Te lainaatte päin vittua ja poistatte sieltä sen yhden ] merkin, siksi ne näkyy noin vammaisina.[/QUOTE
ai näi vai?
Te lainaatte päin vittua ja poistatte sieltä sen yhden ] merkin, siksi ne näkyy noin vammaisina.[/QUOTE
ai näi vai?
Joo, ja kato nyt miten käy kun mä lainaan tätä.Te lainaatte päin vittua ja poistatte sieltä sen yhden ] merkin, siksi ne näkyy noin vammaisina.[/QUOTE
ai näi vai?
no vissiin vahingossa sit poistanut sen merkinJoo, ja kato nyt miten käy kun mä lainaan tätä.
muoks.miks sun nimmari silti näkyy tuolla päällä vaikka se merkki oli tossa kun lainasin
no mitä helvettiä nyt muka taas lainasin itteeni ja sun sanat mun suussa!
ehkä minäkin sit tein niin kun lainaus meni päin persettä.no vissiin vahingossa sit poistanut sen merkin
muoks.miks sun nimmari silti näkyy tuolla päällä vaikka se merkki oli tossa kun lainasin
Testing.ehkä minäkin sit tein niin kun lainaus meni päin persettä.
älä hyvä tyttö ressaano vissiin vahingossa sit poistanut sen merkin
no mitä helvettiä nyt muka taas lainasin itteeni ja sun sanat mun suussa!
no en mä ressaa mut vituttaa kunn menee ihan päin persettä.älä hyvä tyttö ressaa
Mitäh! onko täälä semmosiaki! Heti pois piilosta! |OKis kis, tissibeibe tuu pois piilosta!:kiss:
Mitäh! onko täälä semmosiaki! Heti pois piilosta! |O
edellinen lainaukseni meni ihan oikein ja arvaan että iliman taikatemppuja menee tääkin.Koittakaas taitkatemppua ja ottakaa sieltä lainauksen välistä yks ylimääräinen quote pois. Eli toi mikä on kuvassa sinisellä päällystetty. Jos tuntuu vaikealta, niin voi jättää lainaamatta niitä vituiks menneitä viestejä
t. palstaekspertti
Just viikko aikaa katoin Pitkä kuuma kesä
tykkääminen ei voi kertoa kuinka paljon pidän tästä biisistä
Hjyvä leffaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30433570:Just viikko aikaa katoin Pitkä kuuma kesä