Seksivälinekuvaketju!!! Lapsilta ja tiukkapipoilta kielletty

bbjkk
No hitto! Miten mää en ole tajunnu tuota! Mitää leluja en kehtaa meille ostella, mutta yksinäiset illat tarttis vähän apuja. Pittääpä mennä laittaa hammasharja lataukseen!

bvcbbn
Tiedätkö mitä, jos sinusta on tosikkoa vaatia näitä seksilelukuvia seksiosioon siirrettäväksi, niin olen ihan mielelläni tosikko. ;) Kuten jo sanoin, menkää sinne postailemaan oksettavia kuvianne ja esittelemään niitä. Täällä sitä ei tarvitse tehdä.
Hei mut tosi hieno juttu, että olet käynyt tutustumassa seksiosioon! Mää olen ollu ny kolmisen vuotta kaksplussalla enkä ollut edes tietoinen ett täällä on erikseen joku seksipalsta.

voihan salaatti
[QUOTE="riik";30420731]Meillä piiskaa annetaan tällaisella:

On varsinaisesti salaattiotin, mutta kelpaa myös muihin käyttötarkoituksiin.[/QUOTE]

Kiva tarjota vieraille salaattia piiskatulla salaattiottimella...

"Jeba"
Oon jo pitkään miettinyt et minkähän näkönen ukko tuo Rättis on, ois ihan sika mielenkiintosta nähdä kuva tuosta hyvän ruokahalun omaavasta seksuaalisesti todella virittäytyneestä miehenkutaleesta, että onko se joku pervo vanha pullero vai oikein komea ja charmikas Christian Grey :D

• Tykkää
Reactions: Sexy girl 88
levikset
[QUOTE="Jeba";30429724]Oon jo pitkään miettinyt et minkähän näkönen ukko tuo Rättis on, ois ihan sika mielenkiintosta nähdä kuva tuosta hyvän ruokahalun omaavasta seksuaalisesti todella virittäytyneestä miehenkutaleesta, että onko se joku pervo vanha pullero vai oikein komea ja charmikas Christian Grey :D[/QUOTE]

ja millanenkohan farkkupeppu sillä on

Yhteistyössä