The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli aamulla epätoivon tuulahdus ja teki mieli itkeä, mutta oon höpötellyt äitin kanssa puhelimessa ja purkanut sydäntäni, tsadilainen muisti viestillä ja haluaisi kuulemma lapsen nähdä joskus. Ja toveri lapsiudesta kävi iltakahvilla, niin on taas hyvä fiilis.
Ostin tänään tupakkaa ja tupruttelin muutaman, mutta reipas tyttö olin niin lahjotin askin pois enkä jättäny sitä kiusaamaan itteäni. Yllättävän pahalta se maistuu ihan muutaman päivän tauonkin jälkeen. Huomenna uusi päivä. Ja porukat tulee kylään :)

Huomenta! :wave:

Meinasin saada paskahalvauksen yöllä, heräsin siihen kun ulko-oven lukkoa räplättiin auki. Olin varmaan pelottava näky yöpukusillani hemmetin iso kokkiveitsi kädessä.. Ukkokulta oli päättänyt tulla mun seuraksi muutamaksi päiväksi ja totesi vaan että ai sä teet ruokaa tähän aikaan

Oli yrittäny soittaa, mutta mulla ei ollut puhelin mukana rannalla ja kun soitin takas, valitsemaani numeroon ei juuri saatu yhteyttä. En hämmästellyt, ei sillä yleensä ole puhelin päällä kun treenaa, tällä kertaa oli lentokoneessa. Sitten se oli laittanut viestin joka ei koskaan tullut perille.

IhQ
Bitch, varmasti säikäytti tommonen vaan onneks ei ollu mikään murtovaras :)

Moneenko ihmiset nukutte iltavuoron aamuna?
Jos lapset on menossa kasiks-ysiks kouluun ja puoliso on lähdössä siihen aikaan kans töihin?

Huomenta!
Bitchilässä ollut jännää :D

Ihku, mun on vaikee sanoa kun herään lasten kanssa samaan aikaan aina ja joka tilanteessa, mutta sanotaan että aamu kymmeneen meillä menee ihan myöhäsimmillään.

Ukkohan herää aina vartti ennen töihin lähtöä, mutta sillä ei varsinaista iltavuoroa ole.
Ja vapaalla nukkuu 13:00-16:00 asti...

Ihanaa huomenta.:flower:

Siivouspäivä täälläkin.:)

Jos pesasis muutaman ikkunan, vielä ku on plussaa, ettei tartte taas lasolilla
lääppiä niitä kun on pakkasta.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30429600:
Mun äiti on viety aamulla päivystykseen, oli saanu huimaus kohtauksen, samalla oli ruumiinlämpö laskenu alle 34 ja verenpaineet heittelee ylösalas. Soittelin isälle hetki sit niin tutkivat nyt parasta aikaa onko aivoperästä vai mistä johtuu : /
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30429600:
Mun äiti on viety aamulla päivystykseen, oli saanu huimaus kohtauksen, samalla oli ruumiinlämpö laskenu alle 34 ja verenpaineet heittelee ylösalas. Soittelin isälle hetki sit niin tutkivat nyt parasta aikaa onko aivoperästä vai mistä johtuu : /
:hug:

Ja päivää kaikille. Täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa.

Kävin katsomaan täältä kahta asuntoa, ekasta kieltäydyin ja toisen sain. Tää seiso kuukauden tyhjänä odottamassa että mä muutan, vaikka varmasti olis löytynyt vuokralainen aikaisemminkin.
Koulupaikka järjestyi kun vaan soitin että haluan opiskelemaan. Alkuviikolla lähetin tarhahakemuksen ja sain haluamastani tarhasta paikan lapselle. Puhumattakaan siitä että kodin ja tarhan sijainti suhteessa kouluun on loistava. Mun lapsuudenystävä asuu lähellä ja siihen voi turvautua hädän tullessa tai lapsen hoitoapua tarvitessa.

Kohtalaisen kivuton siirtymä uuteen kaupunkiin. Ei valittamista.
(Paitsi että joudun nyt varmaan itse soittamaan ämpärille ja kertomaan kuulumisia, koska olis epäreilua jättä ilmoittamatta. Höh, mun piti odottaa kunnes se soittaa kohta takaisin kuten se tiistaina lupasi, kun puolikas sille soitti.)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä