suuret rakastajat tekee tyttöjä

• Viestiketjun aloittaja iklli
  • Ensimmäinen viesti
......
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30438123:
Syytön nainen siihen on, jos kaikki toisen sukupuolen siittiöt ovat epäkelpoja :D
Mä oon kuullut, että nainen saattaa hylkiä joko tyttö- tai poikasiittiöitä. Pitääköhän paikkaansa?

Lisäksi olen kuulluut, että jommat kummat siittiöt elää kauemmin, joten ovulaation ja yhdynnän ajankohdalla olisi merkitystä.

vierass
Lisäksi olen kuulluut, että jommat kummat siittiöt elää kauemmin, joten ovulaation ja yhdynnän ajankohdalla olisi merkitystä.
Tytöt on sitkeämpiä ja elävät kauemmin, pojat taas ovat nopeampia uijia.

Meillä on pojat saaneet alkunsa loppukierrosta jostain syystä. Tytön kohdalla ei ole laskettua aikaa muutettu mihinkään, toisin noiden poikien kohdalla.

"jenni"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30437475:
Vai että oikein TUTKIMUS. TUTKIMUSTEN mukaan se on kyllä miehen sukupuolikromosomi, joka vaikuttaa siihen tuleeko tyttö vai poika. Tilastojen valossa tuo väitteesi voi pitää paikkaansa, mutta sen korrelointi sukupuolen kanssa on yhtä tyhjän kanssa. Naisella ei ole osaa eikä arpaa lapsen sukupuolen kanssa.
Muistan lukeneeni tuosta, että naisellakin olisi merkitystä sukupuolen määräytymisessä. Hesarin tiedesivuillakohan oli, en muista enää, mutta ei se mitenkään mahdottomalta kuulostanut. Olishan se vähän yksioikoista, jos munasolu vaan olla möllöttäisi ja laskisi sisään ekan yrittäjän.

Noita
[QUOTE="jenni";30438210]Muistan lukeneeni tuosta, että naisellakin olisi merkitystä sukupuolen määräytymisessä. Hesarin tiedesivuillakohan oli, en muista enää, mutta ei se mitenkään mahdottomalta kuulostanut. Olishan se vähän yksioikoista, jos munasolu vaan olla möllöttäisi ja laskisi sisään ekan yrittäjän.[/QUOTE]

Juu. Mun mielestä näyttää siltä että sensuellit ja naiselliset naiset saavat tyttöjä. Ei sellaiset oikeat naiset minkään nylkyttäjän kanssa kauaa jaksais paneskellakaan.

Yhteistyössä