The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja mä poistun justiisa nyt saunaan :wave:

Siellä saattaapi tovi mennä jo ihan pörrön kanssa, joten - tömäkkää tekstiä tuutista töräyttäkää, sulavasti suoltakaa sihijuomienne siivittäminä...ja annan kakkos...:rolleyes: :D

Paitti. Että. En. Anna. Jokurotikerjätessä.
Pörrön parissa pari pesua painiskelkaanne.

Vartti vierähtää vartoessa.

Roisi raportti rehellisestä reilusta rellestyksestä riettaasti ruokkisi rajoitettua röyhkeyttäni.

Armas aviotouhu autuaasti antaa anteeksi asian(kannattajan) asiattomuuden alaepäkohdan.

Kuin kameran katoamisen kuten karannut koira.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mää heitin kersan sänkyyn ja petasin porukoille pedin valmiiksi sillä aikaa ko ne on kävelyllä. Herra siunaa mitä akrobatiaa vaatii laittaa tuplaleveän pussilakanan sisälle peitto. Tästä hyvästä olisin kyllä ansainnu mitalin.

Nyt makoilen sängyssä ja odotan että porulat tulee kävelyltä, ja että kaveri tulis poikkeemaan tossa pihassa vaihtamassa kuulumiset. Samalla reissulla käyn katsomassa sopiiko mun autopaikan avain johonkin autotalliin, jos ei niin joudun maanantaina soittamaan kysyäkseni että missä vitussa mun autopaikka on ja mihin saamani autopaikan avain sopii.

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
kaikkiko katos pörröjään pesemään?
Maailma ei o tasa- arvoinen.

Jos nainen sanoo kaipaavansa fuckbuddya, niin se on jees.
Jos mies on vailla panopuuta, niin hän on vähintään luuseri tai säälittävä.

Mitä avioliitostani kaipaan on tilanne, mis muksut valtaa sohvan ja ainoa paikka mulle on ottaa tyyny lattialle takapuolen alle ja rouvakulta rapsuttaa takaraivoani.

Säännöllinen seksi on hyvä juttu, mut tuntisin itteni todella tyhmäksi jos olisin pelkän jalkovälin vietävissä.

Pörrön parissa pari pesua painiskelkaanne.

Vartti vierähtää vartoessa.

Roisi raportti rehellisestä reilusta rellestyksestä riettaasti ruokkisi rajoitettua röyhkeyttäni.

Armas aviotouhu autuaasti antaa anteeksi asian(kannattajan) asiattomuuden alaepäkohdan.

Kuin kameran katoamisen kuten karannut koira.
:D

Ei voi mitään, on tuolla löylyissä olo niin nautinnollista :heart:

Ja tovi jos toinenkin menee helposti tämän pörrön kanssa, jälkiselvityksestä nyt puhumattakaan :kieh:. Öljyhoitokin virkisti ja piristi....tosin kaksin oisi ollut :rolleyes:...

Nyt iltapalahommeleita ja sitten hervottomasta kikatuskäkätysselostuskilpailusta kärsiville lähden toivomaan melkoisen sähäkkää nukutusmetodia.

Maailma ei o tasa- arvoinen.

Jos nainen sanoo kaipaavansa fuckbuddya, niin se on jees.
Jos mies on vailla panopuuta, niin hän on vähintään luuseri tai säälittävä.

Mitä avioliitostani kaipaan on tilanne, mis muksut valtaa sohvan ja ainoa paikka mulle on ottaa tyyny lattialle takapuolen alle ja rouvakulta rapsuttaa takaraivoani.

Säännöllinen seksi on hyvä juttu, mut tuntisin itteni todella tyhmäksi jos olisin pelkän jalkovälin vietävissä.

Siis kuka on ilmoittanut että ajattelet vain munilla?

Onni on vaan niin yksikertaista, kuin se että saa olla ihan lähellä. Vaan olla.
Ihan itsensä.

Voi sua, mies:heart::kiss: herkkä, ihana.

Aikataulut.

En hallitse sitä ja yritän vielä lähteä kouluun... pelkään että muutun huonoksi äidiksi ja vaimoksi..eli en jaksa olla läsnä..
Mutta tämäkin on sellainen "kerran elämässä" asia, se juna menee, jos ei päätä hypätä kyytiin...

Teet maailman kovin helpoksi.

Jos se olisikin sitä.

Ymmärrät minut väärin, jos kuvittelet minun ajattelevan elämä olevan helppoa.
On olemassa vaihtoehtoja.
Voi valita olle onnneton ja hautautua kaiken alle tai valita että selviää.

Koska tie jonka on kulkenut tähän saakka selviytyjänä on arvoton, jos katsoo jatkuvasti taakseen. Paska on ohitettu, tässä hetkessä selviytyjänä, huomenna ehkä voittajana.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30430966:
Ymmärrät minut väärin, jos kuvittelet minun ajattelevan elämä olevan helppoa.
On olemassa vaihtoehtoja.
Voi valita olle onnneton ja hautautua kaiken alle tai valita että selviää.

Koska tie jonka on kulkenut tähän saakka selviytyjänä on arvoton, jos katsoo jatkuvasti taakseen. Paska on ohitettu, tässä hetkessä selviytyjänä, huomenna ehkä voittajana.
En "kuvittele" sinusta tai kenestäkään muustakaan mitään.

En itsestänikään.

Tyhmä olisin jos toisin luulisin, mutta mua on haukuttu kaikeksi muuksi paitti tyhmäksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä