The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai mitä siitä on sit puhuttu? en oo seurannut. ja toi 5v on kerran aiemmin ollut elokuvissa 4veenä ja sillon se rupes jo 30min jälkeen vinkuu ettei jaksa.
Lue finnkinon sivuilta sen elokuvan kuvaus, se kertoo jo aika paljon :D

Kysy sen ipanan vanhemmilta mitä ne tuumaa jaksaisko lapsi kattoa. Puolikas ja lempiystävän tyttö (3v & 2v) jaksoi ihan hyvin olla leffassa katsomassa Postimies Patea tossa loppukesästä, eka tunti meni hienosti ja viimenen puoli tuntia piti vähän lahjoa ja pitää sylissä, mutta sen ikäsiltä ihan hyvä suoritus. Kuvittelisin että viisvuotias jo jaksais, mutta ihan lapsikohtaistahan se on.

Lue finnkinon sivuilta sen elokuvan kuvaus, se kertoo jo aika paljon :D

Kysy sen ipanan vanhemmilta mitä ne tuumaa jaksaisko lapsi kattoa. Puolikas ja lempiystävän tyttö (3v & 2v) jaksoi ihan hyvin olla leffassa katsomassa Postimies Patea tossa loppukesästä, eka tunti meni hienosti ja viimenen puoli tuntia piti vähän lahjoa ja pitää sylissä, mutta sen ikäsiltä ihan hyvä suoritus. Kuvittelisin että viisvuotias jo jaksais, mutta ihan lapsikohtaistahan se on.
No saahan sieltä nyt lähettyä kesken pois jos ei jaksa. Mietin vain et jos viikonloppuna veis katsomaan. Olis jotain erilaista välillä niin muksulle kuin itellekin.

mää näin aika pelottavaa unta: aluksi olin semmosen 10 paikkasen lentokoneen kyydissä ja yht'äkkiä pilotti ohjasti koneen päin säiliöautoa seurauksella että koneesta irtos siipi

silloin me matkustajat tajuttiin, että pilotii aikoo tehä itsarin ja siinä hötäkässä pilotti ampui mua pistoolilla käsivarteen ja pohkeeseen ennenkuin ampui ittensä

sitten selvisi että pilotti oli tän ketjun aakoo ja että hänen oikea nimensä oli Arvid

mun haavat parani itelleen ja asiaa taivasteltiin yhdessä ketjulaisten kanssa ja erityisesti jäi mieleen että kyöpsis oli pukeutunut m62 maastopukuun ja näytti siinä syntisen hyvältä
:O

Miullahan on juurikin tulossa muutamia iltamenoja kylille. Olisiko tässä sopiva asu? Ei tarvitsi repiä hiuksia päästään ja juosta paniikissa ympäriinsä ja hokea ettei ole mitään päällepantavaa. Ropleema ratkaistu :xmas:.

Tiedättekö, mikä on huomattavasti pahempaa kuin kuolema?

Se, että missaa Legolandin. Teroitin pienemmälle, ettei saa kastella käyvää pesukonetta, ettei saa sähköiskua ja kuole. Isompi tuli tohkeissaan paikalle, että: Jos Veli saa sähköiskun ja kuolee, niin tarkoittaako, tarkoittaako se siis sitä, ettei se pääse Legolandiin?

-> Juuri näin.
Osaspa kätevästi sun pikku-johnny poimia oleellisen. Kai se hoksas vielä kysyä, että saako se pikkuveljenkin matkamuistolelut, kun eihän se niitä sit tarvi :D

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425036:

Miullahan on juurikin tulossa muutamia iltamenoja kylille. Olisiko tässä sopiva asu? Ei tarvitsi repiä hiuksia päästään ja juosta paniikissa ympäriinsä ja hokea ettei ole mitään päällepantavaa. Ropleema ratkaistu :xmas:.
Ja pikkujouluja varten voit asustaa vaikka just tonttulakilla :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425036:

mää pahoin pelkään että mun perversioista ei kestä vetää yleisiä johtopäätöksiä

Iltaa!:flower:

Teilläpä on jännii unia ollunna.

Mulla oli varmaan vuos etten muistanut yhtään unta, mutta nyt vampyyripäiväkirjojen jlk. olen muistanut lähes joka unen.:)

Mun unissa siis vipeltää Damon Salvatore.

Toissa yönä se oli mun ex-miehen näköinen.:O
Me vaihdettiin Damonin vauvalle vaippaa metsässä. Muistan hyvin että halusin tehdä
vaikutuksen häneen sillä, miten hienosti se vaipanvaihto minulta käy. Laitoin vauvan sellaisen hemmetin ison kannon päälle ja aloin pyörittelemään sitä silleen ninjatyyliin. Muutaman sekunnin päästä nostin vauvan ylös, ikäänkuin oisin odottanut että joku huutaa "time".
Tunsin suurta ylpeyttä isestäni.:D
Saunassakin käytiin. Damon täytti vesiämpäriä ja yhtäkkiä hyppäsi telemarkkiasentoon.
Sen piti olla seksikästä, sillä oli sellainen "Eye fuck" ilme, mutta mä ajattelin että se oli tosi epäeroottista.
Nää asiat tapahtuivat mun synnyin hoodeilla.

Oli siinä muutakin mutta nää jäi pahraimpana mieleen.
Ihan mielettömän viihdyttävä uni.:D

• Tykkää
Reactions: IhQ ja Bon-Bon
Iltaa!:flower:

Teilläpä on jännii unia ollunna.

Mulla oli varmaan vuos etten muistanut yhtään unta, mutta nyt vampyyripäiväkirjojen jlk. olen muistanut lähes joka unen.:)

Mun unissa siis vipeltää Damon Salvatore.

Toissa yönä se oli mun ex-miehen näköinen.:O
Me vaihdettiin Damonin vauvalle vaippaa metsässä. Muistan hyvin että halusin tehdä
vaikutuksen häneen sillä, miten hienosti se vaipanvaihto minulta käy. Laitoin vauvan sellaisen hemmetin ison kannon päälle ja aloin pyörittelemään sitä silleen ninjatyyliin. Muutaman sekunnin päästä nostin vauvan ylös, ikäänkuin oisin odottanut että joku huutaa "time".
Tunsin suurta ylpeyttä isestäni.:D
Saunassakin käytiin. Damon täytti vesiämpäriä ja yhtäkkiä hyppäsi telemarkkiasentoon.
Sen piti olla seksikästä, sillä oli sellainen "Eye fuck" ilme, mutta mä ajattelin että se oli tosi epäeroottista.
Nää asiat tapahtuivat mun synnyin hoodeilla.

Oli siinä muutakin mutta nää jäi pahraimpana mieleen.
Ihan mielettömän viihdyttävä uni.:D
Que :confused:

Ai niin se kolmas uni viime yönä. Olin vuodessa 2015. Menin menneisyyteen jonnekin 1900 alkupuolelle. Tapasin mukavan miehen. Tykästyimme toisiimme. Pystyin olemaan menneisyydessä tietyn ajan sitten palasin omaan aikaan. Tuli ikävä miestä. Sitten hän ilmestyi mun aikaan. Happy end.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai niin se kolmas uni viime yönä. Olin vuodessa 2015. Menin menneisyyteen jonnekin 1900 alkupuolelle. Tapasin mukavan miehen. Tykästyimme toisiimme. Pystyin olemaan menneisyydessä tietyn ajan sitten palasin omaan aikaan. Tuli ikävä miestä. Sitten hän ilmestyi mun aikaan. Happy end.
Seikkailu-unet on niiiiin ihania!:heart:

Joko sä taas oot menny vaihtaa nikkiä?:D
Hittoko ei ees enää muista mikä olit ihan ekana.

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä