Vuokrakämpästä yksi avain hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin tälläisiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin tälläisiä

Vieras
Kun tein vuokrasopimuksen niin välittäjä antoi minulle 3 avainta. Yksityinen vuokranantaja siis, mutta käytti välittäjää.

Asunnosta sisältä löytyi sitten vielä yksi avain lisää.

Nyt lapselta on yksi avain hukassa. Siinä ei lue minne avain sopii.

Pohdin vain, että pitääkö minun maksaa lukkojen uudelleen sarjoitus (ja mitä se maksaa?!?!) ja lisäksi mietin sitä, että virallisesti olen vastaanottanut vain kolme avainta. Täytyykö minun tietää tuosta yhdestä avaimesta edes?

Vuokranantaja kuitenkin tietää että sulla on 4 avainta koska yksi on jätetty asuntoon. Ehkä se on ollut välittäjällä. Mainitsiko vuokranantaja neljännestä avaimesta mitään?

Itse soittaisin ja kysyisin asiasta.

Vuokranantaja kuitenkin tietää että sulla on 4 avainta koska yksi on jätetty asuntoon. Ehkä se on ollut välittäjällä. Mainitsiko vuokranantaja neljännestä avaimesta mitään?

Itse soittaisin ja kysyisin asiasta.

Ei ole mainittu mitään avaimista. Välittäjä sanoi sillon, kun antoi kolme avainta, että näitä saa varmana isännöitsijältä lisää jos tarvii.

Ei ole mainittu mitään avaimista. Välittäjä sanoi sillon, kun antoi kolme avainta, että näitä saa varmana isännöitsijältä lisää jos tarvii.

Itse soittaisin ja kysyisin vuokranantajalta jos ei ole tietoa miten menetellään avaimen kadotessa.

Meillä on tällaiset avaimet ja niitä saa teettää ihan vapaasti lisää sovitussa paikassa.

imageshoijpok.jpg

Meilläkin lapsi hukkasi avaimensa (tosin löytyi myöhemmin poliisilaitokselta kun kävin kysymässä)

Ilmoitin avaimen hukkuessa isännöintitoimistoon ja sitä kautta teetätin uuden avaimen. Kysyivät vaan toimistolla oliko avaimessa osoitetietoja. Ja kun ei ollut, ongelmaa ei ollut.
Uusi avain maksoi 20€.

Meillä avaimet käy alaoviin, pyörävaraston -ja häkkivarastojen oviin. Ja tietysti kotioveen :D

Yhteistyössä