A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Omakotitalo? Sata-asuntoinen kerrostalo? Neljän asunnon rivitaloyhtiö? Se vähän riippuu..
Alkuperäinen kirjoittaja koo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Omakotitalo? Sata-asuntoinen kerrostalo? Neljän asunnon rivitaloyhtiö? Se vähän riippuu..
ap:n pojalla tuskin oli yleisavain?
Alkuperäinen kirjoittaja tohelo:mä hävitin kans avaimen vanhempien asuntoon..se oli sellanen uudenlainen abloy exel avain..paljonkohan mahtaa tulla kuluja mulle ja vanhemmille tästä mokasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä hävitin kerran mun avaimet baarireissulla. Vuokratalo, perus Abloy-avain. Kävin suutarilla teettämässä uuden. Aika meedio saa olla avainten löytäjä, että löytää oven mihin avain sopii. Ellei sitten tietysti avain putoa kotiportille tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo siis vuokra-asunto. kerrostalo. onko mitää mitä vois sanoa että ei tarvis sarjottaa? sanon että putos lentokoneesta just tulivuoren yllä keski-etelä-alamabamassa??
Olen samaa mieltä!Mitä hemmettiä te lässytätte vastatkaa vaan ekan viestin kysymykseen tai soittakaa lukkofirmaan!!