Ikävä kuulla :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30429600:Mun äiti on viety aamulla päivystykseen, oli saanu huimaus kohtauksen, samalla oli ruumiinlämpö laskenu alle 34 ja verenpaineet heittelee ylösalas. Soittelin isälle hetki sit niin tutkivat nyt parasta aikaa onko aivoperästä vai mistä johtuu : /
Hiljaista on, kaik on nussimassa tai nukkumassa :OMoro murut :wave: mitäs ketjuun kuuluu ?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30430051:Hiljaista on, kaik on nussimassa tai nukkumassa :O
/IMG][/QUOTE]
En kumpaakaan. Tuosta toista en voi tehä enää. Kattelin youtubesta twilightia.
En kumpaakaan. Tuosta toista en voi tehä enää. Kattelin youtubesta twilightia.
Nukuttaa mutta ei ole seksiä enää.kyllä sullakin vielä joskus nukuttaa kun vaan oot riittävän väsyny
Tuohonkin tottuuNukuttaa mutta ei ole seksiä enää.
Vissiin aina ku mä tuun ketjuun tuntuu sillon olevan hiljaista.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30430051:Hiljaista on, kaik on nussimassa tai nukkumassa :O
En ole ennenkään tottunut. Vaik ollut parikin vuotta yksin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30430089:Tuohonkin tottuu
Ei ole.Bon -Bon toivottasti niska ja pääkipu on helpottunut.
:hug: ikävää ettei oo helpottanut.Ei ole.
Ihan hyvä idea, kuhan kumpikaan ei sekoita tunteita hommaan, joskus voi niinkin käyvä.Ajattelin hankkia vakipanon. Saa seksiä vaikka ei olekaan sitä suhteen tuomaa läheisyyttä.
Mä en o koskaan ollu pikkujouluissa paitti duunissa.Onkohan tuolla isolla puolella joku kaamosmasennus kun on miljoona itsari- tai en jaksa-avausta? Toisaalta pikkujouluhuumaa kun pettäminen on myös kartalla
Kuin myös.Heips :wave:
Halit Mettäkylälle ja muille ketkä tarvii :hug::hug::hug::hug:
En kyl osaa olla samaa mieltä.vakipano on aina hyvä idea ja naisellahan se ei ole ku laittaa