Miesten tapa jättää

• Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttävää
Tyttöni jätettiin viestillä ja sillä on pinna ollut syystäkin hyvin tiukalla ja saanut raivareita sen jälkeen. Tältä pojalta oli tullut vain yhtäkkiä viesti että haluaa lopettaa. Sen jälkeen tyttöni on tivannut syitä luonnollisesti oikeaa syytä ja sitä onko joku toinen ja kuka se on. Nyt se sitten on pakoillut mun tyttöä ja ei vastaa ja on poissa noiden käyttämistä yhteydenpidoista no tekstiviestejä se ei pysty estämään ja näkee ne. Mun mielestä tälläiset pitää uskaltaa sanoa kasvotusten mutta omat kokemukset on olleet just näitä. Toikin poika oli pelkkää kuorta ilman sisintä vaikka esitti tietenkin mukavaa ja kivaa.

Jeppis jepulis
Joo, sellasta se on. Mitä itse oon huomannut, niin jätetyn mielestä ei ole oikeaa tapaa jättää. Mullekin aina vedetty herneet nenään, vaikka oon tyttö ja sanonut aina asian päin naamaa kaunistellen. Aina pitäs kertoo "kuka se toinen on" ja joka kerta saa kuulla, että on paskapää tai huora. Ihmettelen, miksi en jättänyt nuorempana enemmän juurikin tekstiviestein. Ei sellasta ilmanaikusta perseilyä tarvitse kuunnella, kun tilanne on vaan se, että ei rakasta sitä toista.

vvvvb
Niiii no, joku voisi sanoa, että olisi edes laittanut viestin.

Opetahan sitten tyttärellesi, että selkä suoraksi, eikä jäädä roikkumaan, häiriköimään ja tekemään itsestä säälittävää jonkun exän takia, jonkun joka nyt ei ollut se oikea eikä hänen arvoisensa

No kyllä mun mielestä oikea ja aikuismainen tapa jättää on rehellinen, kasvotusten annettu perustelu. Aina se satuttaa jätettyä silti, vaikka syyt ois miten järkeviä. Yhtä kamalaa kaikki, mutta sen verran pitää sitä puolisoa arvostaa että antaa edes selityksen miksei halua yrittää.. Voimia tyttärellesi:hug:

jeess
[QUOTE="hmm";30434973]juuri meinasin tulla kommentoimaan, että olisiko enemmän teini-ikäisten tapa jättää.[/QUOTE]

Aloituksen sankari taitaa olla teinipoika, mutta kyllä tuo tekstarilla jättäminen onnistuu ihan aikuisiltakin (tai ainakin fyysisen iän puolesta ovat aikuisia...). Ja se tuntuu olevan myös todella yleistä, ettei ilmoiteta erosta toiselle ollenkaan. Kadotaan vain kuin tuhka tuuleen eikä enää vastata yhteydenottoihin.

"eeva"
[QUOTE="hmm";30434973]juuri meinasin tulla kommentoimaan, että olisiko enemmän teini-ikäisten tapa jättää.[/QUOTE]

Teinit jaksavat vielä ilmoittaa tekstarilla. Aikuiset miehet lopettavat vain yhteydenpidon ilman sitä yhtäkään viestiä.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Niinpä mullakin oikeat aikuiset miehet ei kertaakaan laittanut edes jättö tekstaria vaan vain katosivat ns. Maan alle. Tekstari parempi kuin ei mitään. Ja joo 18 veen just ite kans lähetin miljoona tekstaria exälle kuinka kuspää on kun ei jätä kunnolla :D

Mun mielestä viestillä asian kertominen on erittäin OK, mutta pitäisi kuitenkin olla valmis myöhemmin kohtaamaan ex-kumppani kasvotusten, jos jätetty haluaa vielä oikean "loppukeskustelun".

Mutta sentään lähetti viestin. Mä en ole koskaan saanut edes sitä.

iu
Mun mielestä viestillä asian kertominen on erittäin OK, mutta pitäisi kuitenkin olla valmis myöhemmin kohtaamaan ex-kumppani kasvotusten, jos jätetty haluaa vielä oikean "loppukeskustelun".
Olen samaa mieltä.

En välttämättä haluaisi olla kasvokkain, kun tuollainen ilmoitus tulee - ainakaan, jos se tulee ihan puskista. Tekstarissa on se hyvä puoli, että asiaa voi sulatella itsekseen rauhassa.

Mutta kuten Ciervo sanoikin, sitten kun haluaa ja pystyy asiasta keskustelemaan, jättäjässä pitäisi olla sen verran miestä (tai naista), että tähän riittäisi rohkeus. Jätetyllä on halutessaan oikeus tietää, miksi.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Mistä te olette tieneet, että suhde on loppu jos asiasta ei mitään ilmoitusta tule? Kauan sitä koittaa sitten soitella perään?
Ehkä teidän poikkikset on kuoleet.
En mä oo jääny perään soitteleen. Pari kertaa yrittää soittaa ja ehkä pari viestiä perään ja jos ei kuulu, niin eiköhän se ole sillä selvä sitten.

Yksi muuten kuolikin. :D Toinen oli ihan sielun ja ruumiin voimissa, näin facebookista siis, että on ollut paikalla, päivitellyt profiiliinsa jne.

ärsyttävää
Niinpä mullakin oikeat aikuiset miehet ei kertaakaan laittanut edes jättö tekstaria vaan vain katosivat ns. Maan alle. Tekstari parempi kuin ei mitään. Ja joo 18 veen just ite kans lähetin miljoona tekstaria exälle kuinka kuspää on kun ei jätä kunnolla :D
Tätä mä just pelkään että tekstarit alkaa maksamaan ja mä olen asiasta sanonut jo monta kertaa. Rageviesteillä vaan leimataan sekopääksi mut ymmärrän tietenkin että niistä saa paremman olon. Yritin selittää ettei ne syyt kuultuna välttämättä kuin pahenna. Kyse on enemmänkin jo muusta kuin siitä pojasta mikä ei mitään uutta ole.

Yhteistyössä