The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No en mä nyt mikään ihan kauhee tankki ole vaikka ite sanonkin mutta kyllä tästä varresta sais kiloja lähteä ja ennekaikkea kunto nousta.
Ja noi salit on niin täynnä niitä jo valmiiks hyväroppasia niin ei sinne kehtaa mennä. Pitäs olla sellasia aloittelijoiden omia saleja minne kehtais mennä eikä sinne päästettäis sellasia jotka on jo hyväroppasia.
Höpsistä! Aivan taatusti kehtaat mennä salille! Jos itteäs ahistaa, älä mee mihkään muodikkaaseen pintaliitopaikkaan. Mä käyn salilla jonka asiakaskunta on aika pitkälti itsenilaisia iäkkäämpiä ei ihan tikissä olevia

Käy kokeilemassa useampia paikkoja ja katsele vähän minkälaista porukkaa missäkin pyörii

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No en mä nyt mikään ihan kauhee tankki ole vaikka ite sanonkin mutta kyllä tästä varresta sais kiloja lähteä ja ennekaikkea kunto nousta.
Ja noi salit on niin täynnä niitä jo valmiiks hyväroppasia niin ei sinne kehtaa mennä. Pitäs olla sellasia aloittelijoiden omia saleja minne kehtais mennä eikä sinne päästettäis sellasia jotka on jo hyväroppasia.
Olen nähnyt kuvasi. :attn:

Sinä ja tankki ette mahdu samaan lauseeseen.

Jos paikkakunnallasi on joku itsepuolustuskurssi, niin semmoiselle. Jokseenkin 100% on hyvinkin tehokasta kuntoilua.

Ihan vaan vinkkinä, että leijonanosa osallistujista on kunnostaan kiinnostuneita miehiä...

Tinku mites uimahallin sali, sinne mä ehkä lähtisin koittaan tai sitte vaan urkkakeskukseen johonkin kuntosalicircuittiin, jossa kierrettäis laitteita ohjatusti, siinä sais sitä opastusta, eikä sitte tarvis ol yksi kuitenkaan.

AKhan sen sanoi, itsepuolustusta. hapkidoa siellä ainakin on, eikä se yks valmentajistakaa kauhee pieni ole, vaikka susta ei kyl tankkia saa tekemälläkää. :hug:

Viimeksi muokattu:
Höpsistä! Aivan taatusti kehtaat mennä salille! Jos itteäs ahistaa, älä mee mihkään muodikkaaseen pintaliitopaikkaan. Mä käyn salilla jonka asiakaskunta on aika pitkälti itsenilaisia iäkkäämpiä ei ihan tikissä olevia

Käy kokeilemassa useampia paikkoja ja katsele vähän minkälaista porukkaa missäkin pyörii
Tykkään sinusta.

Mun mielestä olis kovin kummallista jos kuntoilla sais vaan ne, jotka ovat valmiiksi kunnossa.
Laihduttaakin saisivat vaan ne, joiden paino alkaa valmiiksi vitosella?

Eihelv.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30433254:
Tinku mites uimahallin sali, sinne mä ehkä lähtisin koittaan tai sitte vaan urkkakeskukseen johonkin kuntosalicircuittiin, jossa kierrettäis laitteita ohjatusti, siinä sais sitä opastusta, eikä sitte tarvis ol yksi kuitenkaan.

AKhan sen sanoi, itsepuolustusta. hapkidoa siellä ainakin on, eikä se yks valmentajistakaa kauhee pieni ole, vaikka susta ei kyl tankkia saa tekemälläkää. :hug:
Uimahallin sali olis ainakin ihan lähellä...en tiedä millanen se nykysin on,kouluaikoina liikkatunneilla siellä käytii ja sillon se oli ihan sellane perus missä oli muutama peruslaite,ei iso paikka tuskin on nykysinkään.

Aikaisemmin kävin vain naisille tarkoitetulla salilla ja siellä esiintyi enemmän sitä nenän vartta pitkin silmäilyä. Varsinkin kun siellä kävi myös hunnutettuja musliminaisia. Nykyiselle salille sain kohtuuhyvän tarjouksen kun ovat työnantajani yhteistyökumppani ja virma maksaa ison osan Kk-kortista. Lisäksi tytär käy samassa paikassa ja saatiin myös hänen maksustaan alennus kun useampi samasta perheestä on jäsen

Onko joku pöllinyt mun nälän? Tuli nyt teidän pähkinöistä mieleen etten oo tänään syönyt oikein mitään järkevää ko ei oo ollut nälkä. Eikä oo nyttenkään, niin ajattelin alkaa tivaamaan kuka teistä on sen vienyt.

Ja noi salit on niin täynnä niitä jo valmiiks hyväroppasia niin ei sinne kehtaa mennä. Pitäs olla sellasia aloittelijoiden omia saleja minne kehtais mennä eikä sinne päästettäis sellasia jotka on jo hyväroppasia.[/QUOTE
päivittäin vain kävelylle sammakoiden sekaan. siitä sit vauhtia lenkille lisäten. ei ihmisen kroppa salia tarvi. sit kun peruskunto nousee niin vähän vatsoja ja selkiä ihan kotosalla. kesällä sit bikinit päälle ja miehiä hurmaamaan.

Ja noi salit on niin täynnä niitä jo valmiiks hyväroppasia niin ei sinne kehtaa mennä. Pitäs olla sellasia aloittelijoiden omia saleja minne kehtais mennä eikä sinne päästettäis sellasia jotka on jo hyväroppasia.[/QUOTE
päivittäin vain kävelylle sammakoiden sekaan. siitä sit vauhtia lenkille lisäten. ei ihmisen kroppa salia tarvi. sit kun peruskunto nousee niin vähän vatsoja ja selkiä ihan kotosalla. kesällä sit bikinit päälle ja miehiä hurmaamaan.
nevöevö!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä