The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Viime viikonloppuna oli kuopuksen synttärit..no niitä herkkuja jäi sitten vielä vierailta yli niin tulihan niitä syötyä sitten ma, ja ti, ja vähän keskiviikkonakin...to olikin sitten se hääpäivä ja mies oli ostanu paketin Geishoja..niitä söin sillon to ja pe + pe ostettiin pitkästä aikaa parit vanukkaat kaupasta iltapalaks. Nyt tuntuu ärsyltä kun ei oo mitään mässyä. Ei mitään herkkuja enää.
Pitäs oikeesti rajottaakin mutku tekis mieli. |O
Ei tekis yhtään pahaa jos pari(kymmentä) kiloa katoais...:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30433115:
Mä voin ruveta, ko en oo itestänikää saanu irti mitää kauheesti tehä. Jos sitte yhessä saatas aikaseks :)
Mulla ei oo minkäänlaista peruskuntoa :ashamed: tai no onkai jonkunlainen mut eritttäin huono...musta ei ole salille ei sitten yhtään enkä tykkää juosta,en ees taitais jaksaa. En ees tiedä mistä mun pitäs alottaa.En kehtaa ees mennä hakee "apua" mistään kun oon niin huonokuntonen.

Mulla ei oo minkäänlaista peruskuntoa :ashamed: tai no onkai jonkunlainen mut eritttäin huono...musta ei ole salille ei sitten yhtään enkä tykkää juosta,en ees taitais jaksaa. En ees tiedä mistä mun pitäs alottaa.En kehtaa ees mennä hakee "apua" mistään kun oon niin huonokuntonen.
Ei salille tarviikkaa lähtee, emmäkää nii kauheesti siellä tykkää käydä. Huonoa peruskuntoa on helppo alkaa kohottaan, ihan vaan kävelemällä. Aina vaan reippaammin ja reippaammin. Sit jossain vaihees sauvoja mukaan tai ranne- ja nilkkapainoja.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Mulla on ihan oikeesti sama syndrooma.

Isäukkokulta pyysi maalaaman katon = minä maalaan katon.
Pikkuliskorakas pyysi remppaamaan kämpän = minä remppaan kämpän.

Itte itteäni käskien - viittiskö tänään tiskata = ei[/QUOTE]

kellä on kasa tiskii altaassa odottamassa tiskausta nostakoon kätensä ylös....:wave:
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30433145:
Ei salille tarviikkaa lähtee, emmäkää nii kauheesti siellä tykkää käydä. Huonoa peruskuntoa on helppo alkaa kohottaan, ihan vaan kävelemällä. Aina vaan reippaammin ja reippaammin. Sit jossain vaihees sauvoja mukaan tai ranne- ja nilkkapainoja.
No toi ei kuulosta pahalta alulta.Pitäs vaan hankkia eka varusteet ulkoiluvaatteista alkaen. Kunhan joku potkasis alkuun.
Enkä tiedä minne se mun kävely innostus on kesän aikana kadonnut.

Mulla on ihan oikeesti sama syndrooma.

Isäukkokulta pyysi maalaaman katon = minä maalaan katon.
Pikkuliskorakas pyysi remppaamaan kämpän = minä remppaan kämpän.

Itte itteäni käskien - viittiskö tänään tiskata = ei[/QUOTE]

kellä on kasa tiskii altaassa odottamassa tiskausta nostakoon kätensä ylös....:wave:
Mulla meinas tulla hermoromahdus tossa ko oli tiskiä tiskipöydällä ku en ollu kerenny tyhjätä puhtaita koneesta. En kestä yhtään sellasta :D Yks kaveri oli kylässä tossa taannoin kun laitoin just tiskejä ja laitto kuppinsa pöydälle, huomautti heti perään, että hän meinaa juoda vielä kahvia, että älä koske hänen kuppiinsa :D

No toi ei kuulosta pahalta alulta.Pitäs vaan hankkia eka varusteet ulkoiluvaatteista alkaen. Kunhan joku potkasis alkuun.
Juu se peruskunto nousee kyllä tosi helposti ja pienellä vaivalla. Se lähteminenhän siinä on vaikeinta. Mä en käyny yli kuukauteen lenkillä, sitte psyykkasin itteäni kaks päivää, että nyt pitää lähteä, ulkona tuisku ja tihutti, mutta päätin vaan että prkl mää meen ku oon päättänyki. Noo lähin sitte pienelle lenkille, 6km kohalla päätin, että kyllä mä kympin juoksen ja sitte ku olin oikasemassa reittiä, niin päätinki että juoksen kokonaan, reilu 13km siitä sitte tuli, loppu 3km tuli sitte kaatamalla vettä ja olin ihan litimärkä, fiilis oli kuitenki ihan loistava :) ja sitte teki mieli lähteä heti seuraavana päivänä uudellee :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30433115:
Mä voin ruveta, ko en oo itestänikää saanu irti mitää kauheesti tehä. Jos sitte yhessä saatas aikaseks :)

Mä voin potkia kans, itellä on kohtuu hyvä draivi päällä. Joku naapurin mummo katteli hitaasti kun heiluin altaalla kahvakuulan kanssa ja välillä vähän punnersin tai ähkin lankussa :LOL:

On muuten hyvin paskamaista jos luulee, et kuntosalille mennessään pitäis olla tiukassa fitness- kunnossa.

Kyseessä kun ei o tositeevee.

Hyvin syvää halveksuntaa osoitan semmoisia paikkoja kohtaan, joissa kunnonkohottajien tarttee sekuntiakaan miettiä, et "kuulunko tänne".

On muuten hyvin paskamaista jos luulee, et kuntosalille mennessään pitäis olla tiukassa fitness- kunnossa.

Kyseessä kun ei o tositeevee.

Hyvin syvää halveksuntaa osoitan semmoisia paikkoja kohtaan, joissa kunnonkohottajien tarttee sekuntiakaan miettiä, et "kuulunko tänne".
Aamen ystäväiseni! Se, että kookas ihminen joka ei suinkaan ole sinut itsensä tai kilojensa kanssa raahautuu salille, on merkki siitä että hän haluaa tehdä töitä hyvinvointinsa eteen ja on hatunnoston arvoista!

Muutenkin toi liikunta tai sen markkinointi on turhan ulkonäkökeskeistä. Tee näin niin laihdut kuin Suurin Pudottaja konsanaan. Tee niin jotta allit/jenkkakahvat/läskit katoaa. Sellainen aiheuttaa vaan stressiä ei-himourheilijoissa. Miksei voi mainostaa sitä, miten on hyvä olo, terve olo ja miten saa iloa siitä että tänään nousee kilo enemmän kuin eilen tai jaksat kävellä/juosta kilometrin pidempään, siis näet työn tulokset

No en mä nyt mikään ihan kauhee tankki ole vaikka ite sanonkin mutta kyllä tästä varresta sais kiloja lähteä ja ennekaikkea kunto nousta.
Ja noi salit on niin täynnä niitä jo valmiiks hyväroppasia niin ei sinne kehtaa mennä. Pitäs olla sellasia aloittelijoiden omia saleja minne kehtais mennä eikä sinne päästettäis sellasia jotka on jo hyväroppasia.

Muutenkin toi liikunta tai sen markkinointi on turhan ulkonäkökeskeistä. Tee näin niin laihdut kuin Suurin Pudottaja konsanaan. Tee niin jotta allit/jenkkakahvat/läskit katoaa. Sellainen aiheuttaa vaan stressiä ei-himourheilijoissa. Miksei voi mainostaa sitä, miten on hyvä olo, terve olo ja miten saa iloa siitä että tänään nousee kilo enemmän kuin eilen tai jaksat kävellä/juosta kilometrin pidempään, siis näet työn tulokset
Niimpä. ja sitte jos ootki vähän paremmassa kunnossa, niin heti ollaan tyrkyttämässä Fitness sitä ja body building tätä juttua salihenkilökunnan toimesta. Sit ihmetellään ko nuoret haaveilee olevansa kokoajan siinä kunnossa ko ne on kisapäivänä.

"To the fatty running on the Westview track this afternoon.

“You, whose sweat drenches your body after you leave, completing only a single, 20-minute mile.”
You, whose feet barely lift off the ground as you trudge around the track. You, who keeps to the outside lane, footslogging in the wrong direction.
You, who stops for water breaks every lap, and who would probably stop twice a lap if there were bleachers on both sides. You, whose gaze drops to your feet every time we pass. You, whose sweat drenches your body after you leave, completing only a single, 20-minute mile.
There’s something you should know: You f**ing rock.
Every shallow step you take, you carry the weight of more than two of me, clinging to your bones, begging to be shaken off. Each lap you run, you’re paying off the debt of another midnight snack, another desser, another beer.
It’s 20 degrees outside, but you haven’t let that stop your regimen. This isn’t your first day out here, and it certainly won’t be your last. You’ve started a journey that lasts a lifetime, and you’ve started it at least 12 days before your New Year’s resolution kicks in.
You run without music, and I can only imagine the mantras running through your mind as you heave your ever-shrinking mass around the next lap. Let’s go, feet. Shut up, legs. F**k off, fat. If you’d only look up from your feet the next time we pass, you’d see my gaze has no condescension in it.

I have nothing but respect for you. You’ve got this."

Tässä on sanoma.

Vihaan kuntoilua ja aloitin siksi sokerilakon.
Vielä tänään ei ihan onnistunut...vaikka sillä hetkellä kun varastin lasten karkkikiposta, muistin lakkoni.. sylkäsin roskiin namin.. ja sitten toisen kohdalla..unohdin..

No en mä nyt mikään ihan kauhee tankki ole vaikka ite sanonkin mutta kyllä tästä varresta sais kiloja lähteä ja ennekaikkea kunto nousta.
Ja noi salit on niin täynnä niitä jo valmiiks hyväroppasia niin ei sinne kehtaa mennä. Pitäs olla sellasia aloittelijoiden omia saleja minne kehtais mennä eikä sinne päästettäis sellasia jotka on jo hyväroppasia.
Mä ajattelin tollain kun ekan kerran menin salille. Mutta sitten kun keskityin vaan siihen mitä ite teen, ja joka kerralla huomasin jaksavani tehdä enemmän/isommilla painoilla kun ennen, niin se fiilis oli ihan mieletön eikä kiinnostanut enää yhtään mitä muut ajattelee.

Lenkillä vitutti kun parempikuntoiset juosta viiletti ohi. Mutta sitten kun juoksuväli hengästymättä niin pahasti että tunsi kuolevansa, pideni lyhtypylväiden välistä yli kilometriin, niin ei enää kiinnostanut vaikka olis kymmenen lenkkeilijää juossut ohi.

Sit kannatti alkaa tupakoimaan uudestaan, ja oon nyt palautunut varmaan samaan lähtötilanteeseen missä olin ennen :D

nimim. paskakeuhkoinen laihaläski

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä