Jos ihan totta puhun, niin näillä säillä puen pöksyt jalkaan aina milloin käväisen partsilla röökillä.oot käsittäny väärin, täällä ollaan aina ILMAN housuja
Vanha eturauhanen, nääs.
Jos ihan totta puhun, niin näillä säillä puen pöksyt jalkaan aina milloin käväisen partsilla röökillä.oot käsittäny väärin, täällä ollaan aina ILMAN housuja
Mulla joskus yöpaita ja ilman alkkareita.Ai, ja mä oon lähes aina ollut housut päällä |O. Voihan vee! Paitsi välillä jos on ollut pelkkä pyyhe.
Ai, ja mä oon lähes aina ollut housut päällä |O. Voihan vee! Paitsi välillä jos on ollut pelkkä pyyhe.
Hämmentävää. Mun suosikkikirjasarjassa nuori nainen hyppää ww2:n jälkeen ajassa 200 vuotta taaksepäin.ohjelma jossa nuor nainen hyppää 40-luvulta sata vuotta taaksepäin
No mä tulin tänne aikalailla kesken kaiken, niin ei mulle oo kerrottu etikettiä :ashamed:ei hyvää päivää, kun sää noin rikot ketjuetikettiä?
Mä riisun sit yöllä kun palaan paikallisesta.Tottakai. Kaikkien pitäis heti riisua.
Mie tottelen heti :attn:Tottakai. Kaikkien pitäis heti riisua.
Mulla on välillä pyyhkeen sijaan kylpytakki. Mutta yöpaitaa en edes omista, kun vaatteet vaan häiritsee yölläMulla joskus yöpaita ja ilman alkkareita.
Hämmentävää. Mun suosikkikirjasarjassa nuori nainen hyppää ww2:n jälkeen ajassa 200 vuotta taaksepäin.
No paikallisessa ei ehkä kantsi riisuuntua, ettei saa porttikieltoa tai portsarin puhelinnumeroa.Mä riisun sit yöllä kun palaan paikallisesta.
Miul on kylmä jos ei oo paitaa.Mulla on välillä pyyhkeen sijaan kylpytakki. Mutta yöpaitaa en edes omista, kun vaatteet vaan häiritsee yöllä
Ei kun sit ku oon takas kotona. :snotty:No paikallisessa ei ehkä kantsi riisuuntua, ettei saa porttikieltoa tai portsarin puhelinnumeroa.
Peitto riittää jos meinaa tulla kylmä :xmas:Miul on kylmä jos ei oo paitaa.
no jos on portsari niin...No paikallisessa ei ehkä kantsi riisuuntua, ettei saa porttikieltoa tai portsarin puhelinnumeroa.
En oo peiton alla kaulaan asti. =)Peitto riittää jos meinaa tulla kylmä :xmas:
Peitto riittää jos meinaa tulla kylmä :xmas:
älä sano,mistä sen tietää mistä aamulla heräätEi kun sit ku oon takas kotona. :snotty:
Ei ne yleensä oo . Ne on vähänku wannabe-vartijoita, jotka on wannabe-poliiseja.no jos on portsari niin...
Mie meen ryyppää enkä iskee ketään. Ne jutut ei kiinnosta.no jos on portsari niin...
Ei ne yleensä oo . Ne on vähänku wannabe-vartijoita, jotka on wannabe-poliiseja.
Jospa AI-teknologia on sitten kehittynyt niin pitkälle, että voidaan jäädä palstalle kuoleman jälkeen :saint:Ollaankohan me vielä vanhuksinakin täällä.
Jotain seittemän-kaheksankymppisinä ja vielkii samas ketjus.
Ihan kotoota herään.älä sano,mistä sen tietää mistä aamulla heräät
Mullakin on sellainen, mutta se on jo melkein liian kuuma, joten harvoin tulee käytettyä . Ellei ole tosi kylmä.samaa mieltä, mulla esmes on semmonen hyvä untuvapeitto
:O Ookko jo graviidina? :snotty:Ai, ja mä oon lähes aina ollut housut päällä |O. Voihan vee! Paitsi välillä jos on ollut pelkkä pyyhe.
Ja kuvat todisteeksi.Tottakai. Kaikkien pitäis heti riisua.