En keksiYritän pitäytyä tässä nikissä.
En keksiYritän pitäytyä tässä nikissä.
...eli kepeämpää mieltä ja tähtisadetuiketta ilmassa - silmänpilkkeestä puhumattakaan... Kuulostaa buenolta, aina kannattaa olla kokeilemassa kepillä...No just tänään törmäsin naarasotukseen, jonka toivottavasti tapaan uudestaan vielä tänä vuonna. Ei voi tietää, mut mulla ei o kiirettä. On enemmän kuin todennäköistä, että ne kuuluisat kemiat eivät sitten mitenkään toimi, mutta onpahan iloista törmätä (punatukkaisiin) naisiin, jotka pitävät toivoani yllä.
Laurako se oli, joka taannoin kysyi, et miten mielikuvitusta kutkutetaan?
Herranjestas!
Ihan jokaisella on jalkovälissään jotain, joka kiinnostaa vastakkaista sukupuolta.
Mä olen mies, jolla on melkein kaksi! aivosolua, mut väitän, että en ole lajitovereideni seurassa kummallinenkaan poikkeus jos sanon, että houkuttelemiseni nurkkabaarin shakkilaudan äärestä vaatii muutakin kuin pimpan.
No juu, ei todellakaan tartte miettiä minne rahojansa sijottaisi - hyvin ne kaikki osaavat kukkarosta hävitä, jos riittävätkään. Ja mitä isommaksi ipanat kasvavat, sen isompia on menoeriäkin - siitä kaikkein isommasta nyt puhumattakaan...Yritän tässä miettiä miten rahat riittäis ees jokseenkin kivasti ruokaan, laskuihin ja vielä jos jokusen joululahjan sais ostettua..Auton tulon myötä kun jostain humpsahti muutaman satkun laskut nenän eteen, on vakuutusta ja autoveroa. Bensaa tuo nyt ei onneks vissiin hirmusti syö, etenkään näillä ajoilla.
Veronpalautusta taitaa olla tulossa pari hassua kymppiä joten niilläkään ei paljon juhlita.
Kun olis aikaa niin neuloishan sitä mutku ei, tuntuu ettei ehdi mittään |O
Kyl tuo sanoi heränneensä neljältä.
On kaikilla mittapuilla (myös se sexdrugsandrockenroll) ihan oikee musikantti, jos lisäksi määritelmänä pidetään sitä, että musiikki on pelastanut tekemästä päivääkään oikeita töitä. Mut on hirveen mukava kaveri.
Isille maailman ansiottomin arvonnousu koskaan oli muuttaa esikoislikkansa lempparibändin kitaristin naapurustoon ja löytää sama nurkkabaari olohuoneekseen.
Iiiiikk!!! Tunnetsä sen??? Muka oikeestiko????
Juuh. Luistimet on must, ne on hankittava oli ulkosalla lunta tai ei, kun tossa napakan kivenheiton päässä kököttää toi jumalaton hallirakennus, niin siellähän sitä sitten viipotetaan menemään. Ja on jo viipotettu kahden nuorimmaisen kera, kivvaa on . Eri asia on sitten tuo esikoinen, joka ilmoitti sitten tänään, että huomenna olis koulussa luistelua. Tänään oli asiasta ilmotettu ipanoille.... Miten te toimitte, joilla on jo koululaisia eli hankitteko välineet joka tapauksessa vaikka lunta ei olisikaan?
Mulla on strategia pikemminkin semmoinen, että sinä päivänä kun sataa vanhoja ämmiä, niin painun parvekkeelle, ojennan käteni ja otan kopin....eli kepeämpää mieltä ja tähtisadetuiketta ilmassa - silmänpilkkeestä puhumattakaan... Kuulostaa buenolta, aina kannattaa olla kokeilemassa kepillä...
Mitä suotta murehtimaan ja märehtimäänkään isommalti ainakaan, elämä on loppujen lopuksi niin hävyttömän lyhytaikasta kuitenkin, niin saattais vituttaa isosti, kun viime hetkien aikana huomaa, että myöhästyi.Mulla on strategia pikemminkin semmoinen, että sinä päivänä kun sataa vanhoja ämmiä, niin painun parvekkeelle, ojennan käteni ja otan kopin.
En viitti tehdä asioista hankalampia mitä ne ovat.
Oliskin aikas naurettavaa.Mä pääsin tyttäreni inhokkilistalle, kun hänen suosikki tv:stä tuttu oli yhdessä meidän firman tilaisuudessa enkä pyytänyt nimmaria. Yritin selittää että ei ois ollut korrektia tilaisuuden emäntänä alkaa kiljua omg ootsä tosiaan se mutta ei auttanut
Oot julma ja sydämetön äiti, et selvästikään rakasta tytärtäsi.Mä pääsin tyttäreni inhokkilistalle, kun hänen suosikki tv:stä tuttu oli yhdessä meidän firman tilaisuudessa enkä pyytänyt nimmaria. Yritin selittää että ei ois ollut korrektia tilaisuuden emäntänä alkaa kiljua omg ootsä tosiaan se mutta ei auttanut
Plantin osuus tuosta ois vain 243milj, en minäkää viittis moisista summista soittaa tai laulaa. Jimmy ja John on jo allekirjoittaneet.Oliskin aikas naurettavaa.
Tän päivän ilmaisuutislehti ties kertoa, et Plant kieltäytyi 790miljoonan Euron tarjouksesta.
Ei taida kärsiä taskurahan puutteesta?
No hupsista keikkaa, mites se nyt sillein laitatti ? Tammikuussako alkaa koulunpenkillä hikoilu?Hupsista saatana, näyttäis siltä että meikäläisestä tulee pian lukiohinttari.
Ens kuussa. Nyt kovaa kyytiä hakemaan iltahoitopaikkaa puolikkaalle.No hupsista keikkaa, mites se nyt sillein laitatti ? Tammikuussako alkaa koulunpenkillä hikoilu?
Oi, nuin pian - kivaa ! Ja onneks olkoon hurjasti :flower: ! Sä oot kyllä niin päättäväinen mimmi, että menet tuonkin läpi hienostiEns kuussa. Nyt kovaa kyytiä hakemaan iltahoitopaikkaa puolikkaalle.
Ja on tää ollu oikeesti suunnitelmissa jo tovin verran
:hug::wave:
Argh! Mun esimies on ihan hanurista!
Ei mulla muuta.
Laita sekaan hedelmää tai marjoja ja sokeria.Mitä mä teen tosta maitorahkasta ,siinä menee päivä pian umpeen.Onhan se kylmäs ja avaamaton muts silti.Mihin mä sen käytän.
No ei viiittis roskiin heittääei maitorahkasta saa mitään hyvää
nakkaa roskiin