset ja manaukset mitä keksitte, ja liittäkää ne yhteen.
En oikeasti enää tiedä itkeäkö vai nauraa kun kuuppa on hajoamassa niin totaalisesti.
just nyt kuule ei kutise.ettei vaan yinksulla kutise jalkojen välistä?
Ehanata!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30441066::wave:
Huomenna mulle tulee kiva paketti
Tuli ostettuu itelle tällä kertaa mustia alusvaatteita pelkästään. Ja uusii sukkanauhaliivejä ja niihin kivoja sukkii, saa sit viikonloppuna vaiks yhdistellä niiden kans kivoja korkkareitaki
Toki voipi olla, ettei nähä kyl tulevana viikonloppuna miehen kanssa, mut kuvalla vois sit ainaki heittää
Mä otan ihan justiinsa hömpsyt, ei tää lentsu lääkkeillä näköjään lähe.Gölgiä Kylmänä.
Juu onEhanata!
just nyt kuule ei kutise.
tässä vähän muuta mielen päällä
:hug:just nyt kuule ei kutise.
tässä vähän muuta mielen päällä
Siis tänne palstalle vai jollekin?Nyt olis hyvä kun olis sellanen älypuhelin...sais lähetettyy musiikki linkin,ei mun kapulalla sellasii lähetellä: /
Jollekin.Siis tänne palstalle vai jollekin?
Voithan sää laittaa maililla menemään. Jos vastaanottajalla on älyluuri, niin lukee linkin mailista siinä missä lukis txt:kin.
Jollekin.
Mut ko en muista vastaanottajan säpo osotetta kun en oo ikinä sitä laittanut ja en nyt muista mikä se oli vaikka sen tiedän mutta kun en muista sitä,enkä tietty voi sitä kysyykään.
Ei kakelle,kyllä mä sen säpon muistan.ai kakelle? no ei me sitte voidakkaan hakkeroida
Ei kakelle,kyllä mä sen säpon muistan.
Sä saat ton kuulostaa siltä kun mä olisin joku lorttono olipa se kuka tahansa sun hoito jota me ei tunneta
No me tiietään että et oo.Sä saat ton kuulostaa siltä kun mä olisin joku lortto
Sä saat ton kuulostaa siltä kun mä olisin joku lortto
no se ei ollu mielessä
tosin säähän oot usein sanonu että et raportoi ketjuun kaikkia panojas
no just sen takia kun siitä sitten revittäs jotain tollasta ja en muutenkaan enää kerro täällä mitään mun miesjutuista,ihan vaan kun siitäkin saa paskaa niskaan.Joten parempi olla vaan hiljaa.no se ei ollu mielessä
tosin säähän oot usein sanonu että et raportoi ketjuun kaikkia panojas
touche
Senki mölli!!!!!:stick: