The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta päivää!

Näin unta että seurustelin yhen moi tutun kanssa,en tajua miksi just siitä. Sitten oltiin kaupassa ostamassa viikonlopuks ruokaa ja se kanto 2suklaalevyä ja 2 riisisuklaalevyä kärryihin ja mä kiukkusin mielessäni et enhän mä voi noita syödä.Silti ne ostettiin. Mitähän tollanen uni mahto tarkottaa:D

IhQ
Jaah..taas tuo mies. Tänäkin aamuna koetellu miun hermoja.
Aamulla, siinä puol 9 aikaan sanoin (tai kysyin) että voisitkos sie nousta lasten kaveriks (vaikka osaahan ne olla keskenäänkin..mut vaihteeks) No, tää ottaa ja nousee, laittaa lastenhuoneen oven kiinni ja menee keittiöön laittaa kahvin kiehumaan ja tulee sen jälkeen koneelleen...
Ite en enää unta saanu kuitenkaan, nousin ja kävin tyttöjen luona kyselemässä et onko ne jo aamupalaa ottaneet jne. menin keittiöön ottaa kahvia ja aamupalaa ja laitoin leivät tytöillekin ku pyysivät.

No, sit tänään kun on ne koulujuhlat..ei se kuulemma sinne voi tulla kun hänen pitää lähteä töihin samaan aikaan...paitsi että ne juhlat alkaa klo 12 ja miehen lähteä joskus 13.30 maissa. Ei kuulemma tunnin takia lähde sinne.
Eipä siinä, osaanhan mie olla keskenään tyttöjen kans siellä(kin) mutta ois se ollu kiva tuokin joskus olla mukana yhteisessä jutussa.
Ehkä mie oon vaan liian niuho tai tiukkis tai jotain..

Jaah..taas tuo mies. Tänäkin aamuna koetellu miun hermoja.
Aamulla, siinä puol 9 aikaan sanoin (tai kysyin) että voisitkos sie nousta lasten kaveriks (vaikka osaahan ne olla keskenäänkin..mut vaihteeks) No, tää ottaa ja nousee, laittaa lastenhuoneen oven kiinni ja menee keittiöön laittaa kahvin kiehumaan ja tulee sen jälkeen koneelleen...
Ite en enää unta saanu kuitenkaan, nousin ja kävin tyttöjen luona kyselemässä et onko ne jo aamupalaa ottaneet jne. menin keittiöön ottaa kahvia ja aamupalaa ja laitoin leivät tytöillekin ku pyysivät.

No, sit tänään kun on ne koulujuhlat..ei se kuulemma sinne voi tulla kun hänen pitää lähteä töihin samaan aikaan...paitsi että ne juhlat alkaa klo 12 ja miehen lähteä joskus 13.30 maissa. Ei kuulemma tunnin takia lähde sinne.
Eipä siinä, osaanhan mie olla keskenään tyttöjen kans siellä(kin) mutta ois se ollu kiva tuokin joskus olla mukana yhteisessä jutussa.
Ehkä mie oon vaan liian niuho tai tiukkis tai jotain..
Et todellakaan ole. Se sun mies tarttis nyt kunnon potkun perseelle. Aika menee ja kohta mies huomaa että lapset on lähtenyt maailmalle ja sit on turha vinkua että olis pitänyt olla enemmän lasten elämässä läsnä. Miten tytöt on suhtautunut kun isä on tuollanen...? En viitti rumasti sanoa niin...
Mulle tulee sun puolesta aina kurja fiilis kun miehes on tollanen. :hug:

IhQ
Et todellakaan ole. Se sun mies tarttis nyt kunnon potkun perseelle. Aika menee ja kohta mies huomaa että lapset on lähtenyt maailmalle ja sit on turha vinkua että olis pitänyt olla enemmän lasten elämässä läsnä. Miten tytöt on suhtautunut kun isä on tuollanen...? En viitti rumasti sanoa niin...
Mulle tulee sun puolesta aina kurja fiilis kun miehes on tollanen. :hug:
No kyllähän ne tajuaa että iskä kun pelaa niin ei saa häiritä. Minuu ärsyttää ihan todella kun jos lapsi menee sille jotain selittää kesken pelin niin saattaa vaan ärähtää että ei nyt.
Ja kuitenkin hölöttää mikrofoniin paljon.
Miehän niiden kans oon koko niiden iän ollu enemmän, kotona hoitanu jne. niin minuun ne turvaa nykysinkin.

Hellou.

Aiheutimme pahennusta paikallisessa, joku baarijakkaraan juurtunut kantis heristi meille jopa sormea :D Tulipahan tanssittua, laulettua ja vähän jotain hörpittyäkin..
Pillkkuun oltiin ja vähän ylikin, jotkut (ihan liian nuoret) pojat ois vienyt meidät jatkoille mutta hipsin kiltisti kotio :) Eikä ole edes mahdottoman rapsakka olo.... :p

• Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
Jahas - liikenteessä on sitten pikkujoulutunnelmissa oleva misteri :D. Sinne meni nauttimaan hyvästä seurasta ja ruuasta ja juomasta ja muzacista jajaja...eli torppa on jälleen meikäläisen hallinnassa ja hallussa.

Vellokset ovat eittämättä pahennusta herättämässä jossakin suunnassa kylää - olivat meinaa niin epäilyttävän kunnolla kotosalla, että johonkin se vilperttimäisyys pitänee sitten kiertoon laittaa - ja me ruusut ollaan tovi vielä kotosalla. Kohta lähdetään happeilemaan, että jaksamme sitten riekkua omissa pikkujouluissamme :)

Hellou.

Aiheutimme pahennusta paikallisessa, joku baarijakkaraan juurtunut kantis heristi meille jopa sormea :D Tulipahan tanssittua, laulettua ja vähän jotain hörpittyäkin..
Pillkkuun oltiin ja vähän ylikin, jotkut (ihan liian nuoret) pojat ois vienyt meidät jatkoille mutta hipsin kiltisti kotio :) Eikä ole edes mahdottoman rapsakka olo.... :p
...eli sehän meni just niin kuin pitikin - oli loistavaa seuraa, menoa ja meininkiä ja pilkettä silmäkulmassakin :)

• Tykkää
Reactions: Inanna
IhQ
Voiskohan tuon tutkintosuunnitelman eka version laittaa menemään tommosenaan, kysyisin vaan siltä opelta että onko siinä nyt yhtään semmosia juttuja mitä pitää..? Ärsyttää kun ei tajua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä