The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Anteeksi.:ashamed:

Mut kandee muistaa, et tos pelataan hyvin pienellä prosentilla. En usko hetkeäkään, et mr HotDog kuuluisi tohon joukkoon, koska ei niin tyhmää miestä ole vielä tehtykään joka routamisulle tekisi pahaa.

Mut tietysti voi ennen pikkujouluja kertoa tarinan, et bändille ei makseta penniäkään ylimääräistä siitä, että saadakseen paikan ovet kiinni rumpali joutuu murtautumaan vessaan saadakseen kyydin housut nilkoissa pöntölle sammuneelle.

Kaikkien kotiinpalu viivästyy, ilman että kukaan pettää.
...mikään tässä maailmassa ei ole varmaa :rolleyes: - muu kuin kuoleminen. Mutta mä nyt oletan että tsihipäänsä kanssakin misteri osaa äijäillä tolkku päässä...kyllä toi olis lähteny jo aikapäivää sitten, nyt sen lähtemisen taitaa tehdä piirun verran ilkeämmäksi noi kolme ihanaa riippakiveä :heart: :D

IhQ
Meillä ei vielä oo tyttöset niin isoja että ragettaisivat, tai ainakaan niin että tuon termin osaisivat :D
Tosin, mie kun alan muistelemaan omaa kultaista nuoruuttani ("sillon ku mie olin pieni niin oli tämmösiä ja tämmösiä leluja/ohjelmia/ties vaikka sun mitä") niin lapset kattoo niinku vähä-älyistä, että mitä se oikeen höpöttää.

Tavallaan mä olen myös ylpeä seuraavasta sananvaihdosta parin viikon takaa:

Tytär: vittu ku me oltiin baaris ja ensi oli tosi jees mut sit Neea rupes yhtäkkii ragee jostai iha vitust ja me oltii iha et mitä vittuu...

Minä: vähempiki noituminen riittäs, mä ymmärsin kyllä pointin

Tytär: anteeks, mä joskus unohan et sä oot mama

...mikään tässä maailmassa ei ole varmaa :rolleyes: - muu kuin kuoleminen. Mutta mä nyt oletan että tsihipäänsä kanssakin misteri osaa äijäillä tolkku päässä...kyllä toi olis lähteny jo aikapäivää sitten, nyt sen lähtemisen taitaa tehdä piirun verran ilkeämmäksi noi kolme ihanaa riippakiveä :heart: :D
Mä olen juoppo.

Koskaan en ole käyttänyt viinaa syynä tai tekosyynä tekemisilleni.

Mies menee, mies tekee, mut mies vastaa menemisistään tai tekemisistään.

En ole koskaan kauaa viihtynyt pöydissä, joissa perusluonne muuttuu kun promillemäärä kasvaa.

Nyt mä lähden kysymään ukkokullalta, että kävikö sillä mielessä että ois ollu halvempaa jäädä Suomeen skypettämään basistin kanssa kuin tulla tänne sitä varten. Saatan käyttää isoja alkukirjaimia.

:wave:

...mutta se on, hei, sitten niin coolia ja lolia ja sun muita ooämgeetä potenssiin kolmetoista apinaa...kun tommonen säpäkkä "jokapaikassa- korvana- mutta- ei- niinkään- ymmärryksenä"- viisvuotias pienessä seurakunnan eteisessä koko kansan edessä kiekaisee kovaa ja korkeelta, että ..."...me hei laulettiin semmonen laulu mis sanottiin, että "..Jeesus siunaa pientä kulkijaa"..niin se oli kyllä aika homoa!!"

:O :O :O :ashamed:

...ei ole kuulkaas niin nopeasti sitä ulko- ovea löytynytkään, poskipunan paikasta puhumattakaan :ashamed: :D

..ja ne kengät on hukassa ja pahasti...

...mutta se on, hei, sitten niin coolia ja lolia ja sun muita ooämgeetä potenssiin kolmetoista apinaa...kun tommonen säpäkkä "jokapaikassa- korvana- mutta- ei- niinkään- ymmärryksenä"- viisvuotias pienessä seurakunnan eteisessä koko kansan edessä kiekaisee kovaa ja korkeelta, että ..."...me hei laulettiin semmonen laulu mis sanottiin, että "..Jeesus siunaa pientä kulkijaa"..niin se oli kyllä aika homoa!!"

:O :O :O :ashamed:

:LOL:

Oma viisi vee huusi kirkossa kun pappi kertoi jonkun raamatun tarinan että melkoista paskapuhetta! :snotty: silloin nousi hento puna poskille.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja IhQ
...ja mä poistun justiisa nyt saunaan :wave:

Siellä saattaapi tovi mennä jo ihan pörrön kanssa, joten - tömäkkää tekstiä tuutista töräyttäkää, sulavasti suoltakaa sihijuomienne siivittäminä...ja annan kakkos...:rolleyes: :D

Paitti. Että. En. Anna. Jokurotikerjätessä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä