Kylhä ne sieltä valuu pois ja voi sit pistää tukkaan.saattaapi jäähä multa tekemäti, oon wanhan liiton mies enkä vedä koskaan kesken pois
Hyi teitä!!!
Kylhä ne sieltä valuu pois ja voi sit pistää tukkaan.saattaapi jäähä multa tekemäti, oon wanhan liiton mies enkä vedä koskaan kesken pois
Kylhä ne sieltä valuu pois ja voi sit pistää tukkaan.
Hyi teitä!!!
Asiat hoidetaan asiaankuuluvalla tavalla. Nimimerkkini ei o ihan tuulesta temmattu.Kylhä ne sieltä valuu pois ja voi sit pistää tukkaan.
Hyi teitä!!!
Hirveesti?Asiat hoidetaan asiaankuuluvalla tavalla. Nimimerkkini ei o ihan tuulesta temmattu.
Toisaalta olen Ruutiksen kanssa samoilla linjoilla.
Toisaalta Mettäkyläläinen aamuherätys ei o koskaan hirveesti häirinnyt.
Sit mä oisin paksuna koko ajansaattaapi jäähä multa tekemäti, oon wanhan liiton mies enkä vedä koskaan kesken pois
No mene tiiä. Mieti vaikka kumpi seuraavista skenaarioista ois pahempi:nuo katithan kuulostaa vaikeemmilta kuin muidut
Kokeile kaljuaÄh, mulla on joku ärsyttävä otsatöyhtö joka ei kesyynny.
En mää, mullon niin pieni pää, että ilman hiuksia se näyttäisi sellaiselta kutistetulta.. niinkuin ne Etelä-Amerikan intiaanit teki vihollisilleen.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30438620:Kokeile kaljua
Eih lolzEn mää, mullon niin pieni pää, että ilman hiuksia se näyttäisi sellaiselta kutistetulta.. niinkuin ne Etelä-Amerikan intiaanit teki vihollisilleen.
:ashamed: no ei varmaan paljoa kokoeroa :xmas:Eih lolz
Mut en usko että nyt niin pieneltä sentään :hug:
Mitäs luulet?en kysyny että imekkö sää loppuun asti vaan että onko se yleistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30438643:Mitäs luulet?
Mää näytän hyvältä siilitukassa, mutta mulla onkin hennot hiukset ja iso kuutiopää :snotty::ashamed: no ei varmaan paljoa kokoeroa :xmas:
Ei vaan, olis se hirveen outoa olla kalju, kun on tota tukkaa sen verran paksusti päässä, että oikeasti tuntuisi siltä että pää on puolet pienempi
HY ja parempaa aamua :hug:Kai sitä joutais menee pois.
öitä.
Mää näytän hyvältä:
Mää oon pelottava telaketjutäti :stick:epäilemättä
En uskalla mennä takuuseen ku itestäniei hajuakaan mutta veikkaan ettei
Mulla on vaan tällänen tyhmä pörrö, mutta ei ees silleen kivasti kunnolla pörrö.Mää näytän hyvältä siilitukassa, mutta mulla onkin hennot hiukset ja iso kuutiopää :snotty: