okohjelma jossa nuor nainen hyppää 40-luvulta sata vuotta taaksepäin
Kotihousut. Saa nopeasti nakattua pois :saint:.Farkut jalkaan vai pidänkö kotihousut? Apua!
nimim. on mulla ongelmat
Jaa mitäkätä?oot kattonu outlanderia?
Mä olen käyny täällä 14v. ajan. Eka tais olla Liz.Seikkailu-unet on niiiiin ihania!:heart:
Joko sä taas oot menny vaihtaa nikkiä?
Hittoko ei ees enää muista mikä olit ihan ekana.
Kotihousuissa kommandonaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425134:Kotihousut. Saa nopeasti nakattua pois :saint:.
vanhin minkä mää muistan on lilith le morth
Unesi Kyöpelitärtä koskeva osuus oli kyl hollillaan, että hän vois pukeutua vaik rullalliseen käytävämattoa ja näyttäis silti syötävän syntisen hyvältä.mää pahoin pelkään että mun perversioista ei kestä vetää yleisiä johtopäätöksiä
Ollaankohan me vielä vanhuksinakin täällä.Mä olen käyny täällä 14v. ajan. Eka tais olla Liz.
Unesi Kyöpelitärtä koskeva osuus oli kyl hollillaan, että hän vois pukeutua vaik rullalliseen käytävämattoa ja näyttäis silti syötävän syntisen hyvältä.
Unesi meikäläistä koskevaan osuuten en muutoin puutu, mutta kiireellisenä aikoja saa työllistetyllekin tohtorille.
Krut varas farkut, joten jos mä sanon kotipöksyt, niin sulla on kaksi miehistä mielipidettä joista voit valita.Farkut jalkaan vai pidänkö kotihousut? Apua!
nimim. on mulla ongelmat
Ai täällä jo lähtee housutkin päältä! Tulin just sopivaan aikaan :xmas:
Pitäskö miunki riisuuntua?Ai täällä jo lähtee housutkin päältä! Tulin just sopivaan aikaan :xmas:
Pitäskö miunki riisuuntua?
Mitä te oikein kuvittelette, puolikas on kotona :O
Mut nimeni ei ole Arvid!!!analyysis köpsiksestä osuu täysin kohilleen ja sunkin suhteen siinä että ammuit tarkkana ampujana tahalteen niin että vain pikkusen naarmasi
Joo jos tänne enää muistaa tulla.Ollaankohan me vielä vanhuksinakin täällä.
Jotain seittemän-kaheksankymppisinä ja vielkii samas ketjus.
Ononkssulla housut jalassa?
Mut nimeni ei ole Arvid!!!
Ai, ja mä oon lähes aina ollut housut päällä |O. Voihan vee! Paitsi välillä jos on ollut pelkkä pyyhe.oot käsittäny väärin, täällä ollaan aina ILMAN housuja
Tottakai. Kaikkien pitäis heti riisua.Pitäskö miunki riisuuntua?